Klarte ikke å holde meg lenger [emoji2] Og med det setter jeg meg selv på gravid [emoji85][emoji85] Gleder meg til å fortelle sambo når han kommer hjem til helgen [emoji173]
Gratulerer Bekkem ♡♡♡ så utrolig koselig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte ikke å holde meg lenger [emoji2] Og med det setter jeg meg selv på gravid [emoji85][emoji85] Gleder meg til å fortelle sambo når han kommer hjem til helgen [emoji173]
Iherdig spire da, som lager masse kluss før EL haha
Er i bedre form i dag ihvertfall, men nå har sulten meldt seg
Må vel fortsette den tullete testinga mi, siden jeg allerede har startet FØR EL [emoji14] haha [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Gratulerer Bekkem ♡♡♡ så utrolig koselig.
Grattis!
Gratulerer!
Ikke helt på bærtur. FF trodde først jeg hadde EL, men ombestemte seg annenhver dag [emoji14] men nå ser det ihvertfall ut som EL har vært da, men ikke noe tidligere enn vanligHahahaha [emoji23][emoji23] men du hadde jo hatt EL ?? Er det jeg som er helt på bærtur? [emoji85]
Ikke helt på bærtur. FF trodde først jeg hadde EL, men ombestemte seg annenhver dag [emoji14] men nå ser det ihvertfall ut som EL har vært da, men ikke noe tidligere enn vanlig
Så etter FF sine nye beregniger er jeg nå 4 dpo, men kanskje 3 om jeg går utifra smerter og sterkeste EL-test. Så egentlig bare masse kluss siden jeg har to positive EL-tester etter forhøyet temp, men første natta var frøkna våken en time midt på natta og den andre hadde jeg feberfølelse haha
Ble invitert på vinkveld på fredag, er da 12dpo. Hadde blenda test idag, tar selvsagt ny på fredag. Men tenker jeg unner meg litt vin uten dårlig samvittighet, eller hva ville dere gjort? Er ingen som vet vi prøver heller, og ser helst at det forblir slik.
Og sånn for å forvirre litt til så sank temp litt i dag igjen [emoji14] men krysset er der fortsatt daDet er jo ikke rart jeg er forvirra da [emoji13] Herlighet for en tullkropp, nå skylder den deg å feste det egget [emoji6] men bra du endelig er i DPOland, så kan testetrangen snike seg på snart [emoji13]
Kos deg med god samvittighet om testen ikke viser noeBle invitert på vinkveld på fredag, er da 12dpo. Hadde blenda test idag, tar selvsagt ny på fredag. Men tenker jeg unner meg litt vin uten dårlig samvittighet, eller hva ville dere gjort? Er ingen som vet vi prøver heller, og ser helst at det forblir slik.
Og sånn for å forvirre litt til så sank temp litt i dag igjen [emoji14] men krysset er der fortsatt da
Jeg ser!!! [emoji2][emoji2] 9 DPO (10, men FF flyttet plutselig). Er det noen som har fått skyggestrek på cb? I bruksanvisningen står det at strek er strek, men jeg vet ikke om jeg tørr å juble?
GratulererEr ca 10dpo idag og greide ikke å vente lenger med g-test nå [emoji4] dette ble resultatet
Blir spennende å se i morgenHæææ?? [emoji85] men du, jeg kaller dette en festedipp jeg [emoji8]