IKM UKE 28 - 2018

4 dpo i dag og g-tester bestilt. Bestilte 2x CB early og 5 xbabyplan tidlig test. Har en A1 stav liggende. 8 tester burde vel holde hvis jeg klarer å vente til 8/9 dpo! Svir av første på lørdag eller søndag morgen. Ingen symptomer på noen ting enda, men er for tidlig for menssymptomer og egget har trolig ikke festet seg enda. Så ventingen fortsetter... [emoji30]

Vært på gyn og hun kunne ikke se noe pågående el. Så håper aksjene ble riktige. Men ser jo at sist syklus så va el på cd 22, er på evt cd 22. Men er nokk i dpo land [emoji3]

4 dpo i dag og g-tester bestilt. Bestilte 2x CB early og 5 xbabyplan tidlig test. Har en A1 stav liggende. 8 tester burde vel holde hvis jeg klarer å vente til 8/9 dpo! Svir av første på lørdag eller søndag morgen. Ingen symptomer på noen ting enda, men er for tidlig for menssymptomer og egget har trolig ikke festet seg enda. Så ventingen fortsetter... [emoji30]
4 dpo her også :) alt for spent :p

Jeg begynte å teste i dag, Ovitrellen sitter i her også! Syns ikke jeg merker så mye symptomer, kanskje svinginger i humøret, men det er del mest situasjonen som grunner i tror jeg ;-) Redd for å bli skuffet og gå en lang sommer i møte..
Kjenner noen symptomer, men regner med det skyldes Ovitrelle (EL sprøyta), hva med deg?? Jeg har allerede begynt å teste! For er vel på tide det når jeg er 4/5 dpo ;):joyful: Vil teste ut Ovitrellen, for å se at testene blir blenda for deretter forhåpentlig se to streker igjen :). Foreløpig viser otrivellen seg på testene enda. Er 6 dager siden jeg satt den nå, men den kan enda henge igjen opp til 4 dager til. Når tenker du å starte testingen? :)

Hvordan tenker dere med alkohol mellom eggløsning og mensen? Skal på konsert i morgen og vil gjerne drikke vin :arghh: Lei av å leve som om jeg er gravid når jeg ikke er det

Lever som normalt frem til positiv test, det oppfordret legen meg til [emoji4]

Spennende uansett! Jeg er 7 dpo, syns ikke jeg merker noe særlig :-( Men temperaturen har holdt seg høy.. Hadde håpet på en festedipp, men er visst like vanlig å ikke få det, så da prøver jeg å ikke vente på det, Hehe. Blir smågal i disse DPO-dager..

Jeg og. 5 dpo i morgen da - så da begynner det å nærme seg noe. Er så utålmodig av meg, men det er vi vel alle sammen her inne. Når skal du teste? Jeg har tidenes dårligste hukommelse så beklager hvis jeg har spurt om det før [emoji85]

Jeg og. 5 dpo i morgen da - så da begynner det å nærme seg noe. Er så utålmodig av meg, men det er vi vel alle sammen her inne. Når skal du teste? Jeg har tidenes dårligste hukommelse så beklager hvis jeg har spurt om det før [emoji85]
Tålmodigheten får seg virkelig en prøve ja, det kan vi vel alle skrive under på! Jeg har begynt å teste allerede, fordi Ovitrellen kan sitte i og gi falskt negativ opptil 10 dager.. Så vil finne ut når den er ute av kroppen, for å så vente på resultatet. Nervepirrende! Er du dpo o i naturlig syklus? :-) Hehe, kan fint blande her inne jeg også, troor ikke du vi har snakket tidligere.

Dpo 5, litt blod sammen med dopapiret flere ganger i dag. Men det har jo skjedd før uten resultater så [emoji53][emoji17]

Tålmodigheten får seg virkelig en prøve ja, det kan vi vel alle skrive under på! Jeg har begynt å teste allerede, fordi Ovitrellen kan sitte i og gi falskt negativ opptil 10 dager.. Så vil finne ut når den er ute av kroppen, for å så vente på resultatet. Nervepirrende! Er du dpo o i naturlig syklus? :-) Hehe, kan fint blande her inne jeg også, troor ikke du vi har snakket tidligere.

Ok, så fra 11 dpo er det «ordentlig» testing for deg da?

Ja, naturlig syklus. Har 5 graviditeter bak meg og ingen barn. 2 MA bare i år. Mister rundt 10-12 uker så skal gå på Litinus og Abyl-E fra positiv test denne gangen. Blitt utredet for habituell abort uten funn. Heldigvis blir jeg lett gravid og hadde virkelig trua rundt EL, men nå er jeg usikker igjen. Blir alltid usikker på om vi gjorde alt vi kunne på den tiden her [emoji85]

Hvorfor går du på Ovitrelle?

Blir spennende fremover her inne. Idag er jeg 7 dpo, og er så deilig for denne uka så langt har gått i ett og har ikke ofra testing en tanke. I tillegg så får jeg ikke testet før tidligst fredag, men satser på å vente til tirsdag, da dagene frem til da kommer til å fly unna med masse planer deilig å være litt busy i denne perioden av syklusen for en gangs skyld.
når tenker folk å begynne å teste??

Back
Topp