IKM uke 25

Var godt å høre hehe har missa to dager med temping så kan være jeg har hatt dt. Ff flytta plutselig el i dag, til onsdag som var. Hadde.positiv el test mandag og negativ tirsdag. Har noen erfart lignende?
Ikke erfart det, men har fått positiv nå to dager på rad og hadde temphopp i går. Så utifra temp hadde jeg EL på lørdag, men ifølge testene i dag eller i morgen kanskje [emoji14] stoler mer på temp, siden det bekrefter at EL har vært. EL testene indikerer bare at LH verdien er på topp, og betyr ikke nødvendigvis at egget slipper :)

Så har egentlig bare erfart det motsatte; positiv test etter EL. Da jeg ble gravid med frøkna hadde jeg positiv test en uke senere [emoji14]

Ikke erfart det, men har fått positiv nå to dager på rad og hadde temphopp i går. Så utifra temp hadde jeg EL på lørdag, men ifølge testene i dag eller i morgen kanskje [emoji14] stoler mer på temp, siden det bekrefter at EL har vært. EL testene indikerer bare at LH verdien er på topp, og betyr ikke nødvendigvis at egget slipper :)

Så har egentlig bare erfart det motsatte; positiv test etter EL. Da jeg ble gravid med frøkna hadde jeg positiv test en uke senere [emoji14]
Okai, det er bare å ta utgangspunkt i ff og smøre meg med en godt dose meg tolmodighet. Ikke min sterkeste siden :P haha Målet er å vente min til søndag. Helst onsdagen etter om jeg klarer.

Søndag vil jeg da i følge ff være på dpo 11 og onsdagen på dpo 14 :)

Krysser fingrene for deg ♡
Vet ikke hvor gode de testene er. Jeg prøvde meg på en i dag selv siden jeg har hatt så mye kluss denne syklusen. Fikk skyggestrek inne fristen [emoji14] men jeg vet jo egentlig ikke hvordan jeg ligger an i syklusen da

Håper det er en svak babystrek og ingen skygge [emoji173]

Da kom krysset igjen, men er litt usikker på temp i går siden jeg ikke var helt i form da.
Tenker jeg ber om en blodprøve hos legen i dag :)

d2dd83b8853741dbe715d80d577236e0.jpg

Da kom krysset igjen, men er litt usikker på temp i går siden jeg ikke var helt i form da.
Tenker jeg ber om en blodprøve hos legen i dag :)

d2dd83b8853741dbe715d80d577236e0.jpg

Hmm, ut fra positiv el test kan det hende du hadde litt små feber igår, som gjorde at tempen er høy. Så du kan prøve å krysse av for feber inne på ff. Vil tro el er i dag og at tempen stiger i morgen :)

Hmm, ut fra positiv el test kan det hende du hadde litt små feber igår, som gjorde at tempen er høy. Så du kan prøve å krysse av for feber inne på ff. Vil tro el er i dag og at tempen stiger i morgen :)
Den fjerner krysset om jeg setter feber, men det kommer opp igjen om jeg legger inn temp i morgen til 36.49 eller høyere [emoji14] haha

Håper å få oppklaring iløpet av et par dager. Skal til legen i dag.
Og enten så har jeg maks uflaks med de g-testene mine, eller så er jeg gravid.
Tok en CB+ nå på morgenurin, og det kom f... meg en skyggestrek der innen fristen og [emoji35]
Vanskelig å få med på bildet da.
Aldri fått skyggestrek før, og nå skal det komme på alle testene mine? :(
b30f2692aea725f7a810b81035625bba.jpg

20170613_085326_crop_597x597.jpg

Tok denne testen 8 dpo. Helt blenda:( er skuffet selv om jeg vet det er tidlig. Åååhh kanskje like greit å jekke ned forventningene litt. Har fortsatt ømme bryster da. Hva er vitsen med å ha så mange symptomer hvis jeg ikke er gravid?!:shifty:

Den fjerner krysset om jeg setter feber, men det kommer opp igjen om jeg legger inn temp i morgen til 36.49 eller høyere [emoji14] haha

Håper å få oppklaring iløpet av et par dager. Skal til legen i dag.
Og enten så har jeg maks uflaks med de g-testene mine, eller så er jeg gravid.
Tok en CB+ nå på morgenurin, og det kom f... meg en skyggestrek der innen fristen og [emoji35]
Vanskelig å få med på bildet da.
Aldri fått skyggestrek før, og nå skal det komme på alle testene mine? :(
b30f2692aea725f7a810b81035625bba.jpg
Spent på å høre hva legen sier. :)

Hm...kjøpte et par tester i går, og den ene er fra Lloyds. Var visstnok helt ny. Tok en CB+ på morgenen som fikk skygge, men ser nå at Lloyds sin har sensitivitet på 10 og ikke 25 som CB+ har. Frister å teste med den og...:p
Skal/skal ikke? Haha

Vis vedlegget 227523
Tok denne testen 8 dpo. Helt blenda:( er skuffet selv om jeg vet det er tidlig. Åååhh kanskje like greit å jekke ned forventningene litt. Har fortsatt ømme bryster da. Hva er vitsen med å ha så mange symptomer hvis jeg ikke er gravid?!:shifty:
Fortsatt veeeldig tidlig :)
Håper det kommer en finfin strek etterhvert ♡

Jeg er så svak at jeg burde hadd smekk!
Fant en g test til monitoren og tenkte kan nå bare prøve! Tok ikke tiden, så kan godt ha kommet etter 5 minutter [emoji848]
f7438ca03bd9299ee0af7c8e6c8225b0.jpg

Noe svakt men skygge eller baby![emoji23]

Fant en g test til monitoren og tenkte kan nå bare prøve! Tok ikke tiden, så kan godt ha kommet etter 5 minutter [emoji848]

Syns bedre på bilde enn mine ihvertfall. Krysser fingrene for at det er en babystrek :D

Så spennende! Krysser fingrene for ekte babystrek! :D

Det positive med denne usikkerheten er ihvertfall at dagene frem til nå har gått ganske fort :D
Resten av dagene kommer sikkert til å gå suuupersakte da...:p haha

Må melde meg ut her og inn I uke 26. Hatt positiv eggløsningstest 3 dager på rad, 3 dagen I dag, skjønner ingenting. [emoji54]

Holdt på å gå på en testesmell i dag, 4 dpo, men klarte å beholde fornuften.
Har bare to strimmeltester igjen, så orker ikke å kaste dem bort[emoji849]

5d0c1732a4e48d01b2e477041a5cec84.png

Starta å tempe kanskje litt forsent... men synes at målingene mine er så veldig forskjellige?!? Ser det riktig ut? [emoji4][emoji23]

Back
Topp