IKM uke 25

Velkommen skal du iallefall være [emoji6] Spennende å se på tempen i morgen da [emoji1373]

Ja første gang jeg driver å temper, men den har holdt seg ganske gjevnt så langt i syklusen, merker det er litt nedtur på morningen når tempen er den samme :P Er cd 21 nå, sliter me lange sykluser så tar Letrozol, tidligere har jeg hatt el mye tidligere, så er nok derfor jeg kjenner litt ekstra på det :P

Ja første gang jeg driver å temper, men den har holdt seg ganske gjevnt så langt i syklusen, merker det er litt nedtur på morningen når tempen er den samme :P Er cd 21 nå, sliter me lange sykluser så tar Letrozol, tidligere har jeg hatt el mye tidligere, så er nok derfor jeg kjenner litt ekstra på det :P

Åååh, ja det tror jeg på! Første PP med temping her også, og ELtesten var positiv i dag. Tipper jeg blir litt utålmodig om ikke tempen skyter i været i morgen [emoji87]

Hehe, da blir du her hos oss også da [emoji173] Blir spennende å se om teen kan ha hatt så mye å si [emoji33][emoji2]
Er jo helt utrolig om en urtete kan gjøre så mye :o hehe
Men utifra temp sammenligning så kan det jo fint stemme. Får bare se om den holder seg der da.

Er jo helt utrolig om en urtete kan gjøre så mye :o hehe
Men utifra temp sammenligning så kan det jo fint stemme. Får bare se om den holder seg der da.

Haha, ja det er faktisk helt utrolig om det er sant [emoji28]
Her håper jeg egget har løsnet, slik at alle aksjer er inne til mannen reiser igjen tirsdags morgen [emoji53] Tok en ny test nå som såg bittelitt svakere ut enn den jeg tok i dag tidlig, så håper [emoji1303]

Kommer til å tempe til en graviditet evnt er bekreftet. Men får vel teste noen dager til og ja :)

Ikke godt og si egentlig. Krysser fingrene for at det er overstått. Temper du og eller?
Spennende, håper dette blir din måned. :)

Jeg har bare tempet et par dager, så blir vel ikke noe resultat av det før neste pp eventuelt. :)

91341341d2147b2063222198c75ad930.jpg

Øverste i dag tidlig, nederste nå i kveld [emoji2] Er denne negativ nok til at egget har sluppet? [emoji28] Krysser fingrene for at alt klaffet når mannen var hjemme denne gangen [emoji2]

02605cbc824337df85f64ace6d717b02.jpg
Denne pp første test etter som jeg glemte testene når jeg dro på hytta. Tempen steg i dag, så håper at det holder med aksjer nå [emoji85] fikk det plutselig travelt med å dra hjem til kjæresten

Skjønner ikke helt hva som skjer. I dag droppet tempen igjen og krysset ble fjernet...tempet en time tidligere fordi frøkna våknet, og jeg har våknet et par ganger i natt.

7b0e5f46613f3fdbe7b465b7a8a9e096.jpg

91341341d2147b2063222198c75ad930.jpg

Øverste i dag tidlig, nederste nå i kveld [emoji2] Er denne negativ nok til at egget har sluppet? [emoji28] Krysser fingrene for at alt klaffet når mannen var hjemme denne gangen [emoji2]
Begge er positiv ser det ut til, men den nederste er kanskje svakere fordi LH er på vei ned :) Hvis testen er negativ i dag så vil jeg tro at EL kanskje var igår kveld.

Skjønner ikke helt hva som skjer. I dag droppet tempen igjen og krysset ble fjernet...tempet en time tidligere fordi frøkna våknet, og jeg har våknet et par ganger i natt.

7b0e5f46613f3fdbe7b465b7a8a9e096.jpg
Har du fortsatt å teste og hvordan er de? Kanskje kroppen ikke klarte en EL sist og gjør seg klar for ny? Men trodde at tempen skulle bli høyere hvis man har vært våken i løpet av natta...

Har du fortsatt å teste og hvordan er de? Kanskje kroppen ikke klarte en EL sist og gjør seg klar for ny? Men trodde at tempen skulle bli høyere hvis man har vært våken i løpet av natta...
Testen i går var negativ ihvertfall. Har ikke fått testet noe i dag enda, men tenkte å ta en innen en times tid.

205022359adb20720f4b951dee898296.jpg

Sammenlignet med min forrige gravidgraf da, og det er en gangske lik dipp på den på 4 dpo

640b47897529d5e765cc3164ab1147d2.jpg

Testen i går var negativ ihvertfall. Har ikke fått testet noe i dag enda, men tenkte å ta en innen en times tid.

205022359adb20720f4b951dee898296.jpg

Sammenlignet med min forrige gravidgraf da, og det er en gangske lik dipp på den på 4 dpo

640b47897529d5e765cc3164ab1147d2.jpg
Kanskje det er en festedipp, og siden den ble så lav så ble FF usikker. Spennende å se tempen i morgen da :)

Kanskje det er en festedipp, og siden den ble så lav så ble FF usikker. Spennende å se tempen i morgen da :)
Skjønner meg ihvertfall ikke på testene. Nå har jeg snart brukt opp de digitale og [emoji14] haha

Da var inseminasjonen gjennomført.
Det var en fin opplevelse. Jeg ble litt rørt, så det kom noen tårer etterpå. Kona mi er så søt og passer på at jeg ikke skal fryse på magen og hun passer på at jeg får i meg mye ananas ♡
Så bra at det ble en fin opplevelse. :) Krysser fingrene for dere!

Da var inseminasjonen gjennomført.
Det var en fin opplevelse. Jeg ble litt rørt, så det kom noen tårer etterpå. Kona mi er så søt og passer på at jeg ikke skal fryse på magen og hun passer på at jeg får i meg mye ananas ♡

Så fint å høre du fikk en fin opplevelse [emoji173] Ananas hadde jeg glemt at jeg har kjøpt inn [emoji2]

Back
Topp