Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som nærmer seg el? Jeg har el om ca en uke... måtte dagene gå radig frem mot Dpo for oss alle. Ellers ble det ikke temping på meg alikevel i dag, har feber og influensa så da utgikk det greit.
Noen som nærmer seg el? Jeg har el om ca en uke... måtte dagene gå radig frem mot Dpo for oss alle. Ellers ble det ikke temping på meg alikevel i dag, har feber og influensa så da utgikk det greit.
Jeg har begynt på igjen med maca pulver! Tok det hver dag i i 3 mnd før første ble unnfanget så jeg sverger til det! Har hørt at det er blitt vanskeligere å importere til Norge, da, så får se om jeg får det jeg har bestilt fra iherb.. [emoji14]
Skjønner!! Får håpe på flaks og at han er hjemme rundt el da!
Jeg har begynt på igjen med maca pulver! Tok det hver dag i i 3 mnd før første ble unnfanget så jeg sverger til det! Har hørt at det er blitt vanskeligere å importere til Norge, da, så får se om jeg får det jeg har bestilt fra iherb.. [emoji14]
Lykke til hos legen. [emoji173]️Håper alle har hatt en fin helg
Her var samboer og jeg ute og spiste middag i går, mens frøkna var hos farmora si. Så har vi vært der i hele dag
I morgen skal jeg til legen og antakelig få lavere sykemld prosent :/
Håper alle har hatt en fin helg
Her var samboer og jeg ute og spiste middag i går, mens frøkna var hos farmora si. Så har vi vært der i hele dag
I morgen skal jeg til legen og antakelig få lavere sykemld prosent :/
Lykke til hos legen. [emoji173]️
Vi har hatt en fin helg, tanta har reist og jeg teller ned til EL [emoji14]
Så koselig [emoji173] Her har det vert arbeid hele helgen på både meg og sambo, så lite samvær.. Lykke til hos Legen [emoji2]
Deilig at tanta har dratt, men kjedelig å vente på EL. Når forventer du?
Enda en uke til, men tenkte å teste denne pp. Når begynner dere andre å teste etter el?
Her forventer jeg ille før neste helg, men tenkte å begynne å teste i morgen på cd 10. Håper at EL kommer litt tidligere denne gangen [emoji14]Enda en uke til, men tenkte å teste denne pp. Når begynner dere andre å teste etter el?