IKM UKE 28 - 2018

Blir spennende fremover her inne. Idag er jeg 7 dpo, og er så deilig for denne uka så langt har gått i ett og har ikke ofra testing en tanke. I tillegg så får jeg ikke testet før tidligst fredag, men satser på å vente til tirsdag, da dagene frem til da kommer til å fly unna med masse planer deilig å være litt busy i denne perioden av syklusen for en gangs skyld.
når tenker folk å begynne å teste??
Da er vi like langt [emoji120][emoji120] jeg begynner testingen på tirsdag (13dpo) da er jeg i Tyrkia [emoji23][emoji120][emoji254]

Blir spennende fremover her inne. Idag er jeg 7 dpo, og er så deilig for denne uka så langt har gått i ett og har ikke ofra testing en tanke. I tillegg så får jeg ikke testet før tidligst fredag, men satser på å vente til tirsdag, da dagene frem til da kommer til å fly unna med masse planer deilig å være litt busy i denne perioden av syklusen for en gangs skyld.
når tenker folk å begynne å teste??

Reiser på miniferie i dag frem til søndag..vet ikke om jeg skal ta med tidligtester og teste fra og med i morgen (6dpo) eller vente til mandags morgen (10dpo). Har kort syklus så kan være jeg får mensen 12 dpo så litt gøy å teste før evnt tr kommer :p

Du er god som skal vente så lenge :P :)

Ååh.. kjenner jeg er helt på tuppa.. føler meg stressa. Høy puls og hjertebank.. [emoji29] er ganskw sikker på at det ikke gikk denne runden.. så vet ikke om jeg gidder å ofre noen testee denne pp. Gikk så alt for lett sist gang.. hater dette..

Trenger gode ord.. måtte ha en plass å syte

Snapchat-1484967411.jpg

Er dere enige med meg at el var cd 14? Har fundert og stirra på cd 16.. men den er ikke positiv?!

Da er vi like langt [emoji120][emoji120] jeg begynner testingen på tirsdag (13dpo) da er jeg i Tyrkia [emoji23][emoji120][emoji254]
Å så gøy! Tenkte og å begynne da, første dagen med jobbfri og barne og mannefri så kan holde på med god tid og fred

Reiser på miniferie i dag frem til søndag..vet ikke om jeg skal ta med tidligtester og teste fra og med i morgen (6dpo) eller vente til mandags morgen (10dpo). Har kort syklus så kan være jeg får mensen 12 dpo så litt gøy å teste før evnt tr kommer :p

Du er god som skal vente så lenge :p :)
Sier ikke at jeg klarer det, men er tirsdag (13 dpo) som er det første uten noe særlig som skjer så passer jo bra, da går det så fort til tirsdag og ta med noen og test i helga hehe

Ååh.. kjenner jeg er helt på tuppa.. føler meg stressa. Høy puls og hjertebank.. [emoji29] er ganskw sikker på at det ikke gikk denne runden.. så vet ikke om jeg gidder å ofre noen testee denne pp. Gikk så alt for lett sist gang.. hater dette..

Trenger gode ord.. måtte ha en plass å syte
Syt i vei dette er plassen. Føler heller ikke at den blir positiv hos meg denne måneden, vi får krysse fingrene for hverandre

Sier ikke at jeg klarer det, men er tirsdag (13 dpo) som er det første uten noe særlig som skjer så passer jo bra, da går det så fort til tirsdag og ta med noen og test i helga hehe
Deilig når man har mye på planen, så man slepper å tenke så mye på det :) blir nok å ta med test ja. Blir den negativ, som den sikkert blir så tidlig uansett, kan jeg fortsatt ha håpet :D

Men kjære Håpefull[emoji173]️, dere la jo inn aksjer på EL og dagen etter. Hvorfor tvile på det? Var ikke det oppskriften som funket sist? Ikke mist motet helt enda. Jeg har trua!! [emoji1373]
Hvis den var negativ den 27. Cd15 så har vi fått aksjene i tidsrommet. Men om el var cd16--> så har vi ikke truffet

Jo d var det..[emoji3] vi var bra heldige da!

Flere som bruker appen ladytimer? Så tilbake til 2016 i appen på notater. Da var jeg ca 4/5 dpo å hadde sinnsyk hjertebank og høypuls. Dpo 9 var d positiv test.

Å har nå i 2 dager hatt såå hjertebank, så begynte å tenke på at det var akkurat slikt sist gang jeg ble gravid.
Hmf hmf.. sier jeg bare.. ble litt mer positiv nå.. håper jeg ikke lurer meg selv

7 dpo idag og har hatt masse utflod.. Pleier ikke ha så mye på 7 dpo. Fler som har merket dette nå eller før og som var gravide? [emoji85][emoji7]

Back
Topp