IKM UKE 28 - 2018

Enig!

Hvis du fikk positiv i dag bør du også ha sex tirsdag. I «verste» fall så har du ikke EL før mandag kveld (36t). Da lever egget til tirsdag kveld så legg inn aksjer ila tirsdagen og! Haha [emoji12] Hvis dere kan da! Da har dere hvertfall helgardert dere [emoji173]️

Haha det kan vi nok få til på tirsdag også :p:hilarious::hilarious:

Mistet i februar. Var inne på sykehuset og fikk ut restene, og hatt tr hver mnd etter det. Så tror nok ikke der er rester[emoji846] Har en igjen av den sensitive på 10. Tar den imorgen, hvis det ikke viser noe der, så venter jeg bare på tr.

Åja! Sorry - blander litt folks historier her inne [emoji85]

Vææ.en liten blødning på fredag. Bare litt på papiret. Rosa. Spent på om det kan ha vært en festeblødning. Hadde det med andremann. Første barnet kom som en overraskelse så aner ikke da.
6dpo i dag tror jeg. Men aner ikke siden jeg ikke har testa etter el. Selvsagt tom for tester men håper de jeg bestilte forje uke kommer snart

Henger meg på her jeg..! Hatt lavdosestimulering med Menopur og satt Ovitrelle 26/6 som mest sannsynlig ga EL 27/6 og IKM 10/11. juli? (Har ikke hatt EL/mensen på årevis)

Vet ikke når jeg skal teste med tanke på all usikkerhet om hvor lenge sprøyten sitter igjen og gir falskt utslag på en graviditetstest. Men herreguuud så sakte disse dagene går ‍♀️

Velkommen [emoji2] selv har jeg hatt lavdosestimulering med gonal-f og ovitrelle denne runden [emoji4] blir spennende å se!
Jeg tester stort sett ovitrelle ut av kroppen etter 5 dager, men noen bruker opptil 10-12 dager [emoji4]

Henger meg på her jeg..! Hatt lavdosestimulering med Menopur og satt Ovitrelle 26/6 som mest sannsynlig ga EL 27/6 og IKM 10/11. juli? (Har ikke hatt EL/mensen på årevis)

Vet ikke når jeg skal teste med tanke på all usikkerhet om hvor lenge sprøyten sitter igjen og gir falskt utslag på en graviditetstest. Men herreguuud så sakte disse dagene går ‍♀️
Så spennende! Hadde selv et negativt IVF forsøk sist syklus (kjemisk graviditet) og prøver på en hjemmelaget mens vi venter på nytt forsøk til høsten. Har derimot satt EL sprøyte 26/6 jeg også (men ingen stimulering i forkant) og går nå på progresteron. Gjør du også det? Sååå enig at tiden snegler seg altfor tregt av harde i disse dpo dager :banghead: :joyful:

Kjipt at forsøket ikke gikk veien! Krysser fingrene nå, tenk så deilig om dere slipper en runde til Ja, jeg bruker den Cirione eller hva den heter, vaginalt. Dagene siden EL har gått så uutrolig sakte syns jeg, hehe. Når tenker du å teste? Er noe hærk at Ovitrellen sitter igjen en stund.. Kjenner du noen symptomer??

Så herlig å høre, håper det gjelder meg også! Skal begynne å teste i morgen tror jeg, for å se når den er ute. Klarer ikke vente i enda 1 uke! Tiden går så sakte ‍♀️ Har du hatt flere lavdose forsøk?
Velkommen [emoji2] selv har jeg hatt lavdosestimulering med gonal-f og ovitrelle denne runden [emoji4] blir spennende å se!
Jeg tester stort sett ovitrelle ut av kroppen etter 5 dager, men noen bruker opptil 10-12 dager [emoji4]

Kjipt at forsøket ikke gikk veien! Krysser fingrene nå, tenk så deilig om dere slipper en runde til Ja, jeg bruker den Cirione eller hva den heter, vaginalt. Dagene siden EL har gått så uutrolig sakte syns jeg, hehe. Når tenker du å teste? Er noe hærk at Ovitrellen sitter igjen en stund.. Kjenner du noen symptomer??
Kjenner noen symptomer, men regner med det skyldes Ovitrelle (EL sprøyta), hva med deg?? Jeg har allerede begynt å teste! For er vel på tide det når jeg er 4/5 dpo ;):joyful: Vil teste ut Ovitrellen, for å se at testene blir blenda for deretter forhåpentlig se to streker igjen :). Foreløpig viser otrivellen seg på testene enda. Er 6 dager siden jeg satt den nå, men den kan enda henge igjen opp til 4 dager til. Når tenker du å starte testingen? :)

Klarte ikke la være å teste i dag. Satte ovitrellen søndag 24/6 og i dag var testen blenda hvit. Så da tenker jeg at den er ute av systemet, så nå er det bare å håpe at det dukker opp 2 streker igjen snart. :)

Eltesten var negativ igjen nå :gen014:gen014
Hadde smerter i ettermiddag, tror egget slapp da.
Er 1 dpo i morgen riktig?

Hvordan tenker dere med alkohol mellom eggløsning og mensen? Skal på konsert i morgen og vil gjerne drikke vin :arghh: Lei av å leve som om jeg er gravid når jeg ikke er det

Hvordan tenker dere med alkohol mellom eggløsning og mensen? Skal på konsert i morgen og vil gjerne drikke vin :arghh: Lei av å leve som om jeg er gravid når jeg ikke er det

Jeg tenker at de ikke kan gjøre noen skade (annet enn det alkohol vanligvis gjør for helsa) før egget evt. har festet seg. Før det er det jo bare en svevende klump celler. Jeg har drukket vin, røyket og spist masse spekemat i helgen. Det er første pp jeg har klart å slappe av med det. Gir meg 5 dpo tenker jeg i tilfelle jeg er blitt gravid. Jeg tror du må føle på hva som er riktig for deg [emoji4] I en ideell verden skulle man nok levd som gravid hele tiden, men man skal jo også holde ut 9 måneder som gravid og vet aldri hvor lang tid det tar før man kommer dit. Det tenker hvertfall jeg! [emoji6]

Jeg tenker at de ikke kan gjøre noen skade (annet enn det alkohol vanligvis gjør for helsa) før egget evt. har festet seg. Før det er det jo bare en svevende klump celler. Jeg har drukket vin, røyket og spist masse spekemat i helgen. Det er første pp jeg har klart å slappe av med det. Gir meg 5 dpo tenker jeg i tilfelle jeg er blitt gravid. Jeg tror du må føle på hva som er riktig for deg [emoji4] I en ideell verden skulle man nok levd som gravid hele tiden, men man skal jo også holde ut 9 måneder som gravid og vet aldri hvor lang tid det tar før man kommer dit. Det tenker hvertfall jeg! [emoji6]

Er nettopp slik som deg jeg tenker. Spiste litt spekemat i dag for hadde jeg takket nei hadde folk skjønt hvorfor (vi har diskutert dette før). Får sove på det.. Får også ta en test i morgen tidlig selv om det sikkert er for tidlig. Er 8 dpo da

Enig. Orker ikke leve som gravid hele tiden når testene bare er negative likevel.

Back
Topp