Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner frustrasjonen altså. Håper du fikk en temp du kunne legge inn, og at el krysset kommer for å bli.Ser ut som det skjer noe nå da.
Frøkna måtte jo selvfølgelig våkne midt på natta da, så da blir det kluss med tempen. I tillegg har jeg blitt forkjøla [emoji14]
Men da jeg la meg ca 2230 var temp på 36.2, kl 0200 var den 36.59 og nå kl 0300 var den 36.3. Så vet ikke helt hvordan jeg skal legge inn. Får se om jeg får noen timer til på øyet [emoji14]
Fikk denne i går kveld.
Har tatt g-test, men er uansett for tidlig å si noe, for EL kan ha vært tidligst CD11. Fikk skyggestreker, men det var nok bare det og, men kommer nok til å ta en til før legetimen på tirsdag bare for å være sikker.
Håper det er en "festedipp" og at den stiger i morgen hvordan har lf vært tidligere?Ble kort glede i dpoland dette, bare å vente på tr da [emoji26]
Første gang jeg prøver meg på temping. Glemte meg litt ut i begynnelsen som dere ser. [emoji14] Når er det vanlig med tempdropp før tr? Og kan min 5dpo være en festedipp, eller må det være større tempforskjell?
Ser sånn ut
Denne er vel positiv?
Blæ...nå har jeg blitt skikkelig forkjølet og
Skikkelig feberfølelse.
Men også skikkelig følelsen av at mens kommer
Noen som bruker å få det ved eggløsning? Sånn skikkelig mensmurringer.
Har aldri fått det ved eggløsning før, men kun når mens kommer eller ved graviditet
Blæ...nå har jeg blitt skikkelig forkjølet og
Skikkelig feberfølelse.
Men også skikkelig følelsen av at mens kommer
Noen som bruker å få det ved eggløsning? Sånn skikkelig mensmurringer.
Har aldri fått det ved eggløsning før, men kun når mens kommer eller ved graviditet
Ble kort glede i dpoland dette, bare å vente på tr da [emoji26]
Ser sånn ut dessverre, så blir nok ingen flere aksjer :/Ånei, håper du ikke blir syk
Jeg har i dag kjent noe mensmurring her og, så håpet svinner sakte. Har ikke ikm før den 19, men jeg bruker stort sett alltid å merke at tanta er på vei ca en uke i forveien (lurer på hvorfor) det kommer og går i sånne "tak" liksom. Møkk! Har forsåvidt aldri hørt om noen som har det rundt eggløsning.
Har hatt det jeg og, men både frøkna og mannen er litt tufse og men de har nok ikle murringene da [emoji14] hahaJeg merker at jeg får forkjølelsessymptomer når jeg har blitt gravid, (skjedde begge gangene) så det kan jo hende?
Krysser fingrene!
Er det dårlig at det dropper sånn? Hva betyr det?
Vurderer å begynne å tempe hvis det ikke klaffer nå, og når kroppen kommer i gjenge igjen.
Kan bety mye. Mange får en såkalt festedipp litt etter EL, for så at den stiger igjen dagen etter. Hadde det i min forrige graviditet på dpo4Er det dårlig at det dropper sånn? Hva betyr det?
Vurderer å begynne å tempe hvis det ikke klaffer nå, og når kroppen kommer i gjenge igjen.
Jeg trodde det betydde at tr kom når den droppet slik. Men kan vist være festedip når den dropper slik tidlig i dpoland.
Som du ser her så droppet tempen slik 12 dpo, dagen etter kom tr. (En tidligere syklus)
Mens i dag er jeg bare 5 dpo og fikk dropp, men ingen tr så langt, så får se hva tempen sier i natt
Wow, så spennende!! Lykke til!!
Off ja det er farlig å kjenne etter, kroppen og psyken kan lett lure oss. Prøver å tenkepå andre ting mn ikke så lettHar hatt 16 timers arbeidsdager siden EL, siden vi holder på med innspurten på ett prosjekt. De FÅ gangene jeg har husket at jeg er i DPOland, har jeg blitt litt skuffet siden jeg ikke har hatt NOEN symptomer.. Men i dag når jeg har hatt fri, har jeg hatt en haug av symptomer igjen [emoji23][emoji23] er så morsomt hvordan jeg kan klare å "kjenne" når jeg har tid til å kun kjenne etter [emoji13] lurekropp