IKM uke 25

Kjenner jeg er enda mer utolmodig i dag :P Hadde en dipp i tempen i går men lillemann er ikke helt i form så har holdt meg våken hele natten. Fikk derfor ikke tempet... så spent på om den er lavere eller om det har steget igjen....dpo 8 i dag, så fortsatt noen dager til testing... Kjenner ikke noe spesielt, sist stakk det masse og merke noe var på gang. Betyr nødvendigvis ikke noe men kjenner jeg mister håpet litt før testing .:P

Ååå så spennende [emoji2] Jeg har absolutt ingen symptomer, selv etter positiv test [emoji6] Så ikke mist håpet i det hele tatt [emoji173][emoji173]

Er ca 10dpo idag og greide ikke å vente lenger med g-test nå [emoji4] dette ble resultatet

b494e2fd69b0d1808a03549a2d56fec8.jpg

Gratulerer [emoji173][emoji173]

Er hjemme i dag, er svimmel og kvalm. Svimmelheten kom i går kveld, kvalmen kom i går mårest. Vet ikke om det er stress på jobben som gjør at kroppen min reagerer slik. Er ikke mer enn 6-10 dpo heller (sjekket ikke EL, tok snitt fra de andre PP (blir 11.pp) og la inn aksjer hele forrige uke). Noen andre som har barn fra før som evt har opplevd noe lignende så tidlig? Har ikke vært gravid før, og vet ikke om jeg kan være nå, eller om det er tilfeldigheter

Men du har ikke testet? [emoji2] det er jo gode symptomer da [emoji6]

Men du har ikke testet? [emoji2] det er jo gode symptomer da [emoji6]

Har ikke turt. Har blitt nesten mer og mer skuffa for hver gang det ikke går. Tenker derfor ikke å teste før søndag/mandag hvis ikke tr dukker opp før den tid. Har time hos gyn igjen nå på onsdag, for andre årsaker.(Fikk påvist celleforandringer og 3 av høyrisiko HPV-virusene for 1 år siden) han vet vi har prøvd siden august i fjor, så mulig han kan komme med noen gode råd om veien videre hvis det ikke klaffer denne gangen. Var der i desember sist, og siden det nærmer seg magiske året så...

20170615_125534-1590x1016.jpg

10 dpo og løpet er vel kjørt. Synes jeg kan se en svak svak strek. Men dette er nok skygge.
Er merkelig nok ikke så veldig lei meg som jeg trodde jeg skulle være, jeg går med friskt mot inn i neste pp :):p

Jeg ser også. [emoji2][emoji2] du tester vell i morgen også?

Wæææh! Gjør du? :woot: Selv har jeg ikke noe tro på at det har gått:joyful: Tror ikke jeg tester i morgen, da jeg skal på tidligvakt. Jeg trenger å ha hodet med meg, og kun fokusere på jobben.

Lørdag derimot, skal jeg svi av en test :Dxsmile5

6f77bca35c7c578bbff1d8cb86aa141b.jpg

Gir meg selv falske forhåpninger tror jeg. [emoji85] Tørket test ved sidel av el-test bare for å sammenligne. Er antydning til strek på den øveste også, men viste ikke når jeg lastet opp her. Jaja, regner ikke med det er noe akuratt. [emoji14] [emoji14]

IKM er fortsatt 'langt' unna, men jeg vet mensen kommer siden jeg ikke fikk reist til Danmark denne syklusen. Dumme kroppen som ikke fungerer som den skal..

Hvor tidlig er det mulig å få positiv test? :D hehe

Back
Topp