IKM UKE 28 - 2018

Hver gang jeg har blitt gravid tidligere, så har jeg fått svake streker 7 dpo[emoji846] Og kjent festesmerter fra 5 dpo. Sist fikk jeg det fra 4 dpo kveld til 6 dpo morgen.

Men kan hende jeg bare 6 dpo idag. Har ikke kjent noe tydelig nå. Bare litt mensmurringer, og småstikk. Så ikke sikkert på hva det har vært...

Jeg kjente sympt på 7 dpo og hadde positiv 9dpo sist.. hadde da kjent sympt slik som ømmebryst og strekking i livmoren allerede 6 dpo

At det fester seg 5 dpo er ikke så rart, men at det da er målbart allerede 2 dager etter er utrolig. Blir så fascinert av alle som kjenner kroppen sin så godt! [emoji1]

Krysser fingrene for at det er en baby på gang! Blir spennende å se de neste dagene!

Takk for det[emoji846] Tviler litt på om det har klaffet, siden jeg ikke har kjent noe skikkeligt til festesmerter denne gangen. Husker ikke helt med første, utenom at jeg fikk en dråpe blod. Med Nr2 fikk jeg festesmerter, som føltes som nåle stikk i 2/3 sek, og en dråpe blod dagen etter. Med siste kjente jeg tydelige stikninger midt på/ høyre side. Varte ca. 1 1/2 dag.

Med den fjerde graviditeten kjente jeg bare litt murringer faktisk, så kan jo være håp allikevel[emoji3] Har kjent litt mer denne gangen[emoji122] Siste gang/ femte gang kjente jeg litt murringer, 4 dpo kveld, avogpå 5 dpo, og 6 dpo litt vondere, som en svak rie i 2/3 sek. 4 og 5 mistet jeg.

Takk for det[emoji846] Tviler litt på om det har klaffet, siden jeg ikke har kjent noe skikkeligt til festesmerter denne gangen. Husker ikke helt med første, utenom at jeg fikk en dråpe blod. Med Nr2 fikk jeg festesmerter, som føltes som nåle stikk i 2/3 sek, og en dråpe blod dagen etter. Med siste kjente jeg tydelige stikninger midt på/ høyre side. Varte ca. 1 1/2 dag.

Med den fjerde graviditeten kjente jeg bare litt murringer faktisk, så kan jo være håp allikevel[emoji3] Har kjent litt mer denne gangen[emoji122] Siste gang/ femte gang kjente jeg litt murringer, 4 dpo kveld, avogpå 5 dpo, og 6 dpo litt vondere, som en svak rie i 2/3 sek. 4 og 5 mistet jeg.

Da har du jo stålkontroll! Det må være litt betryggende!

Jeg trodde jeg kjente kroppen min, men den har spilt meg et puss det siste året. Vært gravid 5 ganger jeg og, men ingen har resultert i et barn. Håper virkelig det er vår tur nå! Er så vanskelig når man har så mange venninner som går gravide og/eller har små barn og ønsket er så stort.

Dårlig med aksjer her.... å samboer som sovner på sofaen to kvelder nå så kjenner jeg er litt lei meg [emoji22] håpte på i kveld siden han sovna i går kveld (begynner på jobb midt på natta så skjønner han er trøtt). Han skal på jobb i natt også men la meg samtidig med han, men mens jeg pussa tenner sovna han...

Neste pp blir i ferien hos svigermor. Og med jentungen på samme rom og ei seng som knirker bare du ser på den så er det å bare å glemme...

Nå har tida gått så fort og når det aldri klaffer har jeg lyst å bare gi opp [emoji30][emoji22][emoji24]

Da har du jo stålkontroll! Det må være litt betryggende!

Jeg trodde jeg kjente kroppen min, men den har spilt meg et puss det siste året. Vært gravid 5 ganger jeg og, men ingen har resultert i et barn. Håper virkelig det er vår tur nå! Er så vanskelig når man har så mange venninner som går gravide og/eller har små barn og ønsket er så stort.

Ja, den kroppen kan være fæl med å lure! Uff, ikke noe kjekt å miste 5 ganger [emoji22] Har mistet 2 gange og syns det er vondt. Jeg håper virkelig du får en posetiv test snart, og at det går frem til termin[emoji122] klem[emoji173]️

Ja, den kroppen kan være fæl med å lure! Uff, ikke noe kjekt å miste 5 ganger [emoji22] Har mistet 2 gange og syns det er vondt. Jeg håper virkelig du får en posetiv test snart, og at det går frem til termin[emoji122] klem[emoji173]️

Takk! [emoji4]

Testet mer i dag?

Jeg lurer på om jeg har disse EL-smertene det snakkes om. Aldri kjent det før, men kjenner press på høyre side rett under trusekanten og parallelt med midten av hoftekammen. Det er ikke stikking som jeg ser mange beskriver det som. Kjent det siden i går ettermiddag.

B1 menes det at man prøver på første? [emoji85] Jeg skrev B0 også la administrator inn B1 [emoji23][emoji23][emoji7]

Jeg er nå på cd19, og ser på temperaturen ut til at el er i går eller i dag. Vi hadde sex cd12, cd14, cd16 og i dag (cd19). Kjenner jeg bekymrer meg litt for at vi ikke hadde sex cd17 og cd18, og redd det ødelegger denne mnd. De av dere som har vært gravide før, hvor mye sex hadde dere i prøveperiodene, og hvor tett opp mot eggløsning?:rolleyes:

Jeg er nå på cd19, og ser på temperaturen ut til at el er i går eller i dag. Vi hadde sex cd12, cd14, cd16 og i dag (cd19). Kjenner jeg bekymrer meg litt for at vi ikke hadde sex cd17 og cd18, og redd det ødelegger denne mnd. De av dere som har vært gravide før, hvor mye sex hadde dere i prøveperiodene, og hvor tett opp mot eggløsning?:rolleyes:

Hadde sex 2 ganger [emoji23] dagen positiv test og dagen etter når den var negativ. Satt på pp1

B1 menes det at man prøver på første? [emoji85] Jeg skrev B0 også la administrator inn B1 [emoji23][emoji23][emoji7]
B1 betyr at man prøver på første ja :)

Blir spennende å følge dere andre inn i dpo-land. Her har vi knapt lagt inn en aksje, så dette ble nok ikke vår pp :) men testetøs som jeg er kommer jeg nok til å teste uansett :hilarious: elsker å se andre legge ut positive tester! Så satser på mange her fremover :D

Takk! [emoji4]

Testet mer i dag?

Jeg lurer på om jeg har disse EL-smertene det snakkes om. Aldri kjent det før, men kjenner press på høyre side rett under trusekanten og parallelt med midten av hoftekammen. Det er ikke stikking som jeg ser mange beskriver det som. Kjent det siden i går ettermiddag.

Ja, tok en Kl 12.00 kunne ikke se noe. Men var ikke helt konsentrert urin. Får se om jeg tar en imorgen. Det kan hende det er el. Jeg har kanskje litt murringen noen dager før stort sett på høyre side. Så når testen blir sterkest positiv får jeg vonde smerter midt på.

Tror jeg hadde EL på torsdag. Fikk lagt inn aksjer da og mandagen før. Har ikke troen på at det klaffer denne gangen. Har vært syk så ikke helt orket sex. Så kjipt å bli syk når man har EL :(

2 dpo i dag da kanskje.

Back
Topp