Jeg står ikke der
Åååh beklager!! Nå står du der [emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg står ikke der
Åååh beklager!! Nå står du der [emoji173][emoji173]
Det er bra!
Ser godt streken jeg. Ikke så lett å se om den er rosa eller grå, men håper det er babystrek!Vis vedlegget 228004
Ørliten strek/skyggestrek hvis jeg virkelig legger godviljen til.. Håper så inderlig, men har ikke helt følelsen på at det er noe..
Cb plus, kan den tas når som helst på døgnet, eller bør jeg teste på morgenurin?
Vis vedlegget 228004
Ørliten strek/skyggestrek hvis jeg virkelig legger godviljen til.. Håper så inderlig, men har ikke helt følelsen på at det er noe..
Cb plus, kan den tas når som helst på døgnet, eller bør jeg teste på morgenurin?
Jeg skjønner ikke. Testet i går kveld og da fikk jeg svaak skyggestrek som på de CB'ene.
Testet nå og da var den så og si blank. Kunne skimte en svak strek, men aner ikke om den var rosa eller grå.
Er det vanlig at babyplan-testene har sånn lure/skyggestrek også?
Jeg er enten 12 eller 13 dpo nå. Vanskelig å vite eksakt da jeg ikke har fått mensen siden SA.
Kjenner håpet er labert. Strekene burde vel være ganske sterke nå, da?
Skal droppe å teste noe mer før lørdag.
Etter gyn i dag kan vi vel si at tr kommer på besøk. Det var det første legen sa når han skulle undersøke; her har kommer vel mensen snart. Jaja, shit au. Har handla solvipect i dag, og prøver det neste pp, som blir vår 12. PP. uten noe som helst. Alle gode ting er 12? [emoji28] Vi prøver en runde til, så får vi ta kontakt med fastlege for å sjekke svømmerne.
Er det noen som har prøvd å sjekke med hjemmetester for svømmerne? Noen erfaringer der, evt?
Etter gyn i dag kan vi vel si at tr kommer på besøk. Det var det første legen sa når han skulle undersøke; her har kommer vel mensen snart. Jaja, shit au. Har handla solvipect i dag, og prøver det neste pp, som blir vår 12. PP. uten noe som helst. Alle gode ting er 12? [emoji28] Vi prøver en runde til, så får vi ta kontakt med fastlege for å sjekke svømmerne.
Er det noen som har prøvd å sjekke med hjemmetester for svømmerne? Noen erfaringer der, evt?
Vis vedlegget 228013
Er dette en av de berømte skyggestrekene, eller kan jeg juble bittelitt?
Æææ!! Takk!! Tar en cn digital i morgen likevel, tror ikke helt dette!Du kan jubel gratulerer
Æææ!! Takk!! Tar en cn digital i morgen likevel, tror ikke helt dette!
Ja og syns jeg luktesansen veldig skjerpa lukta no inni helvete på toget i dag får håpe det er noe positivt
Håper det ikke er skygge hos meg!jeg har ikke opplevd skygge med babyplan , et par venniner har heller ikke det. men har lest at det er flere som har opplevd det
Føler med deg! Sånn er det hos meg og!
Har du fått testet deg ?
Synes den du la ut på graviditetstester juni fra babyplan så ut som babystrek og ikke skyggestrek <3Ja, eller. Tja. Fått tre skyggestrek på tre forskjellige tester. Så nå venter jeg bare til det har gått "noen dager".
Hva med deg?