IKM uke 25

Jaja, ikke så mye klokere etter legetimen heller. Han mente en smertene kunne være en cyste som sprakk, og ferdig med det. Og blodprøve for å sjekke om jeg har hatt eggløsning ville han ikke ta...
Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet da og vente på tr, som etter de forrige syklusene skal komme neste helg, eller positiv test [emoji14]

Jaja, ikke så mye klokere etter legetimen heller. Han mente en smertene kunne være en cyste som sprakk, og ferdig med det. Og blodprøve for å sjekke om jeg har hatt eggløsning ville han ikke ta...
Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet da og vente på tr, som etter de forrige syklusene skal komme neste helg, eller positiv test [emoji14]

Ånei så kjedelig med ett slikt svar :( men kan en lege nekte deg en blodprøve? [emoji85]

Ånei så kjedelig med ett slikt svar :( men kan en lege nekte deg en blodprøve? [emoji85]
Det vet jeg ikke, men han mente det ikke var noe poeng siden referanseverdiene var for dag 21. Skulle vel løyet litt på syklusen istedet, hadde jeg tenkt så langt, for det er vel gått utifra sykluser på 28 dager. Kan ikke tenke meg jeg ville fått sååå feil svar når jeg er på dag 23 [emoji14]
Men jeg gadd ikke å krangle på det ;) får vel et svar når tr kommer eller ved positiv test, så får bare leve i uvisshet så lenge [emoji14]

Kunne heller ta det på riktig dag neste syklus mente han ;)

IMG_1329.JPG

IMG_1334.JPG

Bedre sent enn aldri, men endelig positiv! Usikker på om jeg må over i uke 26 nå, kommer an på om den er negativ og DPO dagene begynner i morgen eller ikke :)

Det vet jeg ikke, men han mente det ikke var noe poeng siden referanseverdiene var for dag 21. Skulle vel løyet litt på syklusen istedet, hadde jeg tenkt så langt, for det er vel gått utifra sykluser på 28 dager. Kan ikke tenke meg jeg ville fått sååå feil svar når jeg er på dag 23 [emoji14]
Men jeg gadd ikke å krangle på det ;) får vel et svar når tr kommer eller ved positiv test, så får bare leve i uvisshet så lenge [emoji14]

Kunne heller ta det på riktig dag neste syklus mente han ;)

Det sier han kun fordi han aldri har vært prøvegal kvinne [emoji13] han vet tydeligvis IKKE hva dette er snakk om [emoji23][emoji23]

Det sier han kun fordi han aldri har vært prøvegal kvinne [emoji13] han vet tydeligvis IKKE hva dette er snakk om [emoji23][emoji23]
Var ganske tydelig det og da han måtte søke det opp. Virket ikke som han hadde gjort det før, og han måtte inn å lese når jeg nevnte progesteron [emoji14] haha
Jaja, er vel ikke liv om å gjøre. Er jo bare fordi det er irriterende å ikke vite! Haha
Får håpe smertene ikke kommer tilbake da. Fortsatt sterke murringer, men kanskje det bare er den "nye" syklusplagen jeg må leve med :/ vært kvalm i mange dager og, og den har bare blitt verre [emoji14] haha

Tar en ny i morgen, regner med jeg kn legge ut en blenda da. :( [emoji14]

Krysser fingrene for at der er en strek ;)
Hiver meg på å tester jeg også [emoji2] Har null symptomer, men tipper jeg likevel blir veldig skuffet om der ikke er noe som helst :/
Hvor mange DPO er du?

Krysser fingrene for at der er en strek ;)
Hiver meg på å tester jeg også [emoji2] Har null symptomer, men tipper jeg likevel blir veldig skuffet om der ikke er noe som helst :/
Hvor mange DPO er du?

Krysser fingrene for deg også. :) Null syptomer her også. :/ 10dpo i morgen.
Du da? :)

Tok en wondfo nå som har grense på 25. Helt idiotisk da babyplan på 10 var blenda i morges. :shy: Ble selvfølgelig blenda nå også. Blææ.
9 dpo i morgen men føler alt håp er ute. Sitter å planlegger ny tur til København i hodet mitt nå :pale

Håper vi alle får i det minste en svak babystrek i morgen ♡

Tok en wondfo nå som har grense på 25. Helt idiotisk da babyplan på 10 var blenda i morges. :shy: Ble selvfølgelig blenda nå også. Blææ.
9 dpo i morgen men føler alt håp er ute. Sitter å planlegger ny tur til København i hodet mitt nå :pale

Håper vi alle får i det minste en svak babystrek i morgen ♡
Alt håp er ikke ute! Men skjønner godt tankegangen din. :/ Du får prøve en ny babyplan test om et par dager. :)

Alt håp er ikke ute! Men skjønner godt tankegangen din. :/ Du får prøve en ny babyplan test om et par dager. :)

Takk søte du , jeg vet alt håp ikke er ute sånn egentlig. Men det er så rart, hadde noen andre skrevet at de hadde negative tester 8 dpo så hadde jeg sagt "OMG! Chill woman, nå tar du sorgene på forskudd" men.. når det kommer til meg selv er jeg mer kritisk. Rart det der.

Har nok lagt lista høyt for dette forsøket. Har hatt lyst å prøve på prosjekt baby i noen år nå, har bare måtte ventet på at min andre halvdel skulle bli helt klar. Og nå i dpo land er det enda mer venting.:smiley-angry019 Samtidig så har jeg ingenting å klage over. Jeg unner de som har prøvd i årevis en positiv test, de fortjener det mer enn meg. Uansett.. jeg skulle gjerne hatt en sånn tålmodighetskrem. Hvor får man kjøpt det mon tro? :hungover:
78c9048c-fd84-4f3a-939b-5eae205e48f9_500.jpg

43b37f5d7048fdf2ed23fea9ac895172.jpg

Blendahvit her og[emoji849] gikk på en testesmell, og nå har jeg bare EN strimmeltest igjen.
Jeg er så teit[emoji849]
7 dpo. Hva forventet jeg liksom? [emoji23]

Om jeg går utifra at denne grafen stemmer så ser det ikke så gæli ut? :)
Bare synd alle symptomene allerede har vært noen dager [emoji14]

75c7f9e9034a0538c5f89668adaaaac9.jpg

Edit: sammenlignet med min første gravidgraf:)

Last edited:
17b00ad7d77ed6f4e1bbd5d5356b8587.png

523b87779797b2d4cc3dda6b6d6be755.png

Jeg ser!!! [emoji2][emoji2] 9 DPO (10, men FF flyttet plutselig). Er det noen som har fått skyggestrek på cb? I bruksanvisningen står det at strek er strek, men jeg vet ikke om jeg tørr å juble?

Sier bare gratulerer jeg ;) du er uten tvil gravid ;)

Back
Topp