IKM uke 25

Hvordan går det med EL jakt? Jeg starter testing i morgen ettermiddag tenker jeg. Er da CD 10. Håper EL kommer i starten av neste uke istedenfor slutten :D

Last edited:
Hm...fikk en uvanlig tidlig dipp i dag, CD9, og har litt blodtilblandet slim...ikke opplevd før.

Hvordan går det med EL jakt? Jeg starter testing i morgen ettermiddag tenker jeg. Er da CD 10. Håper EL kommer i starten av neste uke istedenfor slutten :D
Begynte med testinga i dag på monitoren. Kommet til CD8 og forventer ikke EL før i midten av neste uke.

Begynte med testinga i dag på monitoren. Kommet til CD8 og forventer ikke EL før i midten av neste uke.
Håper virkelig det klaffer for deg igjen og at spira blir værende ♡

Har vært litt annerledes her enn i tidligere sykluser. Håper det er positiv effekt av lakrisrot-teen min og at EL kommer noen dager før.
Ellers er vel kroppen min annerledes etter to fullførte svangerskap. Sist syklus hadde jeg faktisk EL-smerter, og hovnet opp i ene eggstokken. Aldri opplevd slikt tidligere :o

Får dere streker på el testene så tidlig? Tok en idag på cd9 bare for å prøve, kunne se antydning til strek nr 2.

Får dere streker på el testene så tidlig? Tok en idag på cd9 bare for å prøve, kunne se antydning til strek nr 2.
Får alltid strek på dem jeg ihvertfall.
Forrige syklus testet jeg fra CD8, og den så slik ut
87fb8422a56630fcc41a80beabff77d7.jpg

EL kom ikke før CD19 :/

Får alltid strek på dem jeg ihvertfall.
Forrige syklus testet jeg fra CD8, og den så slik ut
87fb8422a56630fcc41a80beabff77d7.jpg

EL kom ikke før CD19 :/
Oi, den var tydelig. :o Min var såvidt en skyggestrek. Kan det være fordi jeg får en lang syklus? Ingen erfaring med dette her altså, så beklager dumme spørsmål.

Ånei! Nesten positiv (veldig sterk) strek på El test i dag cd 11! Kan ikke få positiv test før tidligst fredag - skal til København å insemineres. Kommer EL før tiden er hele helgen bortkastet der nede. Har bestilt hotell og flybilletter og alt :(:nailbiting:
Eneste positiver er null tegn til el-slim. Har alltid el-slim ellers.

Hold ut egget, du må ikke slippe ut enda!

Oi, den var tydelig. :o Min var såvidt en skyggestrek. Kan det være fordi jeg får en lang syklus? Ingen erfaring med dette her altså, så beklager dumme spørsmål.
Har opplevd tidligere at det kan variere veldig. De stiger ikke nødvendigvis gradvis frem mot EL, og det er ikke alle som opplever å få positiv test heller.

Har ikke hatt noe å si ang lengde på syklus her ihvertfall (har hatt sykluser på 35 dager tidligere).
Håper din blir plutselig positiv:)

Ånei! Nesten positiv (veldig sterk) strek på El test i dag cd 11! Kan ikke få positiv test før tidligst fredag - skal til København å insemineres. Kommer EL før tiden er hele helgen bortkastet der nede. Har bestilt hotell og flybilletter og alt :(:nailbiting:

Krysser fingrene for at det drøyer noen dager ♡

Håper virkelig det klaffer for deg igjen og at spira blir værende ♡

Har vært litt annerledes her enn i tidligere sykluser. Håper det er positiv effekt av lakrisrot-teen min og at EL kommer noen dager før.
Ellers er vel kroppen min annerledes etter to fullførte svangerskap. Sist syklus hadde jeg faktisk EL-smerter, og hovnet opp i ene eggstokken. Aldri opplevd slikt tidligere :eek:
Takk, håper det :Heartred

Merkelig kroppen kan være iblant :D Håper teen hjelper på deg og tidligere EL, ingenting er bedre enn det :) Begynte med lakriste i går, og rooibos te i dag, så håper det gjør susen denne måned også :)

Har opplevd tidligere at det kan variere veldig. De stiger ikke nødvendigvis gradvis frem mot EL, og det er ikke alle som opplever å få positiv test heller.

Har ikke hatt noe å si ang lengde på syklus her ihvertfall (har hatt sykluser på 35 dager tidligere).
Håper din blir plutselig positiv:)

Takk for svar. :) Krysser fingrene for oss begge. :) Samt alle andre her inne. :)

Uff, håper det drøyer noen dager til! Lykke til i København :)

Cd 12. Enda ikke positiv test, hurra! Så da krisemaksimerer jeg litt mindre nå (enn så lenge) :nailbiting: :D blir å teste minst 2 ganger daglig fra nå for å få med lh-topp.

Håper alle får en nydelig dag :D

Kan strykes fra listen. Tror ikke mensen kom før idag, så holder til i en annen ikm-gruppe. Lykke til alle sammen [emoji3]

Testing igang :D oppdaget også EL-slim??? :o kanskje lakrisrot-teen virker [emoji122]

c2c427f26e3152560977b5bdd7132ebe.jpg

Jeg skulle egentlig begynne å teste etter el i dag jeg og, men glemte det..starter i morgen jeg :) kuttet ut alt av kjærringråd så blir spennende å se om el slim uteblir osv...

El slim oppdaget så da starter aksjelegginga:-)

Jeg skulle egentlig begynne å teste etter el i dag jeg og, men glemte det..starter i morgen jeg :) kuttet ut alt av kjærringråd så blir spennende å se om el slim uteblir osv...
Blir spennende :) når forventer du EL da?

Her er den egentlig ikke ventet før neste helg, men har aldri hatt EL-slim så tidlig som CD10 før, så er jo lov å håpe på tidligere :D

Noen som vet om det er vanlig at testene blir sååå sterke etter tidsfristen om EL ikke er like rundt hjørnet?

3dad413c13b4eea694ccb6b2fa9a9d7f.jpg

Back
Topp