Enklere å bare endre tittel på tråden enn å starte ny. Kanskje trådstarter kan gjøre det, ta bort emojiene.
Nå er emojiene borte [emoji1303][emoji1303] Så er vi sikker på alle får postet slik de ønsker [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enklere å bare endre tittel på tråden enn å starte ny. Kanskje trådstarter kan gjøre det, ta bort emojiene.
Håper på det ❤Ånei, det var trist å lese [emoji173] Nå er du vertfall satt på listen, så håper vi at den sitterbhwlw veien denne PP [emoji4]
Sikkert et android problem daHmm rart.. har iPhone [emoji846]
Yay, nå får jeg quotetNå er emojiene borte [emoji1303][emoji1303] Så er vi sikker på alle får postet slik de ønsker [emoji4]
CD4 og tanta holder på å pakke for å reise sin vei, yeeey!!! Så da starter jeg tempingen i morgen [emoji4] Har googlet litt, og funnet ut at denne PP skal jeg ta solvipect. Noen her som har prøvd det? Fikk det anbefalt av svigerinnen min, de hadde prøvd i over ett år, men den satt på første PP med solvipect! På alle 3(!) barna [emoji28]
CD4 og tanta holder på å pakke for å reise sin vei, yeeey!!! Så da starter jeg tempingen i morgen [emoji4] Har googlet litt, og funnet ut at denne PP skal jeg ta solvipect. Noen her som har prøvd det? Fikk det anbefalt av svigerinnen min, de hadde prøvd i over ett år, men den satt på første PP med solvipect! På alle 3(!) barna [emoji28]
Så deilig ho driver og pakker her og hehe
Aldri testet noe som helst før her, men det er vel fordi det er slimløsende at det skal hjelpe?
Jeg er på CD 5 i dag og tanta er på hell! Tenker å starte å tempe i morgen selv Jeg brukte solvipect første pp etter aborten og da satt spiren. Brukte det så igjen et par pp uten resultat. Syns ikke det er noe godt, derfor kuttet jeg det ut! Men kanske jeg skal hive meg på det igjen denne pp sykt at det ga klaff på pp1 for hun 3 ganger!!
Hvor stor dose solvipect tar du og når? Jeg vil også prøveCD4 og tanta holder på å pakke for å reise sin vei, yeeey!!! Så da starter jeg tempingen i morgen [emoji4] Har googlet litt, og funnet ut at denne PP skal jeg ta solvipect. Noen her som har prøvd det? Fikk det anbefalt av svigerinnen min, de hadde prøvd i over ett år, men den satt på første PP med solvipect! På alle 3(!) barna [emoji28]
Ja det var helt sykt med dem! Med de 2 siste begynte de rett på solvipect, og de satt på første PP.. men med førstemann hadde de prøvd skikkelig lenge [emoji15]
Har googlet en del, og funnet ut at veldig mange mener det har en effekt, så da skal jeg prøve uansett hva det smaker [emoji13]
Har du tempet før? Jeg er førstegangs på den [emoji28]
Hvor stor dose solvipect tar du og når? Jeg vil også prøve
Ja tilfeldig eller ei, man blir jo litt ivrig når man hører sånt!! Jeg startet med temping forrige pp faktisk, så ganske ny på det. Men veldig morro!! Spesielt i Dpo-land.. da gledet jeg meg til å våkne for å kunne tempe. Veldig fint for å bli bedre kjent med syklusen samt for å faktisk vite at el har vært. Jeg har ikke alltid hatt el så for meg er det gull skal du teste etter el og eller?
Så bra at det får fint, og at det er moro [emoji2] Jeg har somregel en EL du kan stille klokka etter, men siden vi startet prøvingen har den vært helt rar hele kroppen min.. Tidligere har jeg kjent hvilken side egget slipper når det slipper, men nå vet jeg ikke hva jeg kjenner lenger [emoji13]
Siden mannen er mye ute å reiser, kommer vi til å legge inn aksjer daglig når han er hjemme, og mer kan vi ikke gjøre :/ Men da er det ekstra fint å vite at EL faktisk har vært, og når