IKM UKE 28 - 2018

Kan ikke akkurat si at vi er noe spesielt aktive. Men har hatt sex 3 dagrr på rad nå. Mer enn vi har hatt på lenge..

Med en litn her hjemme på 17 mnd, jeg jobber turnus..så må ting liksom planlegges. Ikke så veldig turn on..

Så bra at dere får det til så ofte midt oppi alt det! Imponert :smiley-ashamed004 Vi er på ferie og jeg fatter ikke helt hvordan vi skal klare annenhver dag i en uke en gang! Men så bor vi jo hos svigers for tiden, er ikke verdens største turn-on det heller :happy3

Så bra at dere får det til så ofte midt oppi alt det! Imponert :smiley-ashamed004 Vi er på ferie og jeg fatter ikke helt hvordan vi skal klare annenhver dag i en uke en gang! Men så bor vi jo hos svigers for tiden, er ikke verdens største turn-on det heller :happy3

Hehe.. må gjøres når han sover dupp eller er lagt for kvelden.. kjenner jeg er sliten nå [emoji23]

Bare si at dere ska legge dere litt nedpå, er så sliten av all sola eller diverse [emoji41]

Hvordan er det med elslim? Hsr egentlig bare opplevd det 2 ganger. 2016 når jeg ble gravid og nå sist syklus. Men ingenting nå.
Jeg bruker som regel å ha det 2 til 4 dager før EL, men skjedd noen få ganger at det ikke har noe. Denne pp har jeg hatt det i to dager, kanskje tre, men veldig lite i forhold til andre ganger.

Snapchat-577405442.jpg

Negativ?

Kan jeg snike meg inn her fra uke 27? :) Tror jeg heller hører til her siden jeg fikk min første EL test på søndag og den fremdeles er positiv.

Xiddigaha - PP 2 etter SA- EL ca 28/6- IKM 12/7

Tror jeg trygt kan tenke at det ikke blir noe baby den her måneden :p litt halvhjertet sex tre dager før EL er nok ikke oppskriften på baby :hilarious:

Sikkert lurt ja. Håper jeg klarer å vente så lenge. Kanskje hvertfall prøve å holde meg til 10dpo :)
Syns 10dpo har vært en fin å teste på. Er den blenda så er det fremdeles tidlig så da finnes det likevel håp føler jeg. Men så ble jeg så lei av å studere testene om det var strek eller ikke så da vil jeg vente litt lenger før testing. Men fant nå it at denne pp er det muligens ikm 12dpo, så kanskje det blir test 11dpo :)

Syns 10dpo har vært en fin å teste på. Er den blenda så er det fremdeles tidlig så da finnes det likevel håp føler jeg. Men så ble jeg så lei av å studere testene om det var strek eller ikke så da vil jeg vente litt lenger før testing. Men fant nå it at denne pp er det muligens ikm 12dpo, så kanskje det blir test 11dpo :)
Vet liksom ikke når 1dpo blir hvis de skal fortsette åvære så sterke

Ja det er klart. Men hvis de er positive i 2-3 dager..
Det er ikke uvanlig å ha positiv så lenge. Jeg har som regel EL etter to dager med positiv, eller andre dag med negativ. Noen få ganger har jeg det andre dag med positiv. Man kan aldri være helt sikker på når EL er hvis man ikke temper. Denne pp så ser det kanskje ut til at jeg har EL andre dag med negativ etter to dager med positiv. Spørs om tempen er enig med meg i morgen :p

Det er ikke uvanlig å ha positiv så lenge. Jeg har som regel EL etter to dager med positiv, eller andre dag med negativ. Noen få ganger har jeg det andre dag med positiv. Man kan aldri være helt sikker på når EL er hvis man ikke temper. Denne pp så ser det kanskje ut til at jeg har EL andre dag med negativ etter to dager med positiv. Spørs om tempen er enig med meg i morgen :p
Hvilken temp bruker du.?

Back
Topp