IKM UKE 28 - 2018

Det går greit! Vil teste hele tiden egentlig [emoji28] så jeg må bare kjappe meg å tisse på morningen så jeg ikke rekker å teste.. Er 8 dpo idag og når vi hadde sex idag tidlig så svei det skikkelig i underlivet... Ubehagelig og uvant.. Klør ikke eller svir nå.. Var kun under samleie.. Og kroppen føles litt rar ut akkurat nå, nederst i magen.. Litt ømme pupper av og på men ikke noe voldsomt altså... Føler ikke jeg har noen spesifikke symptomer enda, men nå må dagene gå fort for jeg er så spent.... [emoji120][emoji7] Hva med deg?

Er 5 eller 6 dpo og kjenner antydninger til murring og stikking innimellom. Ellers er puppene litt ømme/spente. Brystvortene klør liksom litt. MEN er bare veldig svakt. Hadde aldri lagt merke til disse tingene om jeg ikke kjente etter. Pleier å få en del utflod hvis jeg er gravid, men er helt umulig å si om dagen. Bor på stranden og bader flere ganger om dagen, pluss at jeg tar Litinus så har ikke peiling på hvordan underlivet egentlig er [emoji13]

Hvor lenge skal du vente med å teste?

6dpo og føler meg gravid. Stikking i lysken, vondt i korsryggen, kvalm når jeg er sulten, mer trøtt. Men er vel for tidlig for å kjenne symptomer, så jeg innbilder meg vel bare eller så er TR på vei snart :(

Tok en tidligtest, blendahvit..haha. Venter til søndag for å ta neste. Hvordan går det der? :D

5 eller 6 dpo og kjenner litt murringer/stikking og ømme, spente pupper, men er veldig svake symptomer så forhåpentlig øker de over helgen. Tror jeg ryker på en tidlig test i morgen eller lørdag [emoji85]

5 eller 6 dpo og kjenner litt murringer/stikking og ømme, spente pupper, men er veldig svake symptomer så forhåpentlig øker de over helgen. Tror jeg ryker på en tidlig test i morgen eller lørdag [emoji85]
Så spennende! Har du en god følelse på at det er noe på gang? Du må si ifra hvordan det går :)

Hvordan går det med alle sammen?
Dukket opp noen nye symptomer? Hvor lenge igjen til den store testdagen? [emoji1]
Jeg er 6 dpo nå! Begynner å bli utolmodig etter å teste.. Har siden EL vært stør nederst i ryggen og rar følelse nederst på magen. Men er nok bare innbildning, for er jo alt for tidlig å kjenne noe allerede :smiley-ashamed004 Tenkte å teste på mandag eller tirsdag. 10/11 dpo, selv om kanskje det også er litt for tidlig.

Er 5 eller 6 dpo og kjenner antydninger til murring og stikking innimellom. Ellers er puppene litt ømme/spente. Brystvortene klør liksom litt. MEN er bare veldig svakt. Hadde aldri lagt merke til disse tingene om jeg ikke kjente etter. Pleier å få en del utflod hvis jeg er gravid, men er helt umulig å si om dagen. Bor på stranden og bader flere ganger om dagen, pluss at jeg tar Litinus så har ikke peiling på hvordan underlivet egentlig er [emoji13]

Hvor lenge skal du vente med å teste?
Okei :) så spennende! Håper det er tegn for deg [emoji7][emoji120] hehe ja det er noe med det når man kjenner etter..[emoji28] Jeg tester 13 dpo [emoji108][emoji23]

Så spennende! Har du en god følelse på at det er noe på gang? Du må si ifra hvordan det går :)

Ja jeg har det, men ikke pga. symptomer. Jeg er veldig fruktbar. Har alltid klaffet når vi har gått inn for det. Klaffet ikke forrige gang fordi da prøvde vi å bli gravide før mensen etter en MA, men da hadde jeg rester igjen som gjør at egget ikke festet seg.

Håper jeg er gravid med en som sitter til termin denne gangen [emoji1374] Håper vi alle er det!

Ja jeg har det, men ikke pga. symptomer. Jeg er veldig fruktbar. Har alltid klaffet når vi har gått inn for det. Klaffet ikke forrige gang fordi da prøvde vi å bli gravide før mensen etter en MA, men da hadde jeg rester igjen som gjør at egget ikke festet seg.

Håper jeg er gravid med en som sitter til termin denne gangen [emoji1374] Håper vi alle er det!

Så bra at du hvertfall blir fort gravid, så satser vi på at du er det nå også og at det sitter helt til termin <3 Krysser fingrene for alle her! Blir noen nervepirrende dager fremover.

Negativ 10 dpo, så da stopper jeg på progesteron denne pp, og venter på mensen :) hadde ikke noen god følelse på denne pp heller :)

IMG_20180705_143724.jpg

Da har jeg pakket det viktigste [emoji85][emoji7][emoji295]️[emoji41]
I konvolutten fra gynekologen er det letrozol tabletter [emoji108]

Negativ 10 dpo, så da stopper jeg på progesteron denne pp, og venter på mensen :) hadde ikke noen god følelse på denne pp heller :)

Er ikke det litt tidlig å gå opp? [emoji4] jeg testet ikke positiv før 15dpo med førstemann [emoji4]

Er ikke det litt tidlig å gå opp? [emoji4] jeg testet ikke positiv før 15dpo med førstemann [emoji4]

For de aller fleste er det nok det :) men jeg har vært gravid to ganger før (mistet begge ganger), og testet positivt 7 dpo og 8 dpo de gangene. Så for meg er det nok over og ut :)

Back
Topp