IKM uke 25

Gikk på en testesmell idag, 8dpo. Ikke en skyggestrek engang, så da er jeg ganske negativ. [emoji85]

Det er fortsatt veeeeldig tidlig da, egget må jo få tid til å feste seg og så starte å produsere hcg.. det kan jo ta ei stund ♡

Jeg lurer på om jeg skal teste i morgen eller senere i uken. Akk så utålmodig :joyful:

Skjønner fortsatt svært lite her. Hatt murringer og kvalme en uke, i natt våknet jeg av intense menssmerter (rielignende). Hadde temphopp i går og positiv EL-test, som fortsatt er positiv. Og nå har jeg brukt opp strimlene mine [emoji14] skyggestreker på g-test strimler, så tok en CB early og en hjemmetest for urinveisinfeksjon. UV-testen slo ikke ut. CB testen fikk skyggestrek innen tidsfristen. Hva F... er det som skjer med kroppen? [emoji14]
Skal til legen i morgen, så tenkte å snakke med ham om smertene mine da.

Dagens EL-test
ea2d837b0783b38e51e21f837b74f3cb.jpg

Tempgraf
3fe814a66fc2fc17f65e3cb7c1a0863b.jpg

CB early innen tidsfrist. Syns tydeligere i virkeligheten enn på bildet, men syns nesten dårligere nå etter tidsfristen.
c87aada01a58ec09216da6f40b76c5d3.jpg

bee4bca3e4985759edbd34fcf708ac6a.jpg

Skjønner fortsatt svært lite her. Hatt murringer og kvalme en uke, i natt våknet jeg av intense menssmerter (rielignende). Hadde temphopp i går og positiv EL-test, som fortsatt er positiv. Og nå har jeg brukt opp strimlene mine [emoji14] skyggestreker på g-test strimler, så tok en CB early og en hjemmetest for urinveisinfeksjon. UV-testen slo ikke ut. CB testen fikk skyggestrek innen tidsfristen. Hva F... er det som skjer med kroppen? [emoji14]
Skal til legen i morgen, så tenkte å snakke med ham om smertene mine da.

Dagens EL-test
ea2d837b0783b38e51e21f837b74f3cb.jpg

Tempgraf
3fe814a66fc2fc17f65e3cb7c1a0863b.jpg

CB early innen tidsfrist. Syns tydeligere i virkeligheten enn på bildet, men syns nesten dårligere nå etter tidsfristen.
c87aada01a58ec09216da6f40b76c5d3.jpg

bee4bca3e4985759edbd34fcf708ac6a.jpg
Lykke til hos legen i morgen. Håper du finner ut av det. Kan sikkert ta en blodprøve og sjekke om du har hatt EL eller ikke.

Lykke til hos legen i morgen. Håper du finner ut av det. Kan sikkert ta en blodprøve og sjekke om du har hatt EL eller ikke.
Tenkte jeg skulle spørre om det ja :) drittsyklus [emoji14] haha
Verste er jo at jeg også føler meg supergravid [emoji14]

Det er fortsatt veeeeldig tidlig da, egget må jo få tid til å feste seg og så starte å produsere hcg.. det kan jo ta ei stund ♡

Jeg lurer på om jeg skal teste i morgen eller senere i uken. Akk så utålmodig :joyful:

Ja, jeg vet at det er tidlig. :) Har alle symptomer jeg alltid får før mens, så er vel mest derfor.

Spennende, må si hvordan det går i såfall. :D Du får prøve å huske at det er tidlig i morgen også. ;)

Hvordan gikk det? :) Tenk om det er mer enn en skygge da![emoji4]
Ikke noe nytt enda bortsett fra at jeg måtte prøve en strimmel til. Dusteparti, for fikk en sytrådstrek på den ene [emoji14] haha
Måtte kjøpe meg CB+ til i morgen tidlig, så jeg får testet før legetimen kl 1240 [emoji14] haha
Skjønner ikke noe annet enn at det er dumme tester, men hvorfor skal ALLE være dumme? :o

a4eaf4d4c8aca25a8d55dc2558303077.png

Noen som vet om dette kan ha vært en festedipp, eller om den ikke er lav nok til det? [emoji28]

a4eaf4d4c8aca25a8d55dc2558303077.png

Noen som vet om dette kan ha vært en festedipp, eller om den ikke er lav nok til det? [emoji28]
Tror ikke det er noe fasitsvar på hvor lav den skal være. Man kan også få en slik dipp uten å være gravid, men er visst mer vanlig hos gravide.
Hadde dipp selv i min forrige graviditet på 0,4 grader ca, på 4 dpo

Tror ikke det er noe fasitsvar på hvor lav den skal være. Man kan også få en slik dipp uten å være gravid, men er visst mer vanlig hos gravide.
Ja det har vært litt mye som foregår i livet i det siste,så det er flere muligheter [emoji5] men tenkte det passet så bra siden FF flyttet EL og dippen ble 5dpo [emoji2] tror jeg skal kjøpe en CB early i morgen, så kan jeg ta den onsdag [emoji4] Den burde vell se det når det er 5 dager til IKM [emoji28]

Ja det har vært litt mye som foregår i livet i det siste,så det er flere muligheter [emoji5] men tenkte det passet så bra siden FF flyttet EL og dippen ble 5dpo [emoji2] tror jeg skal kjøpe en CB early i morgen, så kan jeg ta den onsdag [emoji4] Den burde vell se det når det er 5 dager til IKM [emoji28]
Krysser fingrene for deg ♡
Vet ikke hvor gode de testene er. Jeg prøvde meg på en i dag selv siden jeg har hatt så mye kluss denne syklusen. Fikk skyggestrek inne fristen [emoji14] men jeg vet jo egentlig ikke hvordan jeg ligger an i syklusen da

Er det vanlig at det er dipp? Ikke noe særlig dipp hos meg, dårlig tegn?

Var godt å høre hehe har missa to dager med temping så kan være jeg har hatt dt. Ff flytta plutselig el i dag, til onsdag som var. Hadde.positiv el test mandag og negativ tirsdag. Har noen erfart lignende?
Har erfart en gang at FF sier jeg hadde EL på dag to med negativ test ja.

Regne du el den dagen eller dagen før negativ ?
Regner EL som den dagen med negativ test og temphopp.
Men i den pp FF sa jeg hadde det senere enn første negative test så gikk jeg ut i fra FF.

Back
Topp