IKM uke 25

3a430dca54ba4d3fb15b20ec17a54d95.jpg

Dagens [emoji2] Så da blir den jo sterkere da.. Kan forvente EL i morgen da? Jeg forstår meg ikke heeelt på disse testene så må bare spør [emoji56]
Tenker testen er positiv i morgen, og når testen er negativ igjen har du EL. Spørs selvfølgelig om du har en kort LH topp og ikke får den med på test eller du har litt lengre LH topp :)

Dagens.
Spent på om morgendagens går opp eller ned både på test og temp

af1a40ca0a7bbd5e0c5b7dfc4c02de72.jpg

Hei hvordan går det med dere?
Vi er i København, men ingen eggløsning så langt. Har hatt noen nesten positive tester, men så har neste test vært svakere igjen. Man blir jo helt gal av dette. :schocked028 har enda ikke fått smilefjes på clearblue digital, så må vel smørre meg med mer tålmodighet. Hadde vært skikkelig surt å dra her fra uten å blitt inseminert.

Vi er i København, men ingen eggløsning så langt. Har hatt noen nesten positive tester, men så har neste test vært svakere igjen. Man blir jo helt gal av dette. :schocked028 har enda ikke fått smilefjes på clearblue digital, så må vel smørre meg med mer tålmodighet. Hadde vært skikkelig surt å dra her fra uten å blitt inseminert.
Så kjedelig. Håper el kommer snart! Hvor lenge skal du bli der? :)

4ae960471841d623d9683e84a4e03a71.jpg

Den nederste fra i dag morges. Den øverste tatt nå. Er den ugyldig siden den var så rosa? Eller kan el komme når som helst?
Har ikke erfaring med disse testene, men siden streken er så tydelig så vil jeg tro den er gyldig :)
Krysser fingrene for plutselig EL :D

Venter og venter [emoji14] hehe

Hvor lenge blir dere? :) håper EL viser veeeldig snart

Den ble hvit i fargen etter å ha ligget kanskje 10 minutter etter bildet, så håper den er gyldig. :) (ikke streken altså)
Ser på mine og at det tar tid før all fargen er borte, så blir nok bra :D

Måtte ta en til nå da [emoji14] kan vel ikke være langt unna positivt det her?

Venstre: dag
Høyre: kveld

ca481fe580611b76805639f8f61918d8.jpg

Blir kanskje i morgen på deg også da? [emoji2]
Kanskje. Men vet også at det kan variere litt i styrken. Umulig å si om det nærmer seg eller ikke :o [emoji14]
Hadde jo også mye sterkere test på torsdag enn i går og, så må vel bare vente å se...

de996bf579ed84df20ed0424a72b1bc3.jpg

Tok en ny test nå.. Denne har en ganske sterk stripe der den er hel, men midt på streken er det som om det mangler fargestoff? Er det bare for at EL ikke er her helt ennå, eller kan det være en "feil" på testen? [emoji28]

de996bf579ed84df20ed0424a72b1bc3.jpg

Tok en ny test nå.. Denne har en ganske sterk stripe der den er hel, men midt på streken er det som om det mangler fargestoff? Er det bare for at EL ikke er her helt ennå, eller kan det være en "feil" på testen? [emoji28]

Er nok heller testen det er en "feil" på tror jeg. Ser det er det samme på kontrollstreken.

Kveldens EL test, så EL nærmer seg (var lik i ettermiddag). Tenker den er positiv i morgen :)
IMG_6400.JPG

Skjønner lite nå. EL pleier å komme på CD19/20. Lakrisrot-teen kan vel ikke ha flyttet den til CD11? :o

0f668710c05cf5268abaebced288b7c3.jpg

Last edited:
Oi, stor forskjell om det er tilfelle. :o Ser krysset ditt har stiplet linje, betyr dette noe annet enn kryss med hel linje?
Det betyr at ff er usikker på om jeg har hatt EL. Fikk det i forrige syklus også.
Om jeg legger inn positiv EL-test på torsdag blir den hel, men følte ikke den var helt positiv.

fdf2b12d724fede75cf1c48b4a6ea994.jpg

Last edited:
Back
Topp