Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DPOland, jeeey!!! Hvordan ligger dere andre an her? [emoji2]
Får klare meg med strimler og temp vel. Venter med den siste digitale til onsdag ihvertfall. Vet ikke om den blir nullstilt etter en tid. Mener å ha lest det her inne, men finner ikke noe på det i pakningsvedlegget.Så kjedelig da...
Fikk positiv el test i dag, så nå er det bare å vente på negativ og temphopp [emoji4]
Håper spiren din sitter nå [emoji173]️
Da blir jeg med her Jeg har el dag eller i morgen! fikk første positive eggløsningstest EVER, er så happy cd 22 i dag!!!
Åå så gøy! Lykke til. [emoji173]
TUSEN TAKK
Jeg kan nok skrives opp som ikm 19/20.06
Jeg skal skrive deg opp Hvilken prøveperiode er du i? [emoji2]
Ser ut som testen ikveld er negativ så tror jeg da har EL ikveld venter på temphopp Testen ble positiv en stund etter fristen...
Vis vedlegget 226829
Jepp, negativ test=EL, men vet at man får også en liten dropp i LH rett før EL. Blir spennende å se på tempen de neste dagene.Er EL når testen er negativ igjen?
Ååh, håper det er EL på deg [emoji4] Gleder meg så til å komme over i DPO-land, selv om jeg vet at de dagene er minst like lange [emoji13]
Jepp, negativ test=EL, men vet at man får også en liten dropp i LH rett før EL. Blir spennende å se på tempen de neste dagene.
Nå blir det den store venteleken DPO land er jo rett rundt hjørnet for deg også