IKM uke 25

Skikkelig følelse av mens her i ettermiddag og kveld, og har hatt frysninger og fått litt takvis feberfølelse. Vanlig første dag i syklusen, men har også kjent det ved graviditet.
Men nå har jo denne syklusen kommet med mange overraskelser, så ikke godt å vite hva kroppen finner på [emoji14]
ooh nooo, ingen mens velkommen :O krysser fingrene <3

Da tror jeg at listen er oppdatert [emoji28] Beklager så mye at jeg falt litt av, det ble bare litt mye en liten stund [emoji4] Nå er jeg tilbake for fullt, så om det er noen der jeg ikke har fått med meg, er det bare å skrike ut så fikser jeg [emoji4] Gratulerer så mye til alle med positiv test, og masse lykke til neste PP for de som har fått tanta på besøk [emoji173]

Jeg skjønner ikke. Testet i går kveld og da fikk jeg svaak skyggestrek som på de CB'ene.
Testet nå og da var den så og si blank. Kunne skimte en svak strek, men aner ikke om den var rosa eller grå.
Er det vanlig at babyplan-testene har sånn lure/skyggestrek også?

Jeg er enten 12 eller 13 dpo nå. Vanskelig å vite eksakt da jeg ikke har fått mensen siden SA.
Kjenner håpet er labert. Strekene burde vel være ganske sterke nå, da?
Skal droppe å teste noe mer før lørdag.

Da tror jeg at listen er oppdatert [emoji28] Beklager så mye at jeg falt litt av, det ble bare litt mye en liten stund [emoji4] Nå er jeg tilbake for fullt, så om det er noen der jeg ikke har fått med meg, er det bare å skrike ut så fikser jeg [emoji4] Gratulerer så mye til alle med positiv test, og masse lykke til neste PP for de som har fått tanta på besøk [emoji173]

Jeg står ikke der :)

Dagens test. Klarte ikke la være:p
Syntes kanskje jeg kunne se noe før tida, men glemte å se på klokka så vet ikke om jeg ventet lenge nok. Måtte ut med hunden.
15 min senere så den slik ut.
Testet for skygge i går og da var det sånn at jeg kaaanskje så noe etter frist

6fa2923e9f96c822169fbef700b582a1.jpg

Dagens test. Klarte ikke la være:p
Syntes kanskje jeg kunne se noe før tida, men glemte å se på klokka så vet ikke om jeg ventet lenge nok. Måtte ut med hunden.
15 min senere så den slik ut.
Testet for skygge i går og da var det sånn at jeg kaaanskje så noe etter frist

6fa2923e9f96c822169fbef700b582a1.jpg

Jeg ser strek! Sånn ser min også ut omtrent. Hvor mande dpo er du?

IMG_8789.JPG

Ørliten strek/skyggestrek hvis jeg virkelig legger godviljen til.. Håper så inderlig, men har ikke helt følelsen på at det er noe..

Cb plus, kan den tas når som helst på døgnet, eller bør jeg teste på morgenurin?

Back
Topp