IKM uke 25

8 dpo i dag.
Blendahvit test...

fc70f9b58e382617ea3a19d491baa560.jpg

Dette er den early pregnancy test fra babyplan.
Noen som har erfaringer med denne?
Den burde vel vist antydning til strek nå?

8 DPO er så tidlig, at du har maaaaange dager igjen å få positiv test på [emoji8]

8 DPO er så tidlig, at du har maaaaange dager igjen å få positiv test på [emoji8]

Takk. :Heartred

Men nå har jeg bare 2 CB igjen. :laughing002 Bortkasta, skulle spare de strimmeltestene, men neida...:angelic:
Føles så unødvendig å bruke CB før jeg iallefal får antydning til strek på strimmel...

Hvordan regnes termin om man ikke vet hvor lang syklus man har ? :p bare regne 14 fra el ?
Det ville jeg gjort. Her på BV så har de en terminkalkulator, hvor man kan taste inn når TR var sist eller når unnfangelsen skjedde.

Hvor tidlig er det mulig å få positiv test? :D hehe
Kommer an på når egget fester seg og doblingstiden på hcg samt hvor fort du utskiller i urin.
På det tidligste har jeg fått symptomer 6 dpo og positiv test 8 dpo.

Men til dere som skal over i ny PP, hva med å prøve solvipect?
Nå har ikke vi prøvd så himla lenge akkurat, men vi hadde ubeskyttet ett par mnd før vi virkelig startet prøving, og ingenting skjedde.. Men denne PP tok vi solvipect begge to før EL, og da satt jammen det spiren [emoji6]

Helt blenda test i kveld 11 dpo. Men det går bra, jeg gleder meg til neste pp :D tror ikke jeg gidder å teste i morgen tidlig heller da det er neppe noe vits. Lei av å bare få blenda tester og jeg kjenner tanta lure i kulissene. Kan ta en ny test på mandag hvis ikke tanta har kommet bare for å avkrefte 100% :)

Nå har ikke vi prøvd så himla lenge akkurat, men vi hadde ubeskyttet ett par mnd før vi virkelig startet prøving, og ingenting skjedde.. Men denne PP tok vi solvipect begge to før EL, og da satt jammen det spiren [emoji6]

jeg har drukket det begge gangene sprien satt, samt masse grapefrukt juice :D:Dkan forresten settes opp som gravid :)

Helt blenda test i kveld 11 dpo. Men det går bra, jeg gleder meg til neste pp :D tror ikke jeg gidder å teste i morgen tidlig heller da det er neppe noe vits. Lei av å bare få blenda tester og jeg kjenner tanta lure i kulissene. Kan ta en ny test på mandag hvis ikke tanta har kommet bare for å avkrefte 100% :)
Åh så kjedelig da, skjønner at du er lei av hvite tester :S Håper tanta holder seg vekke :p

df636114153dc0b2bb61384f8d56be7e.jpg
Da bekrefter vel denne at tr er på vei. [emoji14] Kjedelig, men klar for ny pp nå. :)
Dumme tempen, lykke til i ny prøve periode :D:D

Tempen er på tur ned og jeg har mistet troa for klaff!
9480a185ac2f179fd0333b6b262fdd0b.png

Får kun tåpelige skygger!
ad50a671d4593f66ab838320ba69aa0d.jpg

Tror vi prøver dette neste pp. :) Når begynte dere, og hvor mye per dag?

Back
Topp