IKM UKE 28 - 2018

Verri25 - Pp 14 - B 0- EL 27/6- IKM 11/7
Dette er sånn ca :) hvis el testene stemte så skal jeg hvertfall ha mensen om 2 uker [emoji120] håper den holder seg langt vekk..

Siste UL i dag, da får jeg vite når jeg skal sette eggløsningsprøyten [emoji2][emoji322] vil også over i dpo land nå [emoji86]

Image1530257979.633366.jpg

Wooohoo! EL i dag - right on time! Ble dessverre ikke noe ligging i går kveld, men kjørte på på tirsdag og onsdag. Tar igjen gårsdagen med flere ganger i dag og i helgen. Kan da ikke være helt krise at vi ikke hadde oss i går?!

El er jo når den er negativ igjen.. der er positiv i dag. Så da er det bare kjøre på [emoji4]

Ikke nødvendigvis. Du har hatt EL når den er negativ. Fra positiv test så kan EL være når som helst - ifølge gynekologen min, men fra positiv test vil eggløsning som regel være innenfor 12-36 timer. Så når min nå er positiv i 3 dager er EL i dag (28 dagers syklus) - ikke på mandag. Hvis man venter med å ligge til den er negativ kan det være for sent.

Ikke nødvendigvis. Du har hatt EL når den er negativ. Fra positiv test så kan EL være når som helst - ifølge gynekologen min, men fra positiv test vil eggløsning som regel være innenfor 12-36 timer. Så når min nå er positiv i 3 dager er EL i dag (28 dagers syklus) - ikke på mandag. Hvis man venter med å ligge til den er negativ kan det være for sent.
Snapchat-1246657510.jpg
vil du hjelpe meg å tyde?siden el testn var sterk i går igjen tok jeg digital test i dag.. negativ

Vis vedlegget 264859 vil du hjelpe meg å tyde?siden el testn var sterk i går igjen tok jeg digital test i dag.. negativ

Hmm! Altså, jeg er langt i fra noen ekspert på dette, men du hadde første positiv CD 14 så negativ igjen på kvelden CD15. Så positiv igjen CD 16.

Det kan tenkes at kroppen din forsøkte seg på EL, men at det ikke gikk - og at den nå prøver igjen.

Har du regelmessige sykluser?

Babyplan sine EL tester er slik jeg har forstått det ganske følsomme så ved en LH topp som fører til eggslipp så vil de ofte slå ut i 2-3 dager.

Hmm! Altså, jeg er langt i fra noen ekspert på dette, men du hadde første positiv CD 14 så negativ igjen på kvelden CD15. Så positiv igjen CD 16.

Det kan tenkes at kroppen din forsøkte seg på EL, men at det ikke gikk - og at den nå prøver igjen.

Babyplan sine EL tester er slik jeg har forstått det ganske følsomme så ved en LH topp som fører til eggslipp så vil de ofte slå ut i 2-3 dager.

Har hatt ganske regelmessige sykluser. På 24/25 dager. Men sist syklus ble det 33 dager.fikk el bare noen dager før forventet mens så alt ble forskjøven.
Screenshot_20180629-103536.png

Er veldig følsom på når mens og el er, kjenner det godt, etter mens så er det ei uke etterpå hvor jeg ikke har noe sympt. Men så når det nærmer seg el har jeg sympt helt til mensn dukker opp igjen. Denne perioden har jeg ikke kjent så mye før i dag.

Tok en cb digital
Snapchat-265755526.jpg

Denne er negativ i dag. Tok en siden strimmel var positiv i går

Her er strimmelen før den tørka i går
Snapchat-2041739313.jpg
da var sen jo negativ. Man skal jo ikke lese av etter 5 min.
Snapchat-1063082585.jpg

Her er strimmelen før den tørka i gårVis vedlegget 264865 da var sen jo negativ. Man skal jo ikke lese av etter 5 min. Vis vedlegget 264866

Ikke godt å si! Hadde satset på at den har vært, men helgardert meg likevel. Dersom du har syklus på bare 24/25 dager og EL ikke er før CD 16 så snakker vi kort lutealfase og det er ikke så bra det heller. Krysser fingrene for at den var CD 14 og at du i dag er 3dpo (hvis cd17 i dag) Ser ikke bildene når jeg skriver og glemmer fort haha [emoji85]

Ikke godt å si! Hadde satset på at den har vært, men helgardert meg likevel. Dersom du har syklus på bare 24/25 dager og EL ikke er før CD 16 så snakker vi kort lutealfase og det er ikke så bra det heller. Krysser fingrene for at den var CD 14 og at du i dag er 3dpo (hvis cd17 i dag) Ser ikke bildene når jeg skriver og glemmer fort haha [emoji85]
Tror nokk syklusen er lenger denne gang da el toppen kom ca cd 14. Appen sa den sku komme ca 12 ..

Woho, har vært hos gyn nå og har aldri hatt så fine egg før (det siste året vertfall)! To egg klare for å slippes i helgen[emoji2] så da blir det siste gonal f sprøyte i dag og ovitrelle i morgen, for så å starte på crinone på tirsdag.

Prøver å ikke stresse over den økte risikoen for twins [emoji28]

Woho, har vært hos gyn nå og har aldri hatt så fine egg før (det siste året vertfall)! To egg klare for å slippes i helgen[emoji2] så da blir det siste gonal f sprøyte i dag og ovitrelle i morgen, for så å starte på crinone på tirsdag.

Prøver å ikke stresse over den økte risikoen for twins [emoji28]

Tvillinger er bare kjekt[emoji2] Krysser fingrene at dette er gull eggene[emoji120]

Back
Topp