Mener du det? [emoji2] men når tror du en digital kan slå ut på meg da?
Vil nok tro allerede i morgen vil nok stå gravid 1-2 [emoji106] om du har den med ukesindikator på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener du det? [emoji2] men når tror du en digital kan slå ut på meg da?
Kjenner meg godt igjen i det ja. Lettere å be andre beholde håpet.Takk søte du , jeg vet alt håp ikke er ute sånn egentlig. Men det er så rart, hadde noen andre skrevet at de hadde negative tester 8 dpo så hadde jeg sagt "OMG! Chill woman, nå tar du sorgene på forskudd" men.. når det kommer til meg selv er jeg mer kritisk. Rart det der.
Har nok lagt lista høyt for dette forsøket. Har hatt lyst å prøve på prosjekt baby i noen år nå, har bare måtte ventet på at min andre halvdel skulle bli helt klar. Og nå i dpo land er det enda mer venting. Samtidig så har jeg ingenting å klage over. Jeg unner de som har prøvd i årevis en positiv test, de fortjener det mer enn meg. Uansett.. jeg skulle gjerne hatt en sånn tålmodighetskrem. Hvor får man kjøpt det mon tro?
Vis vedlegget 227589
Gratulerer så mye, du er nok gravid ja!
Jeg ser!!! [emoji2][emoji2] 9 DPO (10, men FF flyttet plutselig). Er det noen som har fått skyggestrek på cb? I bruksanvisningen står det at strek er strek, men jeg vet ikke om jeg tørr å juble?
Jeg ser!!! [emoji2][emoji2] 9 DPO (10, men FF flyttet plutselig). Er det noen som har fått skyggestrek på cb? I bruksanvisningen står det at strek er strek, men jeg vet ikke om jeg tørr å juble?
Blenda idag også, 10dpo. Lurer meg selv med at det er noe der hvis jeg stirrer lenge nok. [emoji28]
Kjedelig. Ja, vi kan jo håpe det er grunnen.Huff, fikk også blenda nå 9 dpo. Kjedelig kanskje vi har sjenerte spirer
Vil nok tro allerede i morgen vil nok stå gravid 1-2 [emoji106] om du har den med ukesindikator på
Sier gratulerer jeg [emoji4]
Gratulerer så mye, du er nok gravid ja!
Ser tydelig hvisker et lite gratulerer
Men da er vel de fleste inn i dpoland ihvertfall? Og noen har jo allerede fått 2 streker ♡
Hvordan går det med symptomjakten til dere andre?
Nå vil jeg teste snart altså
Takk søte du , jeg vet alt håp ikke er ute sånn egentlig. Men det er så rart, hadde noen andre skrevet at de hadde negative tester 8 dpo så hadde jeg sagt "OMG! Chill woman, nå tar du sorgene på forskudd" men.. når det kommer til meg selv er jeg mer kritisk. Rart det der.
Har nok lagt lista høyt for dette forsøket. Har hatt lyst å prøve på prosjekt baby i noen år nå, har bare måtte ventet på at min andre halvdel skulle bli helt klar. Og nå i dpo land er det enda mer venting. Samtidig så har jeg ingenting å klage over. Jeg unner de som har prøvd i årevis en positiv test, de fortjener det mer enn meg. Uansett.. jeg skulle gjerne hatt en sånn tålmodighetskrem. Hvor får man kjøpt det mon tro?
Vis vedlegget 227589
oooh spennende
Jippi!
Klarte ikke å holde meg lenger [emoji2] Og med det setter jeg meg selv på gravid [emoji85][emoji85] Gleder meg til å fortelle sambo når han kommer hjem til helgen [emoji173]
Jippi!
Gratulerer så mye ♡♡♡
Iherdig spire da, som lager masse kluss før EL hahaTusen takk! [emoji173][emoji173] Håper den snart sitter hos deg også [emoji4] Skal se det er en spire som lager klusset