IKM uke 25

Har det ikke sluppet noe egg så får det jaggu meg være et gullegg eller to som brygges på [emoji14]

c80c6e237fb1ce898b6ff4fcbeb3b108.jpg

Jeg blir helt gal av å ikke vite om det har klaffet eller ikke. Det er 5 dager siden inseminasjonen, og jeg tenker på det stort sett hele tiden.
Føler brystene mine er ømme, men det er jo aaalt for tidlig å ha noen symptomer:yuck: blæ.
Noen flere som har det sånn som meg?

Jeg blir helt gal av å ikke vite om det har klaffet eller ikke. Det er 5 dager siden inseminasjonen, og jeg tenker på det stort sett hele tiden.
Føler brystene mine er ømme, men det er jo aaalt for tidlig å ha noen symptomer:yuck: blæ.
Noen flere som har det sånn som meg?
Er like mange dpo som deg, og kjenner jeg er utålmodig ja! Egentlig nesten gitt opp allerede fordi jeg ikke har et eneste symptom. [emoji23] Ryker vel på en test over helga. [emoji13]

Tester og tester, men får ikke noe positivt :(
FF ga opp forsøket på å gi meg tidlig EL og [emoji14]

Disse er fra CD 11, 13 og 19.

ca6044bbc1ede7387ed4bbdeca1925c7.jpg

Og denne fra i kveld, CD19
1c2fce618a4cfddeffde3921be6f879b.jpg

Er like mange dpo som deg, og kjenner jeg er utålmodig ja! Egentlig nesten gitt opp allerede fordi jeg ikke har et eneste symptom. [emoji23] Ryker vel på en test over helga. [emoji13]

Det er jo ikke vanlig å ha symptomer så tidlig da, så godt mulig det gjemmer seg en spire :D

Tester og tester, men får ikke noe positivt :(
FF ga opp forsøket på å gi meg tidlig EL og [emoji14]

Disse er fra CD 11, 13 og 19.

ca6044bbc1ede7387ed4bbdeca1925c7.jpg

Og denne fra i kveld, CD19
1c2fce618a4cfddeffde3921be6f879b.jpg

Jeg vil anbefale de digitale fra clearblue. Det er skikkelig vanskelig å tolke eggløsningstester synes jeg, så jeg dobbelkjørte med både clearblue og babyplan. Fikk positiv på clearblue, mens babyplan ikke var kjempesterk egentlig. Hadde nok gått glipp av den positive testen hvis jeg ikke hadde clearblue. Så det kan hende du har hatt eggløsning? Hvordan kjennes det ut på kroppen? Noe verk og ømhet i eggstokkområdet?

Jeg vil anbefale de digitale fra clearblue. Det er skikkelig vanskelig å tolke eggløsningstester synes jeg, så jeg dobbelkjørte med både clearblue og babyplan. Fikk positiv på clearblue, mens babyplan ikke var kjempesterk egentlig. Hadde nok gått glipp av den positive testen hvis jeg ikke hadde clearblue. Så det kan hende du har hatt eggløsning? Hvordan kjennes det ut på kroppen? Noe verk og ømhet i eggstokkområdet?

Hadde dobbelthormon, men siden tegnene kom så tidlig har jeg brukt de opp [emoji14] tenkte å kjøpe singelhormon neste pp.
Har jo pleid å fungere greit med tempen, men den har tullet litt denne syklusen den og [emoji14]
Dårlig med tegn, men har aldri pleid å merke noe særlig til EL. Unntaket var forrige syklus. Men har hatt litt mer EL slim igjen de siste dagene.

Temp i dag var 36.17 kl 0445. Sov godt igjen frem til 0630 og da var den 36.6
Bruker ikke å være såå stor forskjell, så egentlig litt usikker på hva jeg skal legge inn

Justerte litt på tempen min jeg [emoji14]
Håper jeg endelig får et ordentlig kryss snart.

ab33655db1231a61f1cdacb920ab7471.jpg

Noen som har begynt å få noen symptomer? :)
Er bare 4dpo, ingen symptomer enda, men kjenner jeg er litt støl og øm rundt livmor og eggstokker.
Du da?

EL-testene er ikke mine venner denne syklusen ihvertfall...
05e2f7cefe5ec671a791caba7dea1fd5.jpg

Noen som har begynt å få noen symptomer? :)

Jeg har plagsomt mange symptomer. Trøtt, energiløs, slapp, vondt i brystene og sterk luktesans. Men hallo..det er jo bare kroppen som tuller med meg, for det er jo ALT for tidlig å få symptomer, 6 dpo liksom.hahaha :joyful::dead: hvis det i det hele tatt er noe egg der, så fester det seg vel tidligst i morgen eller noe sånt. Noen andre?

Jeg har plagsomt mange symptomer. Trøtt, energiløs, slapp, vondt i brystene og sterk luktesans. Men hallo..det er jo bare kroppen som tuller med meg, for det er jo ALT for tidlig å få symptomer, 6 dpo liksom.hahaha :joyful::dead: hvis det i det hele tatt er noe egg der, så fester det seg vel tidligst i morgen eller noe sånt. Noen andre?
Hadde mensmurringer og kvalme fra 4 dpo sist jeg var gravid. Aldri hatt det bortsett fra ved graviditet, før denne syklusen. Har hatt murringer, ømme bryster, lite energi og kvalme en uke nå :(

Håper det er en spire som er årsaken hos deg :D

Last edited:
Hatt masse symptomer i en uke allerede, men ser ikke ut som EL har vært engang [emoji14]
Kjedlig at du aldri skal få et skikkelig svar på det der altså. :o Tatt graviditetstest?

Kroppen kan selvsagt tulle med deg, men du skal aldri si aldri! ;) Håper spiren sitter!
Er bare 4dpo, ingen symptomer enda, men kjenner jeg er litt støl og øm rundt livmor og eggstokker.
Du da?
Ingenting her heller, annet enn litt øm jeg også. Men det er jeg alltid mellom el og tr. :)

Kjedlig at du aldri skal få et skikkelig svar på det der altså. :o Tatt graviditetstest?

Ser ut som det skjer noe nå da.
Frøkna måtte jo selvfølgelig våkne midt på natta da, så da blir det kluss med tempen. I tillegg har jeg blitt forkjøla [emoji14]
Men da jeg la meg ca 2230 var temp på 36.2, kl 0200 var den 36.59 og nå kl 0300 var den 36.3. Så vet ikke helt hvordan jeg skal legge inn. Får se om jeg får noen timer til på øyet [emoji14]
Fikk denne i går kveld.
78b2ef41854e78c81ccf5ffd7ce5c397.jpg

Har tatt g-test, men er uansett for tidlig å si noe, for EL kan ha vært tidligst CD11. Fikk skyggestreker, men det var nok bare det og, men kommer nok til å ta en til før legetimen på tirsdag bare for å være sikker.

Back
Topp