IKM uke 25

Jeg fikk denne i går kveld.
Vanskelig å si om det er babystrek eller skygge (?), så har sagt til mannen at jeg skal vente med å teste til lenger ut i uka. Jeg sa egentlig lørdag, men tviler på at jeg greier å holde meg[emoji30][emoji23]

Men er litt i tvil da, for jeg tok en ny CB kl 4 i natt med urin som har vært i blæra i 5 timer, og den var like svak...

889d6ae29aed2595ce52c49de03f7d21.jpg

Da har jeg tatt en ny test og den var litt sterkere enn lørdagens test, så da håper jeg på att alt går veien [emoji4] da jeg ser nøye på gårdagens test så virker det kanskje som att det var noe gale med den, for den viser mørkere høgst opp og lengst ned på test streken og så er da bakgrunnen blitt så gul. Det har jeg ikke vart borte i før[emoji848]
afa8d9317c71762b0635386bc6ffdc6b.jpg

Så nå tar jeg og flytter over i termingruppa Mars 2018 [emoji4] håper på å se mange av dere der snart [emoji171]

Da har jeg tatt en ny test og den var litt sterkere enn lørdagens test, så da håper jeg på att alt går veien [emoji4] da jeg ser nøye på gårdagens test så virker det kanskje som att det var noe gale med den, for den viser mørkere høgst opp og lengst ned på test streken og så er da bakgrunnen blitt så gul. Det har jeg ikke vart borte i før[emoji848]

Så nå tar jeg og flytter over i termingruppa Mars 2018 [emoji4] håper på å se mange av dere der snart [emoji171]
Gratulerer!!

Da kom TR :banghead:

Gratulerer så mye! :)

Æsj :( Måtte det snart være din tur!

Her kjennes det ut som tr er på vei, og har gjort det i flere dager. Litt frustrerende, men testen idag var blenda den også. Så nå vil jeg begynne med ny pp!
Håper det :)
Lykke til! Håper TR kommer snart hvis hun kommer. Men håper jo det hare er en beskjeden spire som tuller med deg ;)

IKM i dag. Det murrer og presser men ingen tante å se. Har ikke testet siden 11 dpo kveld, og da var den blenda. Tappen er hard.
Nå må hun komme snart så jeg kan se frem til ny pp! Har kjøpt inn grapefruktjuice i dag :D

IKM i dag. Det murrer og presser men ingen tante å se. Har ikke testet siden 11 dpo kveld, og da var den blenda. Tappen er hard.
Nå må hun komme snart så jeg kan se frem til ny pp! Har kjøpt inn grapefruktjuice i dag :D
Når har du tenkt til å teste om tanta ikke kommer? :D

Der kom tanta på besøk igjen... Gratulerer til alle med positiv test og masse masse lykke til de andre[emoji4][emoji4]

Der kom tanta på besøk igjen... Gratulerer til alle med positiv test og masse masse lykke til de andre[emoji4][emoji4]
Så kjedelig, kom her også i dag... Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart :)

Når har du tenkt til å teste om tanta ikke kommer? :D

Jeg veit neimen ikke. Har en wondfo test og en CB early liggende. Vil helst ikke bruke CB early nå siden de er så dyre. Da kan jeg heller spare den til neste pp :D når tror du? I kveld eller i morgen?

Murre litt her også. Føler det har gjort det i 3 dager.

Skal egentlig ikke få før torsdag hvis syklus er stabil (har skilt med 1-2 dager noen få ganger, men er ei stund siden). Nå får jeg noia. Skal ta ny celleprøve på sykehuset på onsdag, tr kan IKKE spolere den timen [emoji85] Er så nervøs for utviklingen av cellene oppi prøvinga for første spiren. Sist snakket vi om at vi kanskje måtte ta tappen etter hvert. Vil ikke det før jeg evt har fått de barna jeg skal ha. Har hørt om risikoen for tidlige fødsler. Krisemaksimerer som vanlig jeg nå.

Jeg veit neimen ikke. Har en wondfo test og en CB early liggende. Vil helst ikke bruke CB early nå siden de er så dyre. Da kan jeg heller spare den til neste pp :D når tror du? I kveld eller i morgen?

Siden du kun har de to ville jeg kanskje ventet til i morgen tidlig. Bare for å være helt sikker :) men bør vel slå ut på kvelden også nå

11 dpo i dag, og klarte ikkje å la vere å sprette ein digital cb med vekesindikator. Har følt på masse symptom denne perioden, stikking og trykk, naseblod, livmortappen høg og litt avflata med mjuk overflate og hardare kjerne, eg reagerte med ubehag på steikeos og parfyme i går, eg drøymer veldig livaktig og masse kvar natt, er trøtt og føler behov for å duppe ltt ila dagen. Men, testen sa IKKE GRAVID.
Blir så skuffa. I sommar skal eg og mannen vere mykje frå kvarandre, og vi vil nok ikkje få det til å klaffe på EL verken i juli eller august :(

Åh så kjedelig, dpo er enda tidlig. Med førstemann fikk jeg ikke positiv test før dpo 18. Krysser fingrene for dere <<3

velkommen til Mars <3

d81d3d6e17e51efd3dc1495d4dfec083.jpg

Tror jeg kan føres opp på gravidlista? Litt skummelt siden IKM er på torsdag, i dag er det bare mandag...[emoji51]

Har hatt litt mer murringer i dag. Ikke like kvalm, men jeg tror den kvalmen jeg har hatt skyldtes trana... prøvde meg på vanlig tran istedenfor den med sitron, og det passer bra med når kvalmen startet [emoji14]

Back
Topp