IKM uke 25

Det betyr at ff er usikker på om jeg har hatt EL. Fikk det i forrige syklus også.
Om jeg legger inn positiv EL-test på torsdag blir den hel, men følte ikke den var helt positiv.

fdf2b12d724fede75cf1c48b4a6ea994.jpg
Skjønner. Blir spennende å se om dette var el da. Du må vel bare tempe og teste videre for å finne ut det helt sikkert.

Her var el testen mye svakere idag, så da har kanskje el vært i natt eller noe. Har el smerter og er oppblåst i dag vertfall.

Vi blir her til tirsdag
Testen i dag var ganske sterk, men ikke helt 100% positiv. Fikk ikke fast smilefjes på digital, så jeg er litt i dilemma.

Vi har 2 strå her nede. Skal jeg be de bruke 1 i dag og 1 i morgen tror dere? Eller skal jeg vente litt? Donor sæd lever i 24 timer, så da har jeg litt å sikre meg på. Har EL smerter på høyre side:banghead:

Krisen avverget nå damer :D:D
Jeg fikk positivt på begge testene nå nettopp, inkludert den digitale.
Da blir det inseminasjon i morgen. Herregud!!!
:woot::D
Prøvde å legge ut bilde av testene, men det kommer hele tiden opp at bildet er for stort (?) Irriterende :smiley-angry007

Prøvde å legge ut bilde av testene, men det kommer hele tiden opp at bildet er for stort (?) Irriterende :smiley-angry007
Så bra :) Lykke til!!

9749540b6ad0801dd4d179de39ee2217.jpg

Dagens test [emoji2] Blir ikke mer positiv enn dette? [emoji28] Hvor lang tid har vi på aksjeinnlegging nå, før det er for sent? Teite spørsmål her, men alt må læres [emoji85]

Dagens test [emoji2] Blir ikke mer positiv enn dette? [emoji28] Hvor lang tid har vi på aksjeinnlegging nå, før det er for sent? Teite spørsmål her, men alt må læres [emoji85]

Hurra! :D
Egget slippes vel mellom 24-36 timer, og lever i et døgn, så du har ikke dårlig tid :D

Egget slippes mellom 12-36 timer etter positiv test, og så kan egget leve i ca 24-36 timer etter EL :)

Skjønner. Blir spennende å se om dette var el da. Du må vel bare tempe og teste videre for å finne ut det helt sikkert.

Her var el testen mye svakere idag, så da har kanskje el vært i natt eller noe. Har el smerter og er oppblåst i dag vertfall.

Kommer til å tempe til en graviditet evnt er bekreftet. Men får vel teste noen dager til og ja :)

Ikke godt og si egentlig. Krysser fingrene for at det er overstått. Temper du og eller?

Så bra :D krysser alt keg har for dere ♡

Egget slippes mellom 12-36 timer etter positiv test, og så kan egget leve i ca 24-36 timer etter EL :)

Holder testene seg positive så lenge det er "sjangs"? Slik at når testen blir negativ så er det over liksom? [emoji85] Herregud så dum jeg føler meg [emoji13]

Holder testene seg positive så lenge det er "sjangs"? Slik at når testen blir negativ så er det over liksom? [emoji85] Herregud så dum jeg føler meg [emoji13]
Når testen er negativ igjen etter positiv så har egget sluppet. Så man har fremdeles sjangs etter negativ test, da egget lever 24-36 timer etter EL. Mye nytt å lære, og ting man ikke visste når man ikke var prøver :)

Når testen er negativ igjen etter positiv så har egget sluppet. Så man har fremdeles sjangs etter negativ test, da egget lever 24-36 timer etter EL. Mye nytt å lære, og ting man ikke visste når man ikke var prøver :)

Ahaaa.. Da forstår jeg litt mer [emoji2] Tusen takk [emoji173]

Fjernet testresultatene mine og da ble visst FF mer sikker på EL her :o
Så da hører jeg vel egentlig til i uke 24 brått.

459dd41a56cc9ea74afbda2507ebd20f.jpg

Fjernet testresultatene mine og da ble visst FF mer sikker på EL her :eek:
Så da hører jeg vel egentlig til i uke 24 brått.

459dd41a56cc9ea74afbda2507ebd20f.jpg
Du får holde oss oppdatert selv om du bytter ikm uke :)

Du får holde oss oppdatert selv om du bytter ikm uke :)
Det skal jeg gjøre :D
Vil du at jeg skal fjerne deg fra listen, eller vil du henge litt sammen med oss også ? [emoji173]
Kan vel sikkert bli stående litt ihvertfall. Kommer til å fortsette og tempe så jeg er sikker. Klarer liksom ikke helt å tro på at EL har vært så mange dager før tida [emoji14] hehe

Hei, Er innom her å titter, ser ut som at jeg kanskje flytter over her om ikke tempen stiger i morgen og jeg har hatt el i dag :)

Det skal jeg gjøre :D

Kan vel sikkert bli stående litt ihvertfall. Kommer til å fortsette og tempe så jeg er sikker. Klarer liksom ikke helt å tro på at EL har vært så mange dager før tida [emoji14] hehe

Hehe, da blir du her hos oss også da [emoji173] Blir spennende å se om teen kan ha hatt så mye å si [emoji33][emoji2]

Back
Topp