IKM uke 25

af3aa589ba01ec4ce6bc8701d07e60bd.jpg

Åååh, måtte ta en til!! Å ja jeg vet at det bare er skygge [emoji85] og at jeg har 28 pp bak meg! Meen jeg klarer liksom ikke helt å la være å håpe at dette faktisk er starten på noe?!? Tok meg faktisk i å be til Gud i går av alle ting om å bli gravid snart [emoji23][emoji23] ganske teit egentlig...

Åååh, måtte ta en til!! Å ja jeg vet at det bare er skygge [emoji85] og at jeg har 28 pp bak meg! Meen jeg klarer liksom ikke helt å la være å håpe at dette faktisk er starten på noe?!? Tok meg faktisk i å be til Gud i går av alle ting om å bli gravid snart [emoji23][emoji23] ganske teit egentlig...

Synes ikke det er teit i det hele tatt! Kjenner meg igjen i det. Jeg blir litt sånn selv, for det er ikke så mye mer jeg ønsker her i livet enn å få barn med han jeg elsker. Så jeg har og tatt meg selv i å be til en høyere makt. Det er snakk om noe stort. 28 pp, det er sterkt! Du er sterk. Ønsker deg all lykke til med prøvingen og at en spire snart sitter [emoji177]

Testa selv i dag, 9 dpo. Blank selvsagt. Føler heller ikke at det er noe, så tror det ligger an for pp 12.

Tar gjerne i mot tips. Føler jeg famler litt. Skal til gyn for oppfølging på onsdag, blir nok å spørre han også om veien videre når jeg først er innom. Det er det eneste positive med 6 mnd kontrollene pga celleforandringene. Han er så positiv og flink og gjør mer enn det jeg er inne for. Sist fikk jeg ul av livmor og fikk se egg som lå klart. Så da sjekket han alt han kunne sjekke på en kort visit.

Synes ikke det er teit i det hele tatt! Kjenner meg igjen i det. Jeg blir litt sånn selv, for det er ikke så mye mer jeg ønsker her i livet enn å få barn med han jeg elsker. Så jeg har og tatt meg selv i å be til en høyere makt. Det er snakk om noe stort. 28 pp, det er sterkt! Du er sterk. Ønsker deg all lykke til med prøvingen og at en spire snart sitter [emoji177]

Testa selv i dag, 9 dpo. Blank selvsagt. Føler heller ikke at det er noe, så tror det ligger an for pp 12.

Tar gjerne i mot tips. Føler jeg famler litt. Skal til gyn for oppfølging på onsdag, blir nok å spørre han også om veien videre når jeg først er innom. Det er det eneste positive med 6 mnd kontrollene pga celleforandringene. Han er så positiv og flink og gjør mer enn det jeg er inne for. Sist fikk jeg ul av livmor og fikk se egg som lå klart. Så da sjekket han alt han kunne sjekke på en kort visit.

Tusen takk [emoji173]️ håper virkelig dere også for en liten spire snart... har ikke mye tips å komme med! Jeg har vært mye utafor å lei meg, legene ville ikke hjelpe men endelig etter utskifting av fastlege ble vi endelig tatt på alvor! Blodprøver tatt og vi har fått time på sykehuset i slutten av august!! Skulle bare ønske at vi slapp alt det der å kunne få til dette på egen hånd....

men er jo supert at du får oppfølging, kanskje det skjer fortere da [emoji4] (håper det) dette er en tung men samtidig spennende tid, du er også sterk du har nå 12 pp bak deg og det er heller ikke enkelt!!!

Tusen takk [emoji173]️ håper virkelig dere også for en liten spire snart... har ikke mye tips å komme med! Jeg har vært mye utafor å lei meg, legene ville ikke hjelpe men endelig etter utskifting av fastlege ble vi endelig tatt på alvor! Blodprøver tatt og vi har fått time på sykehuset i slutten av august!! Skulle bare ønske at vi slapp alt det der å kunne få til dette på egen hånd....

men er jo supert at du får oppfølging, kanskje det skjer fortere da [emoji4] (håper det) dette er en tung men samtidig spennende tid, du er også sterk du har nå 12 pp bak deg og det er heller ikke enkelt!!!

Det er synd at det avhenger så mye fra lege til lege! Men bra den nye legen hadde litt vett. Tror ikke alle vet hva en slik situasjon kan gjøre med et menneske eller samlivet til et par. Det er ikke de som sitter på pinebenken 14 dager hver mnd og gjør alt de kan ellers. Dagene går sakte og for mange så er dette alt fokuset den siste uka før en forhåpentligvis ikm. 12 pp er ingenting i forhold til det dere har vært igjennom. Jeg håper og tror hjelpen er nær når vi bikker over "den magiske 12 mnd perioden". Det er bare ikke det man ser for seg når man først har ventet de årene med sin kjære (ikke alle som venter flere år, men mange), og man føler seg klar begge to. Da skulle ting helst ha skjedd i går, og når man da ikke får det til kan det bli tungt.

Har enda ikke kommet dit at jeg blir sur/skuffet når de rundt meg blir gravide, men jeg kjenner det stikker litt av sjalusi. De aller nærmeste venninnene mine vet at vi prøver, og de maser heldigvis ikke. De snakker med meg hvis jeg tar det opp, og sier at jeg må si fra når det blir. Synes det er bedre enn slik det var i starten, når de spurte om det ikke kom noe barn fra vår kant snart. Da valgte jeg heller å legge alle kortene på bordet.

Jeg skal krysse fingrene mine for dere, og kanskje løsner det bare ved at dere nå får den timen ved sykehuset [emoji4] Man vet jo aldri, kroppen jobber på en vanvittig merkelig måte. Jeg skulle bare ønske at jeg visste om vi kan få på egen hånd, men at det bare ikke har klaffet enda. Isteden går man i uvisshet og grubler om det er meg det er noe galt med, om det er svømmerne til mannen, eller om det er hodet mitt som er hindringen. Blæh.

Synes ikke det er teit[emoji173]️
Lykke til

10 dpo i dag og ikke testet siden fredag.
Har vært borte en tur. Deilig å få tankene over på noe annet. Vet ikke om jeg tør å teste i morgen, redd for skuffelsen.

Testet i går 4 dager før IKM og endte opp med en svak strek igjen (skyggestrek! har fått det de tre siste månedene), så bestemte meg nå for å vente til dagen etter IKM om ikke tanta dukker opp :)

Må nok kjøpe noen andre type tester om ikke det klaffer denne måneden heller. Lei av disse skyggestrekene som bygger opp håp! :/

Gratulerer til dere med positive tester! :) Jeg kan tas av listen da el uteble denne mnd

Synes også det er vanskelig å bedømme fargen på streken, hååper den bare blir sterkere <3<3 Etter 28 pp fortjener du virkelig det, sender over litt babystøv til deg <3

Her kom tr i dag [emoji21]
Å nei, lykke til i neste pp :)

10 dpo i dag og ikke testet siden fredag.
Har vært borte en tur. Deilig å få tankene over på noe annet. Vet ikke om jeg tør å teste i morgen, redd for skuffelsen.

Kjenner igjen følelsen, er så kjipt når de blenda hvite testene dukker opp og man studerer så lenge at man ser strek uansett :S
hold oss oppdatert, skal krysse fingrene for deg <3

Testet i går 4 dager før IKM og endte opp med en svak strek igjen (skyggestrek! har fått det de tre siste månedene), så bestemte meg nå for å vente til dagen etter IKM om ikke tanta dukker opp :)

Må nok kjøpe noen andre type tester om ikke det klaffer denne måneden heller. Lei av disse skyggestrekene som bygger opp håp! :/

Hvilke tester er det du har ? hadde kasta de for lenge siden, hadde blitt så skuffa. Du må være utrolig tolmodig som har holdt ut me de i 3 pp allerede :P

Tok en test både igår tidlig og idag tidlig for å sjekke stigningen. Brukte en annen type test, men ble skikkelig skuffet da testestreken ikke var så sterk som jeg hadde håpet på :( Den var ganske lik idag som den var igår tidlig :/ Trur kanskje jeg er på vei å miste :( Blir ny test imorgen for å se om den er svakere eller sterkere :dontknow

Ser streker her jeg altså. Håper det er babyatreker! Tar meg selv i å be litt innimellom selv jeg nå etter 14pp, så vi kan være teite sammen ;)

Tok en test både igår tidlig og idag tidlig for å sjekke stigningen. Brukte en annen type test, men ble skikkelig skuffet da testestreken ikke var så sterk som jeg hadde håpet på :( Den var ganske lik idag som den var igår tidlig :/ Trur kanskje jeg er på vei å miste :( Blir ny test imorgen for å se om den er svakere eller sterkere :dontknow

Hcg dobler seg annenhver dag, og det kan være forskjellig fargestoff i testene, så det lønner seg ikke å bruke de for å sjekke stigning. Ihvertfall ikke om det gjør deg bekymret ♡

Mulig jeg hører til i uke 26 egentlig og nå, men blir værende her siden jeg ikke har peiling på hvilken dag EL egentlig har vært.
La inn de originale målingene igjen, og nå mener FF jeg bare er 7 dpo i dag [emoji14] haha
Og temp gikk ned i dag og, så bare masse kluss denne mnd [emoji14]

54eee48f16d455d735ee21e7bae4b335.jpg

Blenda test [emoji14]
7ad3611fda148f18534e62fb99e5f5a9.jpg

11 dpo i dag, og klarte ikkje å la vere å sprette ein digital cb med vekesindikator. Har følt på masse symptom denne perioden, stikking og trykk, naseblod, livmortappen høg og litt avflata med mjuk overflate og hardare kjerne, eg reagerte med ubehag på steikeos og parfyme i går, eg drøymer veldig livaktig og masse kvar natt, er trøtt og føler behov for å duppe ltt ila dagen. Men, testen sa IKKE GRAVID.
Blir så skuffa. I sommar skal eg og mannen vere mykje frå kvarandre, og vi vil nok ikkje få det til å klaffe på EL verken i juli eller august :(

11 dpo i dag, og klarte ikkje å la vere å sprette ein digital cb med vekesindikator. Har følt på masse symptom denne perioden, stikking og trykk, naseblod, livmortappen høg og litt avflata med mjuk overflate og hardare kjerne, eg reagerte med ubehag på steikeos og parfyme i går, eg drøymer veldig livaktig og masse kvar natt, er trøtt og føler behov for å duppe ltt ila dagen. Men, testen sa IKKE GRAVID.
Blir så skuffa. I sommar skal eg og mannen vere mykje frå kvarandre, og vi vil nok ikkje få det til å klaffe på EL verken i juli eller august :(

Klem til deg. Husk at 11 dpo er tidlig enda, så det er fortsatt håp[emoji173]️

Back
Topp