IKM UKE 28 - 2018

Etter to lange sykluser gikk kroppen helt i feriemodus, så her kom plutselig TR på CD27! Kjedelig at den kom, men fantastisk å endelig ha syklus under 30 dager:happy: Så da blir neste IKM i uke 30. Lykke til i DPO-land alle sammen:Heartred Jeg skal selvfølgelig administrere tråden til dere er ferdig;)

Etter to lange sykluser gikk kroppen helt i feriemodus, så her kom plutselig TR på CD27! Kjedelig at den kom, men fantastisk å endelig ha syklus under 30 dager:happy: Så da blir neste IKM i uke 30. Lykke til i DPO-land alle sammen:Heartred Jeg skal selvfølgelig administrere tråden til dere er ferdig;)

Lykke til til deg og! [emoji173]️

Jeg sitter i sola med et glass vin og en røyk. Vet det ikke er anbefalt, men har så og si vært gravid i hele 2018 og er lei av å leve som en nonne. Håper dette blir årets siste øl! Og håper det ikke har noe å si! Klarer jo ikke å ikke tenke på det heller! [emoji85]
Kos deg med vinen i sola. Skjønner deg godt!

Noen som har erfaringer med å bli fort gravid etter p pille enn å ha gått lenge uten p pill? Hvis man har veldig uforutsigbar syklus kan lege anbefale å gå på p pille i noen mnd for å så slutte igjen. Så bi gravid med engang. At man er mer fruktbar etter end pilleslutt?

Dere som har testet etter el. Det står på babyplanpakken at man bør ha sex 24-48 timer etter positiv test.. Jeg fikk positiv i dag. Bør jeg ikke legge inn aksjer før i morgen? Hadde store planer for i kveld :hilarious::hilarious: Hvordan gjør dere det?

Første test ryker om 2 eller 3 dager. Så spennende, selv om jeg ikke har noen god følelse denne pp! :)

Dere som har testet etter el. Det står på babyplanpakken at man bør ha sex 24-48 timer etter positiv test.. Jeg fikk positiv i dag. Bør jeg ikke legge inn aksjer før i morgen? Hadde store planer for i kveld :hilarious::hilarious: Hvordan gjør dere det?

Jo, du bør absolutt legge inn aksjer i dag. Det beste er om du har svømmere som ligger på lur når egget slippes.

Snakket med gynekologen min om det her med EL-tester og han sier at fra positiv test så kan EL skje når som helst selv om det står 24-36 timer på pakken. Han anbefaler også å ha sex 2-3 dager før EL (sæden overlever jo flere dager i egglederne dine) på EL dagen også 1-2 døgn etter EL. Egget lever som regel 24 timer. Men dersom du har sex annenhver dag så skal du uansett treffe. Med oppskriften over har vi hvertfall blitt gravide 3 av 3 forsøk. Mine første 2 var ikke planlagte og alle har endt i ufrivillig abort.

Man må nesten være rakettforsker for å bli gravid [emoji849] Det er ikke akkurat det man hører gjennom oppveksten [emoji85]

Jo, du bør absolutt legge inn aksjer i dag. Det beste er om du har svømmere som ligger på lur når egget slippes.

Snakket med gynekologen min om det her med EL-tester og han sier at fra positiv test så kan EL skje når som helst selv om det står 24-36 timer på pakken. Han anbefaler også å ha sex 2-3 dager før EL (sæden overlever jo flere dager i egglederne dine) på EL dagen også 1-2 døgn etter EL. Egget lever som regel 24 timer. Men dersom du har sex annenhver dag så skal du uansett treffe. Med oppskriften over har vi hvertfall blitt gravide 3 av 3 forsøk. Mine første 2 var ikke planlagte og alle har endt i ufrivillig abort.

Man må nesten være rakettforsker for å bli gravid [emoji849] Det er ikke akkurat det man hører gjennom oppveksten [emoji85]
Takk for svar!! :Heartred:Heartred:)
Haha, ja rart det er så mange som blir gravide egentlig:hilarious:
Da har vi gjort det riktig etter planen. :) Sex fredag, og planen er i kveld og i morgen.;)Håper det klaffer :)

Takk for svar!! :Heartred:Heartred:)
Haha, ja rart det er så mange som blir gravide egentlig:hilarious:
Da har vi gjort det riktig etter planen. :) Sex fredag, og planen er i kveld og i morgen.;)Håper det klaffer :)

Enig!

Hvis du fikk positiv i dag bør du også ha sex tirsdag. I «verste» fall så har du ikke EL før mandag kveld (36t). Da lever egget til tirsdag kveld så legg inn aksjer ila tirsdagen og! Haha [emoji12] Hvis dere kan da! Da har dere hvertfall helgardert dere [emoji173]️

Med positiv EL-test kl 09 og 13 på fredag, negativ igjen kl 17, samt negativ torsdag kveld - 1 dpo idag eller igår? :whacky011

Bare kaster det ut her (ikke meningen å komme med noe negativt!), men kan du ha rester igjen? Jeg har hatt det sånn 2 ganger. Begge gangene etter å ha mistet og da var det fordi jeg hadde litt grums igjen etter MA som kroppen jobbet iherdig med å få ut...

Testet noe mer i dag?

Mistet i februar. Var inne på sykehuset og fikk ut restene, og hatt tr hver mnd etter det. Så tror nok ikke der er rester[emoji846] Har en igjen av den sensitive på 10. Tar den imorgen, hvis det ikke viser noe der, så venter jeg bare på tr.

Lykkesol - PP 1 etter misslykket IVF-forsøk - B2 - EL 28.06 - IKM 11.07

Henger meg på her jeg..! Hatt lavdosestimulering med Menopur og satt Ovitrelle 26/6 som mest sannsynlig ga EL 27/6 og IKM 10/11. juli? (Har ikke hatt EL/mensen på årevis)

Vet ikke når jeg skal teste med tanke på all usikkerhet om hvor lenge sprøyten sitter igjen og gir falskt utslag på en graviditetstest. Men herreguuud så sakte disse dagene går ‍♀️

Denne ppen gikk rett vest... aksjer på mandag og antatt El onsdag... da blir det vel ikke noe før september siden vi er i fullt hus hos svigermor neste EL [emoji28]

Back
Topp