IKM uke 25

Eller? Nå er jeg bare max forrvirret.
9a95ef6498077b7c7a0a3e456c6d8fa9.jpg

Er dette skygger da altså!
Hmm ser noe på de to nederste... hadde prøvd meg igjen om noen dager :D

Hmm ser noe på de to nederste... hadde prøvd meg igjen om noen dager :D

Haha, vent noen dager går ikke for meg [emoji23][emoji23] har testet hver gang jeg har vært på do nå [emoji23][emoji23] jeg er testetøs med store bokstaver.
Spesielt når jeg ser at det er litt økning for hver gang jeg tester [emoji23][emoji12][emoji848][emoji15]

I morgen blir det temping og testing igjen [emoji14] :D
Var på show i går kveld og siden vi ikke fikk tak i taxi så sov jeg hos svigerinna mi.
8 dpo i morgen, så forventer ikke noe annet enn blenda test [emoji14]

I morgen blir det temping og testing igjen [emoji14] :D
Var på show i går kveld og siden vi ikke fikk tak i taxi så sov jeg hos svigerinna mi.
8 dpo i morgen, så forventer ikke noe annet enn blenda test [emoji14]
Spennende, håååper du blir overrasket :D:D holde oss oppdatert :D

Kanskje positiv test, eller skyggestrek. 10 dpo. Skal teste annenhver dag å se om den blir sterkere. Blir den det så bestiller jeg UL, håper på 7 juli. Hvis testen fortsetter å være svak så venter jeg heller på mensen. Hvis den blir litt sterkere så tar jeg blodprøve. Blir nervøs nå. Tenk om dette er noe og vi mister for sjette gang! Skal prøve Crinone for første gang da. Ville ikke starte på Crinone enda, mulig kjemisk igjen.

Spennende, håååper du blir overrasket :D:D holde oss oppdatert :D
Ikke så spennende oppdatering [emoji14] hehe
Ganske så hvit test, og tempen holder seg oppe :)
Kan kaaanskje skimte en ultrastrek, men er uansett svakere enn de skyggestrekene jeg fikk forrige uke så [emoji14]

7cbb168358b6270cedad0bac231e089b.jpg

f638b0df5986eea33ff98a4bc5fcfa8e.jpg

Kanskje positiv test, eller skyggestrek. 10 dpo. Skal teste annenhver dag å se om den blir sterkere. Blir den det så bestiller jeg UL, håper på 7 juli. Hvis testen fortsetter å være svak så venter jeg heller på mensen. Hvis den blir litt sterkere så tar jeg blodprøve. Blir nervøs nå. Tenk om dette er noe og vi mister for sjette gang! Skal prøve Crinone for første gang da. Ville ikke starte på Crinone enda, mulig kjemisk igjen.

Har du bilde? :)
Krysser alt for at det er babystrek og at det hjelper med Crinone så spira blir værende ♡

Spennende, er jo ganske tidligt enda da :):)

Det er veeeldig tidlig, og testene gar sensitivitet på 25 [emoji14]
Så er vel ikke annet å vente negative tester på 8 dpo ;) hehe
Symptomer har jeg nok av, men de dukket opp før EL så har vel ikke noe å gå etter der heller :o haha

Det er veeeldig tidlig, og testene gar sensitivitet på 25 [emoji14]
Så er vel ikke annet å vente negative tester på 8 dpo ;) hehe
Symptomer har jeg nok av, men de dukket opp før EL så har vel ikke noe å gå etter der heller :eek: haha

Off den evige symptom jakten :P Det er jo veldig forskjellig hvor mye hcg du skiller ut også. Sist testet jeg ikke positivt før etter Ikm, denne gang testet jeg positiv 5 dager før :P

Off den evige symptom jakten [emoji14] Det er jo veldig forskjellig hvor mye hcg du skiller ut også. Sist testet jeg ikke positivt før etter Ikm, denne gang testet jeg positiv 5 dager før :P
Store forskjeller ja. Har ikke testet før 11/12 dpo før, men har blitt svakt positive da :)
Testingen nå blir jo litt for moroskyld. Blir nok mindre testing neste pp, om jeg ikke er gravid nå. Egentlig helt greit om det ikke klaffer nå. Passer bedre å evnt få positiv test i ferien, så slipper jeg å utsette evnt spire for jobben min [emoji14] haha

Tempdropp i dag og usikker på testene så tror ikke det gikk denne gangen. IKM i morgen så får se hva som skjer.

Har du bilde? :)
Krysser alt for at det er babystrek og at det hjelper med Crinone så spira blir værende ♡

Bare håper ikke streken er for grå[emoji51]

Back
Topp