Ebbihåpet
Glad i forumet
ååååh<3<3< 9 dpo itte ff flytta? ti teste du igjen ?Neseblod om det ikke gjemmer seg en spire her, så blir jeg suuur [emoji14] haha
Har vært ekstra sulten de siste par dagene og..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååååh<3<3< 9 dpo itte ff flytta? ti teste du igjen ?Neseblod om det ikke gjemmer seg en spire her, så blir jeg suuur [emoji14] haha
Har vært ekstra sulten de siste par dagene og..
FF har flytte EL et par ganger, så litt usikker, men går utifra 9 dpo nå. Mulig jeg er 11.ååååh<3<3<3 har kanskje spurt deg, men det er så mange som skriver på de ulike trådene det går litt i surr av og til. Hvor mange dpo er du ? når tester du ?
Synes den du la ut på graviditetstester juni fra babyplan så ut som babystrek og ikke skyggestrek <3
ååh skjønner det veldig godt, men eneste måten å finne ut på er å teste. sender deg klem<3Jeg tør ikke teste. Redd fo at den skal være svakere enn forrige!
Ja, eller. Tja. Fått tre skyggestrek på tre forskjellige tester. Så nå venter jeg bare til det har gått "noen dager".
Hva med deg?
Lykke til, kanskje vi sees i en annen IKM gruppe. Solvipec står klar her også, skal i tillegg kjøpe grapefruktjuice. [emoji14]
Ikm på fredag, bare å stålsette seg for enda en måned med prøving! Har allerede kjøpt inn solvipec [emoji1365][emoji4]
Lykke til, kanskje vi sees i en annen IKM gruppe. Solvipec står klar her også, skal i tillegg kjøpe grapefruktjuice. [emoji14]
Mye det samme som solvipect tror jeg, mer og tynnere el slim. Verdt og prøve tenker jeg. Kjøper på vanlig matbutikk, tror de fleste skal ha det. Gir du solvipect til mannen også eller? Har hørt noen gjør det, men vet ikke hvilken effekt det skal ha på han. [emoji13]Blir vel uke 29 tenker jeg [emoji4] grapefrukt juice? Når skal man starte med det? Hva hjelper det mot/for? Og hvor får man tak i det? [emoji16]
Mye det samme som solvipect tror jeg, mer og tynnere el slim. Verdt og prøve tenker jeg. Kjøper på vanlig matbutikk, tror de fleste skal ha det. Gir du solvipect til mannen også eller? Har hørt noen gjør det, men vet ikke hvilken effekt det skal ha på han. [emoji13]
Hehe, sa til han i stad at det var veldig lurt at han også tar det! [emoji85][emoji16] meen at det var viktigere at jeg tok det daglig fram til el [emoji4] han tar jo allerede selen og sink [emoji4] han ønsker veldig gjerne å prøve alt som kan prøves [emoji4]
Blir å kjøpe meg litt grapefruktjuice, skal se etter det i morgen [emoji848][emoji18]
Nei, så utrolig kjipt. Det var jo ikke sånn det skulle gåDa kom TR