IKM uke 25

Ånei så kjedelig [emoji17] når får du muligheten til p reise igjen? [emoji4]

Forhåpentligvis innen midten av juli. :) Gynekologen jeg bruker tar ferie den uka jeg venter mensen, så nå styrer jeg med å finne en ny. Skal over på ny stimulering siden letrozol ikke fungerer optimalt, og fordi det viser seg at jeg bare har en fungerende eggstokk.. :sorry:

Hei!
Det er bare meg, jeg prøver solo :) Har bare vært en gang, i midten av mai. Sier seg selv at det var mislykket, men tror jeg var borti en kjemisk. Hva med deg/dere?

Vi har også et forsøk bak oss. Har ikke fått positivt nå 10 dpo, så vi må sikkert tilbake neste måned vi også. Bor midt i landet, så å bestille flybilletter til Danmark dagen etter pos EL-test er DYRT! :wacky: håper det lykkes for deg raskt:D

Vi har også et forsøk bak oss. Har ikke fått positivt nå 10 dpo, så vi må sikkert tilbake neste måned vi også. Bor midt i landet, så å bestille flybilletter til Danmark dagen etter pos EL-test er DYRT! :wacky: håper det lykkes for deg raskt:D

Hehe, jeg er i samme situasjon. Bor i Møre og Romsdal, så reisen til Danmark er ikke enkel! Første gang fløy jeg. 3 forskjellige fly! Neste gang skal jeg kjøre til Oslo (elsker å kjøre bil) også ta DFDS-båten.

Hvilken klinikk bruker dere?
Håper det lykkes snart for dere også! :)

Hehe, jeg er i samme situasjon. Bor i Møre og Romsdal, så reisen til Danmark er ikke enkel! Første gang fløy jeg. 3 forskjellige fly! Neste gang skal jeg kjøre til Oslo (elsker å kjøre bil) også ta DFDS-båten.

Hvilken klinikk bruker dere?
Håper det lykkes snart for dere også! :)

Heldig du som har mulighet til å kjøre bil til Danmark. Da kan du jo farte litt rundt og være litt turist også:joyful: Jeg elsker Danmark og København er en så nydelig by ♡ Alle sykler rundt og tar livet piano føler jeg :joyful:
Vi bruker stork klinikken, den er jo veldig kjent i Norge:) hva med deg?

Heldig du som har mulighet til å kjøre bil til Danmark. Da kan du jo farte litt rundt og være litt turist også:joyful: Jeg elsker Danmark og København er en så nydelig by ♡ Alle sykler rundt og tar livet piano føler jeg :joyful:
Vi bruker stork klinikken, den er jo veldig kjent i Norge:) hva med deg?

Jeg skal ikke ta med bilen til Danmark, det tør jeg ikke! Hehe. Skal parkere den på lavpris-parkeringen til DFDS.
Jeg har ikke vært i København på mange år, første gang var jeg i Århus (Maigaard). Veldig fornøyd med klinikken, men reisen ble for heftig. Så jeg har byttet til CFC. Vet flere sier de får samlebånd-følelse, men det passer meg godt. Vil ikke ha noe dill, vil bare få det gjort. Om du skjønner.. Resten tar jeg hos gynekologen, han har veldig lyst til å følge meg opp :)

Jeg skal ikke ta med bilen til Danmark, det tør jeg ikke! Hehe. Skal parkere den på lavpris-parkeringen til DFDS.
Jeg har ikke vært i København på mange år, første gang var jeg i Århus (Maigaard). Veldig fornøyd med klinikken, men reisen ble for heftig. Så jeg har byttet til CFC. Vet flere sier de får samlebånd-følelse, men det passer meg godt. Vil ikke ha noe dill, vil bare få det gjort. Om du skjønner.. Resten tar jeg hos gynekologen, han har veldig lyst til å følge meg opp :)

Ahaaa, bilkjøring i København hadde jeg heller ikke turt for å være ærlig, iallefall ikke i min bil uten GPS - hahaha det hadde nok skapt avisoverskrifter! :D jeg har også hørt det er litt samlebåndfølelse på CFC, men så lenge de klarer å gjøre deg gravid så er jo det absolutt det viktigste. Jeg synes det ikke var så mye dill på stork heller, men de var veldig hyggelig og vi fikk slappe av en halvtime etterpå. Har du tenkt på hvordan du skal gjøre det på jobb når du plutselig må være borte en dag på kort varsel? Har absolutt ikke lyst å fortelle sjefen min, selv om det hadde vært det letteste. Jeg liker litt privatliv, så det er ingen som vet at vi prøver, bortsett fra ei god venninne

Ahaaa, bilkjøring i København hadde jeg heller ikke turt for å være ærlig, iallefall ikke i min bil uten GPS - hahaha det hadde nok skapt avisoverskrifter! :D jeg har også hørt det er litt samlebåndfølelse på CFC, men så lenge de klarer å gjøre deg gravid så er jo det absolutt det viktigste. Jeg synes det ikke var så mye dill på stork heller, men de var veldig hyggelig og vi fikk slappe av en halvtime etterpå. Har du tenkt på hvordan du skal gjøre det på jobb når du plutselig må være borte en dag på kort varsel? Har absolutt ikke lyst å fortelle sjefen min, selv om det hadde vært det letteste. Jeg liker litt privatliv, så det er ingen som vet at vi prøver, bortsett fra ei god venninne

Haha, det hadde nok blitt avisoverskrifter om jeg også kjørte der ;)
Jeg har hørt mye bra om Stork, så dere har nok valgt en bra klinikk!
Jeg har ikke fast stilling, noe jeg er glad for (av flere grunner!). Så jeg velger selv hvilke vakter jeg vil ta, og takker ikke ja til de som ligger nærme en eventuell avreisedato. :) Til høsten begynner jeg på skole igjen, så det må på en måte klaffe snarest. Hehe..

Om du absolutt ikke vil fortelle det til sjefen din, må du ikke gjøre det! Da hadde jeg heller vært "syk" en dag i mnd..

10dpo, og en test blenda, den andre kanskje en antydning. Ny test i morgen :)

6 dpo [emoji14]
Måtte jo teste i dag da siden jeg allerede er testskada denne mnd [emoji14]
Ble som forventet ganske så hvit. Kan kaaanskje skimte noe med godvilje, men så er jeg jo skyggestrekskada [emoji14] haha
Temp gikk ihvertfall litt opp igjen :D

OMG!!! dpo 9 i dag, klarte ikke holde meg :O klar rosa strek etter 1 min! kan ikke tro det må på apoteket å kjøpe uke indikator senere :O
Lykke til med digital test :)

8 dpo i dag.
Blendahvit test...

fc70f9b58e382617ea3a19d491baa560.jpg

Dette er den early pregnancy test fra babyplan.
Noen som har erfaringer med denne?
Den burde vel vist antydning til strek nå?

Back
Topp