Spennende! Gøy å følge dere som har eggløsning tidligere i uken enn meg. Får du lagt inn aksjer?
Såvidt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Gøy å følge dere som har eggløsning tidligere i uken enn meg. Får du lagt inn aksjer?
Legger ved bilde av charten i premom. Den følger el-testene, men tempen steg jo også. Blir spennende å se hva den er i morgenSåvidtkun 2 ganger de siste fem dagene, men det skal jo holde hvis eggløsning er i dag. Tempen steg i dag, så litt merkelig, men jeg sov veldig dårleg også, så det kan jo spille inn.
Vis vedlegget 357710 Jenter, trenger litt hjelp med denne. For meg er sen tydelig positiv, siden teststreken er mørkere enn kontrollstreken. Men premom mener denne er high![]()
Ja, det virker litt sånnDen er jo veldig positiv! Kanskje premom byttet om på strekene?
Pleier det å skje? Legger jo inn aksjer uansett. Tester igjen imorgen og. Får se hva som skjer Vis vedlegget 357710 Jenter, trenger litt hjelp med denne. For meg er den tydelig positiv, siden teststreken er mørkere enn kontrollstreken. Men premom mener denne er high![]()
men er nok noen dager igjen til el.
La inn aksjer ASAP! Nå krysser jeg fingrer og tær 

Takk! Da vet jeg detDen er positiv. High er positiv i PremomDen setter peak når du begynner å få lavere tester igjen.
Søren. Fikk ikke hatt sex siste 3-4 dager. Håper det holder med å legge inn aksjer i kveld og i morgen
Har testet to ganger alleredeTakk! Da vet jeg detSøren. Fikk ikke hatt sex siste 3-4. Håper det holder med å legge inn aksjer i kveld og i morgen
Er det for drøyt å teste igjen i natt?
Har testet to ganger allerede
Takk! Da vet jeg detSøren. Fikk ikke hatt sex siste 3-4 dager. Håper det holder med å legge inn aksjer i kveld og i morgen
Er det for drøyt å teste igjen i natt?
Har testet to ganger allerede
Da tenker jeg det nærmer seg på ordentligVis vedlegget 357748
har begynt med litt stigning her også nå, men ikke veldig sterke. Hadde mye sterkere tester samme sted i syklus forrige mnd, men kan vel variere litt. Håper el likevel kommer som «planlagt» onsdag!
Når tenker dere at EL er?Trenger råd fra kloke damer.Når tenker dere at EL er?
CD 8: 36,08 C
CD 9: 36,18 C
CD 10: ikke målt
CD 11: ikke målt, OPK 1,03 kveld (la inn aksjer)
CD 12: 36,48 C, OPK 1,28 morgen
Hvis jeg kan velge: Bør jeg legge inn aksjer i dag eller holder det med i morgen?
Samme her, fortsatt langsom stigning, men ikke positiv el-test. CD13 i dag. Men tester bare morgen og kveld da, orker ikke noe oftere enn det. Men har hatt mye eggløsningssmerter, stikking og mild verk, de siste to dagene, så var overrasket over at testen ikke var positiv ennå. Aksje-legging 6 dager på rad hittil, så der mangler det ikke i hvert fall.![]()
er veldig imponert over innsatsen deres altså, haha. Hvis det ikke klaffer denne måneden er det i alle fall ikke derfor!Gleder meg til å følge medSer veldig bra ut!har begynt med litt stigning her også nå, men ikke veldig sterke. Hadde mye sterkere tester samme sted i syklus forrige mnd, men kan vel variere litt. Håper el likevel kommer som «planlagt» onsdag!