Ebbihåpet
Glad i forumet
Hmm ser noe på de to nederste... hadde prøvd meg igjen om noen dagerEller? Nå er jeg bare max forrvirret.
Er dette skygger da altså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm ser noe på de to nederste... hadde prøvd meg igjen om noen dagerEller? Nå er jeg bare max forrvirret.
Er dette skygger da altså!
Hmm ser noe på de to nederste... hadde prøvd meg igjen om noen dager
Spennende, håååper du blir overrasket holde oss oppdatertI morgen blir det temping og testing igjen [emoji14]
Var på show i går kveld og siden vi ikke fikk tak i taxi så sov jeg hos svigerinna mi.
8 dpo i morgen, så forventer ikke noe annet enn blenda test [emoji14]
Ikke så spennende oppdatering [emoji14] heheSpennende, håååper du blir overrasket holde oss oppdatert
Kanskje positiv test, eller skyggestrek. 10 dpo. Skal teste annenhver dag å se om den blir sterkere. Blir den det så bestiller jeg UL, håper på 7 juli. Hvis testen fortsetter å være svak så venter jeg heller på mensen. Hvis den blir litt sterkere så tar jeg blodprøve. Blir nervøs nå. Tenk om dette er noe og vi mister for sjette gang! Skal prøve Crinone for første gang da. Ville ikke starte på Crinone enda, mulig kjemisk igjen.
JIPPI!!![emoji173]️
Bare håp denne sitter fast! [emoji2]
Spennende, er jo ganske tidligt enda daIkke så spennende oppdatering [emoji14] hehe
Ganske så hvit test, og tempen holder seg oppe
Kan kaaanskje skimte en ultrastrek, men er uansett svakere enn de skyggestrekene jeg fikk forrige uke så [emoji14]
Gratulere så masse, ses vi i marsforumet ?[emoji173]️
Bare håp denne sitter fast! [emoji2]
Spennende, er jo ganske tidligt enda da
Det er veeeldig tidlig, og testene gar sensitivitet på 25 [emoji14]
Så er vel ikke annet å vente negative tester på 8 dpo hehe
Symptomer har jeg nok av, men de dukket opp før EL så har vel ikke noe å gå etter der heller haha
Store forskjeller ja. Har ikke testet før 11/12 dpo før, men har blitt svakt positive daOff den evige symptom jakten [emoji14] Det er jo veldig forskjellig hvor mye hcg du skiller ut også. Sist testet jeg ikke positivt før etter Ikm, denne gang testet jeg positiv 5 dager før
åh kjedelig, håpe den ikje kommeTempdropp i dag og usikker på testene så tror ikke det gikk denne gangen. IKM i morgen så får se hva som skjer.
Håper ikke det men er forberedt hvertfall.åh kjedelig, håpe den ikje komme
Har du bilde?
Krysser alt for at det er babystrek og at det hjelper med Crinone så spira blir værende ♡
Har du bilde?
Krysser alt for at det er babystrek og at det hjelper med Crinone så spira blir værende ♡
Gratulere så masse, ses vi i marsforumet ?
Tusen takk [emoji4] Ja får se om jeg tør å trø inn dit etterhvert! Bare redd dette skal være ny kjemisk, da jeg syns strimlene har lav økning :/