Hvilken temp bruker du.?
Mener du temp måler? Husker ikke hvor jeg kjøpte det, men det er en med to desimaler. Make sure har et (kjøpes på komplettapotek) og så har babyplan en. Bruker Fertility Friend app’en til å registrere tempen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken temp bruker du.?
Ja [emoji4] får prøve d ut neste gang da[emoji6] er det slik at tempen går opp dagen det er el, eller faller tempen dagen el er?Mener du temp måler? Husker ikke hvor jeg kjøpte det, men det er en med to desimaler. Make sure har et (kjøpes på komplettapotek) og så har babyplan en. Bruker Fertility Friend app’en til å registrere tempen.
Ja [emoji4] får prøve d ut neste gang da[emoji6] er det slik at tempen går opp dagen det er el, eller faller tempen dagen el er?
Men da vet man jo bare at el har vært. Man vil jo gjerne legge inn aksjer dagen el er...Tempen går opp dagen etter EL. Gjerne et hopp opp. Og når du har hatt tre dager med høyere temp enn dagene før EL så får du et kryss i app’en som da sier når EL har vært. Man har lavere kroppstemp før EL enn etter. Lykke til med temping! Men håper du slipper det og spiren sitter denne pp [emoji6]
Men da vet man jo bare at el har vært. Man vil jo gjerne legge inn aksjer dagen el er...
Ja håper også d[emoji6]
Ja ikke sant.. spennende!Det er sant. Med temping så får man bare bekreftet når EL er. Hvis man skal være sikker på å få lagt inn aksjer den dagen EL er så må det nok legges aksjer hver dag fra positiv til krysset kommer opp eller du ser et skikkelig temphopp dagen etter EL.
Ja ikke sant.. spennende!
Ingen aning Har ikke testet for EL, og mannen har vært mye vekke... Så håper i grunnen at IKM i det minste ikke er mer forsinket enn vanlig Positiv, men realistisk til at denne pp'en røk ut vinduet...Hvordan ligger alle an her?
Akkurat samme her! Skal aldri si aldri, men var forsvinnende lite sex innenfor det fertile vinduetIngen aning Har ikke testet for EL, og mannen har vært mye vekke... Så håper i grunnen at IKM i det minste ikke er mer forsinket enn vanlig Positiv, men realistisk til at denne pp'en røk ut vinduet...
Venter på elHvordan ligger alle an her?
Jeg klaree ikke å se noen strek på disse nå?Noen som bruker disse gtestene? Får dere skygger på de? Har mange liggende, så har ta noen i løpet av dagen[emoji12] Har tatt eltester, og de er også sterke. Vis vedlegget 264658
Er forskjellig konsentrert urin.
Jeg klaree ikke å se noen strek på disse nå?
Men når skal vi få muligheten til det? [emoji23] hvis vi ikke blir alene i det hele tatt[emoji85]
Ha sex når ungen og de andre sover [emoji56][emoji57] har du lyst så kjør på!
Hvordan ligger alle an her?