Aldri si aldri! Har ikke helt troen her heller, men håper likevelJa pp1. Men har ikke følelsen på at det satt denne gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri si aldri! Har ikke helt troen her heller, men håper likevelJa pp1. Men har ikke følelsen på at det satt denne gang.
Blir spennende om noen dager!Aldri si aldri! Har ikke helt troen her heller, men håper likevel
Etter to lange sykluser gikk kroppen helt i feriemodus, så her kom plutselig TR på CD27! Kjedelig at den kom, men fantastisk å endelig ha syklus under 30 dager Så da blir neste IKM i uke 30. Lykke til i DPO-land alle sammen Jeg skal selvfølgelig administrere tråden til dere er ferdig
Er ikke vits i å spise biff gjennomstekt spør du megHaha! Burde nesten få inn en biff middag før jeg er for langt inn i dpo-land jeg også. Det er virkelig ikke det samme gjennomstekt [emoji30]
Kos deg med vinen i sola. Skjønner deg godt!Jeg sitter i sola med et glass vin og en røyk. Vet det ikke er anbefalt, men har så og si vært gravid i hele 2018 og er lei av å leve som en nonne. Håper dette blir årets siste øl! Og håper det ikke har noe å si! Klarer jo ikke å ikke tenke på det heller! [emoji85]
Dere som har testet etter el. Det står på babyplanpakken at man bør ha sex 24-48 timer etter positiv test.. Jeg fikk positiv i dag. Bør jeg ikke legge inn aksjer før i morgen? Hadde store planer for i kveld Hvordan gjør dere det?
Takk for svar!!Jo, du bør absolutt legge inn aksjer i dag. Det beste er om du har svømmere som ligger på lur når egget slippes.
Snakket med gynekologen min om det her med EL-tester og han sier at fra positiv test så kan EL skje når som helst selv om det står 24-36 timer på pakken. Han anbefaler også å ha sex 2-3 dager før EL (sæden overlever jo flere dager i egglederne dine) på EL dagen også 1-2 døgn etter EL. Egget lever som regel 24 timer. Men dersom du har sex annenhver dag så skal du uansett treffe. Med oppskriften over har vi hvertfall blitt gravide 3 av 3 forsøk. Mine første 2 var ikke planlagte og alle har endt i ufrivillig abort.
Man må nesten være rakettforsker for å bli gravid [emoji849] Det er ikke akkurat det man hører gjennom oppveksten [emoji85]
Takk for svar!!
Haha, ja rart det er så mange som blir gravide egentlig
Da har vi gjort det riktig etter planen. Sex fredag, og planen er i kveld og i morgen.Håper det klaffer
Virker som mange av oss er litt lite optimistiske denne pp. Får håpe kroppene våre overrasker oss alle mannAldri si aldri! Har ikke helt troen her heller, men håper likevel
Bare kaster det ut her (ikke meningen å komme med noe negativt!), men kan du ha rester igjen? Jeg har hatt det sånn 2 ganger. Begge gangene etter å ha mistet og da var det fordi jeg hadde litt grums igjen etter MA som kroppen jobbet iherdig med å få ut...
Testet noe mer i dag?