IKM UKE 28 - 2018

Ultrasvak skygge i dag og.. men føler samtidig den er sterkere enn i går? Kan fortsatt såvidt bare skimte en antydning til en strek hvis jeg legger godviljen til o_O Vet ikke helt jeg. Sist jeg var gravid testet jeg ikke positivt før 3-4 uker etter ikm, da var det exu da, men kan hende jeg er en slow hcg produsent
Ser [emoji120][emoji120][emoji120][emoji7]
 
Jeg tok [emoji4] jeg har alltid testet den ut etter 5-6 dager. Denne pp har jeg ikke testet i dt hele tatt, satt sprøyta for 8 dager siden [emoji4] hvor mange dpo er du?
Da håper jeg min også var ute så tidlig, begynte ikke å teste før 9-10 dpo, er ca 12 i dag med svak svak strek. Blir spennende i dagene fremover :happy:
 
11dpo!
IMG_2806.JPG

Og endelig 2 streker!
 
Sambo skal på hyttetur rundt neste el.. så får se om det blir noe neste syklus. Er jeg heldig er el noen dager før, men tror ikke d.

Håper den sitter for deg neste pp da [emoji173]️
Å, der er litt kjipt da! Vi satser nok fult på neste pp ja, håper veldig den sitter da. Det hadde passet oss bra :)
 
Ikke vært innom her i det siste pga vært litt mye som er skjedd... men søtsug og maks oppblåst så da kommer vel tanta midt i uka tenker jeg [emoji12] men med ca null aksjer rundt El kan en ikke vente anna heller [emoji6]
 
Det som var antydning til strek ble blenda test i dag 14 dpo, så da er det nok bare å vente på om tr kommer i løpet av dagen :(
 
Tror jeg må ha fått en falsk positiv rfsu test ofte i går (den jeg la ut bilde av). Den var rosa i virkeligheten, men hele den delen hvor strekene er begynte å smuldre opp i løpet av kvelden og i dag tidlig tok jeg to tester som ble negative :( Utenom testene hadde jeg noen rare stikninger helt helt nederst i magen og på sidene som jeg ikke har kjent før, i tillegg til en del murringer. Så hadde begynt å få troa på at det kanskje hadde klaffet! Så litt nedfor nå, selv om jeg vet at vi ikke har prøvd lenge i det hele tatt!
 
Uff! Sitter med de samme tankene som dere [emoji17] Hatt positive tester siden 7 dpo. Er i dag 9 dpo. Synes ikke jeg ser noen stigning i det hele tatt.
 
Negativ test på meg også i dag 10dpo. Ikke gitt opp men en liten indikator er det jo desverre...
 
Back
Topp