Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er like mange dpo som deg, og kjenner jeg er utålmodig ja! Egentlig nesten gitt opp allerede fordi jeg ikke har et eneste symptom. [emoji23] Ryker vel på en test over helga. [emoji13]Jeg blir helt gal av å ikke vite om det har klaffet eller ikke. Det er 5 dager siden inseminasjonen, og jeg tenker på det stort sett hele tiden.
Føler brystene mine er ømme, men det er jo aaalt for tidlig å ha noen symptomer blæ.
Noen flere som har det sånn som meg?
Samme her, er på hytta uten noen tester prøver å få tiden til å.gåJeg prøver å finne på ting å gjøre, så jeg holder meg i aktivitet og "glemmer" hele greia litt.
Det hjelper.[emoji4]
Er like mange dpo som deg, og kjenner jeg er utålmodig ja! Egentlig nesten gitt opp allerede fordi jeg ikke har et eneste symptom. [emoji23] Ryker vel på en test over helga. [emoji13]
Tester og tester, men får ikke noe positivt
FF ga opp forsøket på å gi meg tidlig EL og [emoji14]
Disse er fra CD 11, 13 og 19.
Og denne fra i kveld, CD19
Jeg vil anbefale de digitale fra clearblue. Det er skikkelig vanskelig å tolke eggløsningstester synes jeg, så jeg dobbelkjørte med både clearblue og babyplan. Fikk positiv på clearblue, mens babyplan ikke var kjempesterk egentlig. Hadde nok gått glipp av den positive testen hvis jeg ikke hadde clearblue. Så det kan hende du har hatt eggløsning? Hvordan kjennes det ut på kroppen? Noe verk og ømhet i eggstokkområdet?
Er bare 4dpo, ingen symptomer enda, men kjenner jeg er litt støl og øm rundt livmor og eggstokker.Noen som har begynt å få noen symptomer?
Hatt masse symptomer i en uke allerede, men ser ikke ut som EL har vært engang [emoji14]Noen som har begynt å få noen symptomer?
Noen som har begynt å få noen symptomer?
Hadde mensmurringer og kvalme fra 4 dpo sist jeg var gravid. Aldri hatt det bortsett fra ved graviditet, før denne syklusen. Har hatt murringer, ømme bryster, lite energi og kvalme en uke nåJeg har plagsomt mange symptomer. Trøtt, energiløs, slapp, vondt i brystene og sterk luktesans. Men hallo..det er jo bare kroppen som tuller med meg, for det er jo ALT for tidlig å få symptomer, 6 dpo liksom.hahaha hvis det i det hele tatt er noe egg der, så fester det seg vel tidligst i morgen eller noe sånt. Noen andre?
Kjedlig at du aldri skal få et skikkelig svar på det der altså. Tatt graviditetstest?Hatt masse symptomer i en uke allerede, men ser ikke ut som EL har vært engang [emoji14]
Jeg har plagsomt mange symptomer. Trøtt, energiløs, slapp, vondt i brystene og sterk luktesans. Men hallo..det er jo bare kroppen som tuller med meg, for det er jo ALT for tidlig å få symptomer, 6 dpo liksom.hahaha hvis det i det hele tatt er noe egg der, så fester det seg vel tidligst i morgen eller noe sånt. Noen andre?
Ingenting her heller, annet enn litt øm jeg også. Men det er jeg alltid mellom el og tr.Er bare 4dpo, ingen symptomer enda, men kjenner jeg er litt støl og øm rundt livmor og eggstokker.
Du da?
Kjedlig at du aldri skal få et skikkelig svar på det der altså. Tatt graviditetstest?