IKM UKE 28 - 2018

Det hørtes ikke så greit ut. Synes litt synd på disse mennene våre. Det sitter mye i hodet og da er det ikke alltid så greit å prestere. Min har ikke hatt en tøff oppvekst eller noe som kan sammenlignes sånn sett, men han kjenner enormt på presset. Jeg prøver å ikke legge press på han, men når det gjelder som mest - sånn som de siste dagene så sliter han med å få den opp og med å komme. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å hjelpe han. Det er frustrerende for begge parter.

Stikking 5 dpo er jo et veldig godt tegn! [emoji1373]
Jaaa..sambo har det likt.. ikke bare bare

Ah skjønner, håper den sitter likevell. Hadde sex bare 2 dager sist jeg ble gravid,så alt e jo mulig! [emoji6]
Ja, hadde ekstremt fruktbart slim da. Kunne strekke det rundt 15-20cm med øyemål(beklager billedlig info her, men satser på at dere tåler det). Og det var blodspor i det, så kan jo håpe det hjalp soldatene frem til målet :)

Skjønner meg ikke på denne kroppen! Er ikke slik den var før jeg mistet ihvertfall! Siden el har jeg hatt murringer av og på. Stikninger noen vondere enn andre. Voksesmerter i bein, vondt i km korsryggen og ned beina. Har tilogmed kjent det på begge sider. Er vanligt at jeg kjenne det på høyre side. Er det på grunn av graviditet eller annet tull?! Arrrrg[emoji13][emoji12]

Ikke lett å si.. jeg har det så si slikt hver el til mens.. men kjent noe forskjell denne gang.. hadde mye murringer og div sist graviditet.

Samt vonde pupper allerede 3 dpo? Er der mulig?

Ja, hadde ekstremt fruktbart slim da. Kunne strekke det rundt 15-20cm med øyemål(beklager billedlig info her, men satser på at dere tåler det). Og det var blodspor i det, så kan jo håpe det hjalp soldatene frem til målet :)
Åååh. Vil også ha el slim!![emoji4][emoji4][emoji4]

Ja [emoji4] disse early testene.
Hvor tidlig tar de,6dpo?
Litt usikker men det er lite sannsynlig at det slår ut så tidlig tror jeg.. DENNE gangen skal jeg vente til hvertfall 13/14 dpo [emoji23] da er jeg i sydeb også så må ha med tester ned dit og disse letrozol pillene i tilfelle jeg får mensen (noe jeg IKKE skal få) [emoji120][emoji120]

Litt usikker men det er lite sannsynlig at det slår ut så tidlig tror jeg.. DENNE gangen skal jeg vente til hvertfall 13/14 dpo [emoji23] da er jeg i sydeb også så må ha med tester ned dit og disse letrozol pillene i tilfelle jeg får mensen (noe jeg IKKE skal få) [emoji120][emoji120]

Brukte wondo/wondfo? Sine sist..fikk da utslag 7 dpo.
Ja! Håper mensen IKKE kommer!

Brukte wondo/wondfo? Sine sist..fikk da utslag 7 dpo.
Ja! Håper mensen IKKE kommer!
Ja det er jo noen som får utslag tidlig men de færreste får vel det, utifra hva jeg ser her og hvis man ser på statistikk.. håper så klart at du får utslag tidlig da [emoji120] hvordan utslag fikk du sist?

Jeg har aldri brukt wondfo :s

Ja det er jo noen som får utslag tidlig men de færreste får vel det, utifra hva jeg ser her og hvis man ser på statistikk.. håper så klart at du får utslag tidlig da [emoji120] hvordan utslag fikk du sist?

Jeg har aldri brukt wondfo :s

Fikk svak dpo 6 og sterkere dpo 7. Var vel dpo 9 den virkelig var super positiv.
Ja wondfo selges jo ikke mer. Brukte den type el tester også
. Fikk heller ikke noe utslag på dem før el faktisk va der, noe som gjorde det ganske lett.

Hurraaaa!!!!! Elslim og stikk på sidene :gen014 Håper håper håper det er vår tur denne gangen. Første pp med eltesting.

Vedlegg

• Snapchat-485333173.jpg
    Snapchat-485333173.jpg
    387,1 KB · Visninger: 69
Fikk svak dpo 6 og sterkere dpo 7. Var vel dpo 9 den virkelig var super positiv.
Ja wondfo selges jo ikke mer. Brukte den type el tester også
. Fikk heller ikke noe utslag på dem før el faktisk va der, noe som gjorde det ganske lett.
Okei, da er du heldig som fikk positiv så tidlig [emoji7][emoji120] hmm okei :)

Ikke lett å si.. jeg har det så si slikt hver el til mens.. men kjent noe forskjell denne gang.. hadde mye murringer og div sist graviditet.

Ja, det er det nok. Har selv fått litt vonde pupper etter el, eller noen dager etter. Men det kommer og går det også! Utfloden føler jeg også er litt annerledes. Både blankt, hvitt og guligt, varierer om det er lotion/ kremet eller klumpet/ seigt.

Hahaha! Ser for meg at man må sitte med 2 hender for å få til 20cm [emoji23][emoji23]

Skjønner meg ikke på denne kroppen! Er ikke slik den var før jeg mistet ihvertfall! Siden el har jeg hatt murringer av og på. Stikninger noen vondere enn andre. Voksesmerter i bein, vondt i km korsryggen og ned beina. Har tilogmed kjent det på begge sider. Er vanligt at jeg kjenne det på høyre side. Er det på grunn av graviditet eller annet tull?! Arrrrg[emoji13][emoji12]

Bare kaster det ut her (ikke meningen å komme med noe negativt!), men kan du ha rester igjen? Jeg har hatt det sånn 2 ganger. Begge gangene etter å ha mistet og da var det fordi jeg hadde litt grums igjen etter MA som kroppen jobbet iherdig med å få ut...

Testet noe mer i dag?

I teorien skal det egentlig ikke være mulig fordi egget ikke har festet seg og man produserer jo ikke hcg før det skjer, men jeg har hatt det sånn jeg - alle 5 gangene! [emoji1]

Jeg sitter i sola med et glass vin og en røyk. Vet det ikke er anbefalt, men har så og si vært gravid i hele 2018 og er lei av å leve som en nonne. Håper dette blir årets siste øl! Og håper det ikke har noe å si! Klarer jo ikke å ikke tenke på det heller! [emoji85]

Jeg sitter i sola med et glass vin og en røyk. Vet det ikke er anbefalt, men har så og si vært gravid i hele 2018 og er lei av å leve som en nonne. Håper dette blir årets siste øl! Og håper det ikke har noe å si! Klarer jo ikke å ikke tenke på det heller! [emoji85]
Jeg spiste blodig biff i går, men fikk så bismak etterpå. Tilfelle rottefelle :p så blir ikke å gjøre det igjen :rolleyes:

Back
Topp