IKM uke 25

Takk søte du , jeg vet alt håp ikke er ute sånn egentlig. Men det er så rart, hadde noen andre skrevet at de hadde negative tester 8 dpo så hadde jeg sagt "OMG! Chill woman, nå tar du sorgene på forskudd" men.. når det kommer til meg selv er jeg mer kritisk. Rart det der.

Har nok lagt lista høyt for dette forsøket. Har hatt lyst å prøve på prosjekt baby i noen år nå, har bare måtte ventet på at min andre halvdel skulle bli helt klar. Og nå i dpo land er det enda mer venting.:smiley-angry019 Samtidig så har jeg ingenting å klage over. Jeg unner de som har prøvd i årevis en positiv test, de fortjener det mer enn meg. Uansett.. jeg skulle gjerne hatt en sånn tålmodighetskrem. Hvor får man kjøpt det mon tro? :hungover:
Vis vedlegget 227589
Kjenner meg godt igjen i det ja. Lettere å be andre beholde håpet. :)

Du fortjener positiv test du også, selv om du ikke har prøvd så lenge. :) Det gjør vi alle, selv om jeg heier litt ekstra på de som har prøvd lenge. :) Tar gjerne litt sånn krem forresten. ;)

17b00ad7d77ed6f4e1bbd5d5356b8587.png

523b87779797b2d4cc3dda6b6d6be755.png

Jeg ser!!! [emoji2][emoji2] 9 DPO (10, men FF flyttet plutselig). Er det noen som har fått skyggestrek på cb? I bruksanvisningen står det at strek er strek, men jeg vet ikke om jeg tørr å juble?
Gratulerer så mye, du er nok gravid ja! :D

IMG_1557.JPG

Dag 3 med positiv EL-test i dag, så nå håper jeg virkelig den er negativ i morgen så jeg kan begynne på DPO-dagene! Rart å plutselig ha EL så sent, da den har vært mellom CD 12-14 før, men denna kroppen er ikke lett å bli klok på... :confused: Er da vel egentlig over i uke 26, men holder en liten fot innenfor her for det :p

Men da er vel de fleste inn i dpoland ihvertfall? Og noen har jo allerede fått 2 streker ♡ :D

Hvordan går det med symptomjakten til dere andre? :D

Men da er vel de fleste inn i dpoland ihvertfall? Og noen har jo allerede fått 2 streker ♡ :D

Hvordan går det med symptomjakten til dere andre? :D

Har har hatt ømme bryster nesten hele dpoland. Men nå kjenner jeg mensmurringer, så om dette går bra blir jeg virkelig overrasket :yuck: IKM på mandag.

e70f059852eb5d943e9ea5983af5f6ef.png

Nå vil jeg teste snart altså :p

Ser den :p

Takk søte du , jeg vet alt håp ikke er ute sånn egentlig. Men det er så rart, hadde noen andre skrevet at de hadde negative tester 8 dpo så hadde jeg sagt "OMG! Chill woman, nå tar du sorgene på forskudd" men.. når det kommer til meg selv er jeg mer kritisk. Rart det der.

Har nok lagt lista høyt for dette forsøket. Har hatt lyst å prøve på prosjekt baby i noen år nå, har bare måtte ventet på at min andre halvdel skulle bli helt klar. Og nå i dpo land er det enda mer venting.:smiley-angry019 Samtidig så har jeg ingenting å klage over. Jeg unner de som har prøvd i årevis en positiv test, de fortjener det mer enn meg. Uansett.. jeg skulle gjerne hatt en sånn tålmodighetskrem. Hvor får man kjøpt det mon tro? :hungover:
Vis vedlegget 227589

Gi beskjed jeg trenger også en sånn :p

df2a0454470137ff29696895d4baddb2.jpg

Klarte ikke å holde meg lenger [emoji2] Og med det setter jeg meg selv på gravid [emoji85][emoji85] Gleder meg til å fortelle sambo når han kommer hjem til helgen [emoji173]
Jippi! :D
Gratulerer så mye ♡♡♡

Tusen takk! [emoji173][emoji173] Håper den snart sitter hos deg også [emoji4] Skal se det er en spire som lager klusset ;)
Iherdig spire da, som lager masse kluss før EL :D haha
Er i bedre form i dag ihvertfall, men nå har sulten meldt seg :o
Må vel fortsette den tullete testinga mi, siden jeg allerede har startet FØR EL [emoji14] haha [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Back
Topp