8 dpo i dag.
Blendahvit test...
Dette er den early pregnancy test fra babyplan.
Noen som har erfaringer med denne?
Den burde vel vist antydning til strek nå?
8 DPO er så tidlig, at du har maaaaange dager igjen å få positiv test på [emoji8]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 dpo i dag.
Blendahvit test...
Dette er den early pregnancy test fra babyplan.
Noen som har erfaringer med denne?
Den burde vel vist antydning til strek nå?
Gratulerer[emoji173][emoji173] gleder meg til å se ukesindikatoren [emoji4]
8 DPO er så tidlig, at du har maaaaange dager igjen å få positiv test på [emoji8]
Så gøy! Gratulerer!OMG!!! dpo 9 i dag, klarte ikke holde meg :O klar rosa strek etter 1 min! kan ikke tro det må på apoteket å kjøpe uke indikator senere :O
Det ville jeg gjort. Her på BV så har de en terminkalkulator, hvor man kan taste inn når TR var sist eller når unnfangelsen skjedde.Hvordan regnes termin om man ikke vet hvor lang syklus man har ? bare regne 14 fra el ?
Så gøy! Gratulerer!
Det ville jeg gjort. Her på BV så har de en terminkalkulator, hvor man kan taste inn når TR var sist eller når unnfangelsen skjedde.
OMG!!! dpo 9 i dag, klarte ikke holde meg :O klar rosa strek etter 1 min! kan ikke tro det må på apoteket å kjøpe uke indikator senere :O
tenker jeg kjøper to pakning, en til i morgen og en til i kveld vet at jeg aldri klarer å holde meg haha.
Forventet en hvit test så ble så overrasket
Kommer an på når egget fester seg og doblingstiden på hcg samt hvor fort du utskiller i urin.Hvor tidlig er det mulig å få positiv test? hehe
Men til dere som skal over i ny PP, hva med å prøve solvipect?
Nå har ikke vi prøvd så himla lenge akkurat, men vi hadde ubeskyttet ett par mnd før vi virkelig startet prøving, og ingenting skjedde.. Men denne PP tok vi solvipect begge to før EL, og da satt jammen det spiren [emoji6]
Åh så kjedelig da, skjønner at du er lei av hvite tester :S Håper tanta holder seg vekkeHelt blenda test i kveld 11 dpo. Men det går bra, jeg gleder meg til neste pp tror ikke jeg gidder å teste i morgen tidlig heller da det er neppe noe vits. Lei av å bare få blenda tester og jeg kjenner tanta lure i kulissene. Kan ta en ny test på mandag hvis ikke tanta har kommet bare for å avkrefte 100%
Dumme tempen, lykke til i ny prøve periodeDa bekrefter vel denne at tr er på vei. [emoji14] Kjedelig, men klar for ny pp nå.
Da bekrefter vel denne at tr er på vei. [emoji14] Kjedelig, men klar for ny pp nå.
Ja, det håper jeg virkelig. Heier på oss!Æsj, men neste måned er det vår tur!!
Dumme tempen, lykke til i ny prøve periode
Men til dere som skal over i ny PP, hva med å prøve solvipect?
Nå har ikke vi prøvd så himla lenge akkurat, men vi hadde ubeskyttet ett par mnd før vi virkelig startet prøving, og ingenting skjedde.. Men denne PP tok vi solvipect begge to før EL, og da satt jammen det spiren [emoji6]
Tror vi prøver dette neste pp. Når begynte dere, og hvor mye per dag?