IKM uke 25

Åååh, da la vi inn litt ekstra aksjer i tilfelle [emoji28] Trodde det var i går jeg[emoji39] Flaks for meg at vi ligger likt jeg og du, så kan jeg bare følge med på deg og lære [emoji87]
Du teller 1 DPO i morgen da? Og tempen burde hoppe opp enten i morgen eller dagen etter?
Ingen temphopp i dag (gikk faktisk litt ned), så da tenker jeg hoppet kommer i morgen og at 1dpo blir i morgen på meg. :)

Ingen temphopp i dag (gikk faktisk litt ned), så da tenker jeg hoppet kommer i morgen og at 1dpo blir i morgen på meg. :)

Min gikk litt opp, men ingen hopp som flere viser på sine grafer. Egentlig ser den ut dom resten av måneden... Men testene var jo helt etter boka, så jeg må jo ha hatt EL da?

Min gikk litt opp, men ingen hopp som flere viser på sine grafer. Egentlig ser den ut dom resten av måneden... Men testene var jo helt etter boka, så jeg må jo ha hatt EL da?
Ikke alltid man får det store temphoppet man tror man skal få, så lenge den går opp så er det bra :)
Har selv fått sånne temp som har bare gått litt opp dagen etter EL og trodd jeg ikke hadde EL likevel, men krysset blir satt der den skal :)

Ikke alltid man får det store temphoppet man tror man skal få, så lenge den går opp så er det bra :)
Har selv fått sånne temp som har bare gått litt opp dagen etter EL og trodd jeg ikke hadde EL likevel, men krysset blir satt der den skal :)

Men du legger inn EL testene dine i FF?

Krysser fingrene for at EL kommer nå. EL-slim i dag og denne testen:
1521e2dc9a76a555bc434366032ea66c.jpg

[emoji4]

Hvor ofte legger dere inn aksjer?

Visste dere at morgens*x skal være mer effektivt ift. befruktning?
Jeg leste det er sted[emoji848]

Er man ikke usikker så skal man ihvertfall bli det nå [emoji14]
Større mengder med EL-slim her i dag, men ikke med blod i som det var de forrige dagene.
Har symptomer som tilsier at jeg er dpo, men samtidig symptomer på at EL ikke har vært :o
Spent på hva tempen sier i morgen tidlig, men siden jeg la inn EL-slim igjen så fjernet FF krysset mitt igjen [emoji14]

Hvordan går det med resten av gjengen?

Her har vi foreløpig bare hatt sex en gang [emoji14] men er litt avslappet nå første pp, da jeg egentlig ikke vil føde i februar...
Så vil tiden vise om EL faktisk var "for tidlig".

Vet jeg har lest det samme ja, men her blir det ikke morgensex ihvertfall. Altfor trøtt til det, og det er ofte frøkna her som vekker oss [emoji14]

Litt som vi føler for egentlig. Litt avslappa ifht prøvingen enda siden dette er nummer 2 og det egentlig ikke er noe rush [emoji4]
Jeg hater morgensex [emoji13] Dårlig ånde, trøtt, stiv i kroppen og som regel er det lillegutt som vekker oss! [emoji23] Blir på kvelden når vi orker, noe som ikke er så ofte som før.

Større mengder med EL-slim her i dag, men ikke med blod i som det var de forrige dagene.
Har symptomer som tilsier at jeg er dpo, men samtidig symptomer på at EL ikke har vært :o
Spent på hva tempen sier i morgen tidlig, men siden jeg la inn EL-slim igjen så fjernet FF krysset mitt igjen [emoji14]

Herlighet, er det mulig [emoji85][emoji85] Blir spennende å se tempen din i morgen [emoji2]

Skjønner du blir usikker da ja. :o

Her begynner nok symptomjakten snart. [emoji23] (jada, altfor tidlig)

Litt som vi føler for egentlig. Litt avslappa ifht prøvingen enda siden dette er nummer 2 og det egentlig ikke er noe rush [emoji4]
Jeg hater morgensex [emoji13] Dårlig ånde, trøtt, stiv i kroppen og som regel er det lillegutt som vekker oss! [emoji23] Blir på kvelden når vi orker, noe som ikke er så ofte som før.

AMEN til morgen sex :p

Jeg venter temp hopp i morgen :) Her kjører vi annen hver dag, hver dag nå rundt el. Kjører på en siste gang ( haha ikke siste gang da) i kveld just in case :p

20170606_204530-938x1826.jpg

Kjøpte meg like godt babyklister i Danmark i dag. Her må det prøves det som prøves kan!
I morgen er det 2 dpo og jeg er allerede utålmodig.. Reiste hjem til Norge i dag, så nå blir det helt sikkert symptomjakt så det holder :eek: Hvordan får dere andre tiden til å gå?

IMG_1214.JPG

EL var først antatt i går, men så feil kan man ta! FF har endret antakelsen til helgen, så jeg håper testene blir sterkere til da og forhåpentligvis er fortsatt IKM i uke 25 :) Håper på mange positive streker den uka! :D

Vis vedlegget 226911

Kjøpte meg like godt babyklister i Danmark i dag. Her må det prøves det som prøves kan!
I morgen er det 2 dpo og jeg er allerede utålmodig.. Reiste hjem til Norge i dag, så nå blir det helt sikkert symptomjakt så det holder :eek: Hvordan får dere andre tiden til å gå?

Jeg prøver å finne på ting å gjøre, så jeg holder meg i aktivitet og "glemmer" hele greia litt.
Det hjelper.[emoji4]

Back
Topp