IKM UKE 28 - 2018

Har en del nå jeg og. Men om det er noe mer enn før.. vet jeg ikke
Det jeg blir usikker på også.. Jeg noterer på en app sånne ting og forrige syklus på 7dpo så hadde jeg utflod men da kommenterte jeg ikke at jeg hadde mye og det pleier jeg å gjøre hvis jeg må bytte truse eller innlegg.. Det måtte jeg idag... [emoji120][emoji120] Håper håper!!!

Ok, så fra 11 dpo er det «ordentlig» testing for deg da?

Ja, naturlig syklus. Har 5 graviditeter bak meg og ingen barn. 2 MA bare i år. Mister rundt 10-12 uker så skal gå på Litinus og Abyl-E fra positiv test denne gangen. Blitt utredet for habituell abort uten funn. Heldigvis blir jeg lett gravid og hadde virkelig trua rundt EL, men nå er jeg usikker igjen. Blir alltid usikker på om vi gjorde alt vi kunne på den tiden her [emoji85]

Hvorfor går du på Ovitrelle?
Å nei Så utrolig kjipt og frustrerende. Kan bare forstille meg hvor vondt det er. Da har dere bare hatt maks uflaks, mest sannsynlig? Jeg må gå på samme som de fleste gjør på ivf, stimulere eggvekst og til slutt selve modningen/løsningen med Ovitrelle, har pco. Men prøver da hjemme på gamle måten. Må da også ta Cirione (eller hva den heter, progesteron i etterkant) Er litt første forsøk hvor vi faktisk har fått eggløsning nå, så er såå spent! Kjenner håpet vokser, men burde vel regne med at vi ikke er så heldig at klaffer..

Noen som temper her? Har temperaturen holdt seg høy etter EL? Det har min, men ingen såkalt festedipp enda, 7-8 dpo i dag. Ikke noe blødning heller. Men håpet er uendelig stort!

Å nei Så utrolig kjipt og frustrerende. Kan bare forstille meg hvor vondt det er. Da har dere bare hatt maks uflaks, mest sannsynlig? Jeg må gå på samme som de fleste gjør på ivf, stimulere eggvekst og til slutt selve modningen/løsningen med Ovitrelle, har pco. Men prøver da hjemme på gamle måten. Må da også ta Cirione (eller hva den heter, progesteron i etterkant) Er litt første forsøk hvor vi faktisk har fått eggløsning nå, så er såå spent! Kjenner håpet vokser, men burde vel regne med at vi ikke er så heldig at klaffer..

Krysser alt jeg har for dere (og meg selv!)

Ingen tester i postkassen i dag. Håper de kommer frem før jeg reiser bort 14 dager på fredag. Venter 4 CB early og 10 babyplan. Gikk litt bananas, men nå kan jeg teste som jeg vil! [emoji1] 5 dpo i dag!

Noen som temper her? Har temperaturen holdt seg høy etter EL? Det har min, men ingen såkalt festedipp enda, 7-8 dpo i dag. Ikke noe blødning heller. Men håpet er uendelig stort!
Jeg har bare tempet til 6dpo denne gangen men tempen var høy. Tidligere sykluser så har tempen holdt seg høy for så å stupe dagen før eller dagen TR er. Jeg tror jeg har fått festedipp hvertfall en gang og det var på 4dpo, så tidlig. Har fått sånn dipp før men ingen graviditet. Men ikke alle får en festedipp. Heier på deg denne pp!

Kan bidra med en ørliten skygge. Muligens 8dpo. Aner i grunn ikke da jeg ikke er tilbake i syklus etter prevansjonsslutt.
Føler jeg får skyggestreker titt og ofte ja sett hvilken test jeg bruker så har ikke troa før det er en rosa strek. Lever i håper da

Vedlegg

• IMG_20180705_012004.jpg
    IMG_20180705_012004.jpg
    58,8 KB · Visninger: 93
Kan bidra med en ørliten skygge. Muligens 8dpo. Aner i grunn ikke da jeg ikke er tilbake i syklus etter prevansjonsslutt.
Føler jeg får skyggestreker titt og ofte ja sett hvilken test jeg bruker så har ikke troa før det er en rosa strek. Lever i håper da
Nå såg jeg faktisk ikke skyggen på dette bildet ser den real life. Da kunne jeg bidra med første negative testen da om ikke annet

Noen av dere som har tatt haste snitt før? Som merker noe smerter i såret ved evt tidlig graviditet? 16 mnd siden hks

Skimter noe svakt :)

Hvordan går det med alle sammen?
Dukket opp noen nye symptomer? Hvor lenge igjen til den store testdagen? [emoji1]
Det går greit! Vil teste hele tiden egentlig [emoji28] så jeg må bare kjappe meg å tisse på morningen så jeg ikke rekker å teste.. Er 8 dpo idag og når vi hadde sex idag tidlig så svei det skikkelig i underlivet... Ubehagelig og uvant.. Klør ikke eller svir nå.. Var kun under samleie.. Og kroppen føles litt rar ut akkurat nå, nederst i magen.. Litt ømme pupper av og på men ikke noe voldsomt altså... Føler ikke jeg har noen spesifikke symptomer enda, men nå må dagene gå fort for jeg er så spent.... [emoji120][emoji7] Hva med deg?

Det går greit! Vil teste hele tiden egentlig [emoji28] så jeg må bare kjappe meg å tisse på morningen så jeg ikke rekker å teste.. Er 8 dpo idag og når vi hadde sex idag tidlig så svei det skikkelig i underlivet... Ubehagelig og uvant.. Klør ikke eller svir nå.. Var kun under samleie.. Og kroppen føles litt rar ut akkurat nå, nederst i magen.. Litt ømme pupper av og på men ikke noe voldsomt altså... Føler ikke jeg har noen spesifikke symptomer enda, men nå må dagene gå fort for jeg er så spent.... [emoji120][emoji7] Hva med deg?
4 dager igjen til jeg tar første test [emoji85][emoji87]

Hvordan går det med alle sammen?
Dukket opp noen nye symptomer? Hvor lenge igjen til den store testdagen? [emoji1]
6dpo og føler meg gravid. Stikking i lysken, vondt i korsryggen, kvalm når jeg er sulten, mer trøtt. Men er vel for tidlig for å kjenne symptomer, så jeg innbilder meg vel bare eller så er TR på vei snart :(

Tok en tidligtest, blendahvit..haha. Venter til søndag for å ta neste. Hvordan går det der? :D

Back
Topp