IKM UKE 28 - 2018

Vedlegg

• 5AC4B8CE-F3E4-4774-A8EC-41AC1D8CD443.jpeg
    5AC4B8CE-F3E4-4774-A8EC-41AC1D8CD443.jpeg
    830,6 KB · Visninger: 82
Har ingen erfaring med de. Håper det blir sterkere strek i morgen [emoji4] så den enda tydeligere i negativ [emoji4]

Ja, tør liksom ikke å forvente noe siden jeg kun ser antydning til strek på bildet og ikke i virkeligheten. Mulig jeg venter til mandag for har ikke all verdens med tester igjen

Vil du at jeg skal sette deg på TR allerede? Litt tidlig å gi opp syntes jeg, men det bestemmer du selvsagt selv :)

Fått mensen idag, så er bare å sette meg opp :)

Hiver meg med her på tampen. Har et par sykluser nå mellom IVF forsøk og tenker at det skader jo ikke å gi «gamlemåten» en sjanse til[emoji846]

TipsiM - PP1 etter SA i IVF - B1 - EL 29.06 - IKM 15.07

Dere som begynner å se streker: Supert om dere skriver når dere vil settes opp på gravid :-) En spennende uke som kommer nå! Lykke til, alle sammen :Heartred

Er så skuffet nå.. :( Usikker hvor mange dpo jeg er. Men satte EL-sprøyte 25 og ble insiminert den 26. Har ikm på onsdag. Og har testet negativt i 3 dager nå. Kjenner at håpet er ute. Føler jeg har kjent så mye rart denne tiden. Men er vell tr som kommer... :( Men såå gøy å se dere andre som får positive tester her ♡

Altså nå er jeg helt oppgitt over meg selv.. 8 dpo i dag tidlig og en helt blank test (selvfølgelig!) Men jeg gir meg selvsagt ikke med det. Nå har jeg tatt enda en test :facepalm: og der kan jeg skiiimte en svak strek. Det vil si, det er nok en skygge, og den viser bare i visse vinkler. Men jeg ser og ser og ser og ser. Nå har jeg niglodd på den i 15 minutter.

Noen som har noen gode tålmodighetsråd?:angelic:

Altså nå er jeg helt oppgitt over meg selv.. 8 dpo i dag tidlig og en helt blank test (selvfølgelig!) Men jeg gir meg selvsagt ikke med det. Nå har jeg tatt enda en test :facepalm: og der kan jeg skiiimte en svak strek. Det vil si, det er nok en skygge, og den viser bare i visse vinkler. Men jeg ser og ser og ser og ser. Nå har jeg niglodd på den i 15 minutter.

Noen som har noen gode tålmodighetsråd?:angelic:

Høres ut som meg! Fikk jo den ultrasvake skyggen i morges og har tisset i en kopp 2-3 ganger i kveld for å sjekke om urinen er konsentrert nok til en ny test. Får vente til i morgen tidlig! Eneste tålmodighetsrådet jeg har er at man blir tom for tester gjerne før man har fått positiv

Høres ut som meg! Fikk jo den ultrasvake skyggen i morges og har tisset i en kopp 2-3 ganger i kveld for å sjekke om urinen er konsentrert nok til en ny test. Får vente til i morgen tidlig! Eneste tålmodighetsrådet jeg har er at man blir tom for tester gjerne før man har fått positiv
Haha, Ja ikke sant. Og har på følelsen av at det ikke blir det denne perioden. Men det stopper meg likevel ikke fra å bruke opp en hel haug med tester. Men men.. vi får se i morgen tidlig. Blir vel en ny test da!

Lykke til med videre testing til deg :)

Back
Topp