IKM uke 25

IKM 19/6 Miss K prøver på barn nr 2 :) prøvd i 14mnd

Woho, endelig kan jeg melde meg på ikm gruppe [emoji173]️
Fikk denne i dag på CD 25:
a28c4a8ac0fff2ceec925d85e703e20d.jpg

Såå:

Mon25 - pp5 - B2 - EL 7.6 - IKM 20.6

Jeg lurer på om jeg skal prøve meg inn her. Har ikke fått noen ordentlige svar enda på el-testene, men jeg hadde sterkest igår (nesten positiv) og idag er den svakere igjen. Så jeg prøver meg på ikm 20.6 :)

Så kjedelig da...
Får klare meg med strimler og temp vel. Venter med den siste digitale til onsdag ihvertfall. Vet ikke om den blir nullstilt etter en tid. Mener å ha lest det her inne, men finner ikke noe på det i pakningsvedlegget.

Fikk positiv el test i dag, så nå er det bare å vente på negativ og temphopp [emoji4]
Håper spiren din sitter nå [emoji173]️

Ååå, så spennende [emoji2] Håper vi begge får nye positive tester om ett par uker [emoji87]

Tydeligvis lenge siden jeg har vært her inne [emoji85] Jeg får skrive slik jeg skal da :)

Spero [emoji173] - pp1 - B2 - EL 5.6 - IKM 20.6

4099fd0fcb146a8c612468ac1f0f0e16.jpg

DPOland, jeeey!!! Hvordan ligger dere andre an her? [emoji2]
Ser ut som testen ikveld er negativ så tror jeg da har EL ikveld :) venter på temphopp :) Testen ble positiv en stund etter fristen...

IMG_6443.JPG

Er EL når testen er negativ igjen?
Ååh, håper det er EL på deg [emoji4] Gleder meg så til å komme over i DPO-land, selv om jeg vet at de dagene er minst like lange [emoji13]
Jepp, negativ test=EL, men vet at man får også en liten dropp i LH rett før EL. Blir spennende å se på tempen de neste dagene.
Nå blir det den store venteleken :p DPO land er jo rett rundt hjørnet for deg også :)

Jepp, negativ test=EL, men vet at man får også en liten dropp i LH rett før EL. Blir spennende å se på tempen de neste dagene.
Nå blir det den store venteleken :p DPO land er jo rett rundt hjørnet for deg også :)

Åååh, da la vi inn litt ekstra aksjer i tilfelle [emoji28] Trodde det var i går jeg[emoji39] Flaks for meg at vi ligger likt jeg og du, så kan jeg bare følge med på deg og lære [emoji87]
Du teller 1 DPO i morgen da? Og tempen burde hoppe opp enten i morgen eller dagen etter?

Krysset kom opp igjen i dag, men temp er under coverline. Så ikke godt å si om jeg har hatt EL eller ikke egentlig [emoji14]

Back
Topp