Blåveis96
Betatt av forumet
Jeg ser strek på strimmel testen.
Jeg kan kanskje se en svak svak skygge på bildet, men føler den er helt blenda i virkeligheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det make sure test?Jeg kan kanskje se en svak svak skygge på bildet, men føler den er helt blenda i virkeligheten
Er det make sure test?
Har ingen erfaring med de. Håper det blir sterkere strek i morgen [emoji4] så den enda tydeligere i negativ [emoji4]Er tidlig tester fra toStreker.no
Har ingen erfaring med de. Håper det blir sterkere strek i morgen [emoji4] så den enda tydeligere i negativ [emoji4]
Godt det ikke bare er meg. Man er jo så nysgjerrig og utolmodig!Akkurat samme! Tenker at alle som gidder å teste tidlig bare sløser med tester så gjør jeg det selv Begynte 9 dpo
Jeg syns jeg ser noe [emoji120] [emoji7]Neg 12 dpo Mister håpet litt for at det klaffet denne pp. Vi som har vært såå flinke! Føler alle tester positivt så tidlig (dette er begge tidlig-tester)
Jeg syns jeg ser noe [emoji120] [emoji7]
Vil du at jeg skal sette deg på TR allerede? Litt tidlig å gi opp syntes jeg, men det bestemmer du selvsagt selv
Nei lykke til neste pp [emoji173]️Fått mensen idag, så er bare å sette meg opp
Ok, lykke til i neste ppFått mensen idag, så er bare å sette meg opp
Takk for det [emoji173]️ det trenger jeg [emoji120]Dere som begynner å se streker: Supert om dere skriver når dere vil settes opp på gravid En spennende uke som kommer nå! Lykke til, alle sammen [emoji813]red
Altså nå er jeg helt oppgitt over meg selv.. 8 dpo i dag tidlig og en helt blank test (selvfølgelig!) Men jeg gir meg selvsagt ikke med det. Nå har jeg tatt enda en test og der kan jeg skiiimte en svak strek. Det vil si, det er nok en skygge, og den viser bare i visse vinkler. Men jeg ser og ser og ser og ser. Nå har jeg niglodd på den i 15 minutter.
Noen som har noen gode tålmodighetsråd?
Haha, Ja ikke sant. Og har på følelsen av at det ikke blir det denne perioden. Men det stopper meg likevel ikke fra å bruke opp en hel haug med tester. Men men.. vi får se i morgen tidlig. Blir vel en ny test da!Høres ut som meg! Fikk jo den ultrasvake skyggen i morges og har tisset i en kopp 2-3 ganger i kveld for å sjekke om urinen er konsentrert nok til en ny test. Får vente til i morgen tidlig! Eneste tålmodighetsrådet jeg har er at man blir tom for tester gjerne før man har fått positiv