Husk at det fortsatt er veldig tidlig. Har troa på at den stiger i morgenJa, jeg er 9. Synes ikke det har skjedd noen endringer med streken siden 7 dpo. Så nå freaker jeg ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk at det fortsatt er veldig tidlig. Har troa på at den stiger i morgenJa, jeg er 9. Synes ikke det har skjedd noen endringer med streken siden 7 dpo. Så nå freaker jeg ut!
Tror jeg må ha fått en falsk positiv rfsu test ofte i går (den jeg la ut bilde av). Den var rosa i virkeligheten, men hele den delen hvor strekene er begynte å smuldre opp i løpet av kvelden og i dag tidlig tok jeg to tester som ble negative Utenom testene hadde jeg noen rare stikninger helt helt nederst i magen og på sidene som jeg ikke har kjent før, i tillegg til en del murringer. Så hadde begynt å få troa på at det kanskje hadde klaffet! Så litt nedfor nå, selv om jeg vet at vi ikke har prøvd lenge i det hele tatt!
Lykke til i neste ppKan settes på tr. Kom en dag tidligere..
Lykke til i neste ppJeg kan settes på tr
Gratulerer [emoji323] [emoji173]️
Her begynte det å komme litt blod i dag, tre dager for tidlig [emoji17] faen altså! Ikke vonde bryster før mensen som jeg bruker, og ingen mensensmerter første mens dag... kommer vel i morgen da [emoji22]
Kan settes på tr. Kom en dag tidligere..
Visste at denne pp ikke gikk. Får se om vi får tid neste pp! Hvordan går det med deg? [emoji173]️Å neiii!! Lykke til neste pp! [emoji173]️
Visste at denne pp ikke gikk. Får se om vi får tid neste pp! Hvordan går det med deg? [emoji173]️
Åh så artig! Gratulere [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️Jeg har positive tester, men de har hverken blitt noe sterkere eller svakere siden lørdag. Tror jeg er en treg hcg-produsent. Håper jeg får en sterkere strek i morgen. Tror hvertfall ikke jeg har fått 5 skyggestreker. Så er gravid enn så lenge [emoji4]
Uff [emoji174] Sender deg en stor klem! Lykke til neste pp!