IKM uke 25

df2a0454470137ff29696895d4baddb2.jpg

Klarte ikke å holde meg lenger [emoji2] Og med det setter jeg meg selv på gravid [emoji85][emoji85] Gleder meg til å fortelle sambo når han kommer hjem til helgen [emoji173]

Gratulerer Bekkem ♡♡♡ så utrolig koselig. :Heartred

Iherdig spire da, som lager masse kluss før EL :D haha
Er i bedre form i dag ihvertfall, men nå har sulten meldt seg :o
Må vel fortsette den tullete testinga mi, siden jeg allerede har startet FØR EL [emoji14] haha [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Hahahaha [emoji23][emoji23] men du hadde jo hatt EL ?? Er det jeg som er helt på bærtur? [emoji85]

Klarte ikke å holde meg lenger [emoji2] Og med det setter jeg meg selv på gravid [emoji85][emoji85] Gleder meg til å fortelle sambo når han kommer hjem til helgen [emoji173]

Herlighet! Gratulerer så masse [emoji1]

Stort! Håper du får et godt og fint svangerskap! [emoji5][emoji1303]

Gratulerer!

Hahahaha [emoji23][emoji23] men du hadde jo hatt EL ?? Er det jeg som er helt på bærtur? [emoji85]
Ikke helt på bærtur. FF trodde først jeg hadde EL, men ombestemte seg annenhver dag [emoji14] men nå ser det ihvertfall ut som EL har vært da, men ikke noe tidligere enn vanlig ;)
Så etter FF sine nye beregniger er jeg nå 4 dpo, men kanskje 3 om jeg går utifra smerter og sterkeste EL-test. Så egentlig bare masse kluss siden jeg har to positive EL-tester etter forhøyet temp, men første natta var frøkna våken en time midt på natta og den andre hadde jeg feberfølelse:p haha

Ble invitert på vinkveld på fredag, er da 12dpo. Hadde blenda test idag, tar selvsagt ny på fredag. Men tenker jeg unner meg litt vin uten dårlig samvittighet, eller hva ville dere gjort? Er ingen som vet vi prøver heller, og ser helst at det forblir slik. :)

Ikke helt på bærtur. FF trodde først jeg hadde EL, men ombestemte seg annenhver dag [emoji14] men nå ser det ihvertfall ut som EL har vært da, men ikke noe tidligere enn vanlig ;)
Så etter FF sine nye beregniger er jeg nå 4 dpo, men kanskje 3 om jeg går utifra smerter og sterkeste EL-test. Så egentlig bare masse kluss siden jeg har to positive EL-tester etter forhøyet temp, men første natta var frøkna våken en time midt på natta og den andre hadde jeg feberfølelse:p haha

Det er jo ikke rart jeg er forvirra da [emoji13] Herlighet for en tullkropp, nå skylder den deg å feste det egget [emoji6] men bra du endelig er i DPOland, så kan testetrangen snike seg på snart [emoji13]

Ble invitert på vinkveld på fredag, er da 12dpo. Hadde blenda test idag, tar selvsagt ny på fredag. Men tenker jeg unner meg litt vin uten dårlig samvittighet, eller hva ville dere gjort? Er ingen som vet vi prøver heller, og ser helst at det forblir slik. :)

Om testen etil negativ fredag hadde jeg dratt på vinkveld uten dårlig samvittighet:)

Det er jo ikke rart jeg er forvirra da [emoji13] Herlighet for en tullkropp, nå skylder den deg å feste det egget [emoji6] men bra du endelig er i DPOland, så kan testetrangen snike seg på snart [emoji13]
Og sånn for å forvirre litt til så sank temp litt i dag igjen [emoji14] men krysset er der fortsatt da :)

d5acab8e9ea3ff954b07c89a08dbbcd4.jpg

Kos deg med god samvittighet om testen ikke viser noe :)

Kjenner jeg er enda mer utolmodig i dag :P Hadde en dipp i tempen i går men lillemann er ikke helt i form så har holdt meg våken hele natten. Fikk derfor ikke tempet... så spent på om den er lavere eller om det har steget igjen....dpo 8 i dag, så fortsatt noen dager til testing... Kjenner ikke noe spesielt, sist stakk det masse og merke noe var på gang. Betyr nødvendigvis ikke noe men kjenner jeg mister håpet litt før testing .:P

17b00ad7d77ed6f4e1bbd5d5356b8587.png

523b87779797b2d4cc3dda6b6d6be755.png

Jeg ser!!! [emoji2][emoji2] 9 DPO (10, men FF flyttet plutselig). Er det noen som har fått skyggestrek på cb? I bruksanvisningen står det at strek er strek, men jeg vet ikke om jeg tørr å juble?

Gratulerer!! [emoji4]

Er hjemme i dag, er svimmel og kvalm. Svimmelheten kom i går kveld, kvalmen kom i går mårest. Vet ikke om det er stress på jobben som gjør at kroppen min reagerer slik. Er ikke mer enn 6-10 dpo heller (sjekket ikke EL, tok snitt fra de andre PP (blir 11.pp) og la inn aksjer hele forrige uke). Noen andre som har barn fra før som evt har opplevd noe lignende så tidlig? Har ikke vært gravid før, og vet ikke om jeg kan være nå, eller om det er tilfeldigheter

Back
Topp