IKM uke 24 - 2021

Hva tenker dere om den siste testen nederst her? (alle testene er fra siste to dagene) CD13 nå. Premom gir alt fra 0,93 high til 0,55 low alt etter lyssetting. 6 timers mellomrom på de to siste testene.

IMG_2353.jpg
 
Jeg kan ikke med temperatur-greiene, men ut i fra eggløsningstestene kan man ikke si når el er enda, må vente til de begynner å synke igjen :)

I noen av mine sykluser har temphoppet kommet FØR EL-testene har blitt negative igjen. Blir så forvirret av det. :oops: I tillegg husker jeg ikke om man skal forvente EL 12-48 timer etter første positive test eller etter Peak :anyone
 
I noen av mine sykluser har temphoppet kommet FØR EL-testene har blitt negative igjen. Blir så forvirret av det. :oops: I tillegg husker jeg ikke om man skal forvente EL 12-48 timer etter første positive test eller etter Peak :anyone

Det skjønner jeg! Blir kanskje vanskeligere å tolke når det er to ulike ting man går ut i fra. Det er etter peak:)
 
Hva tenker dere om den siste testen nederst her? (alle testene er fra siste to dagene) CD13 nå. Premom gir alt fra 0,93 high til 0,55 low alt etter lyssetting. 6 timers mellomrom på de to siste testene.

Vis vedlegget 357767

Tenker det nærmer seg, men ikke positiv enda. Jeg får i alle fall sterkere, men hvis det blir den sterkeste du får ville jeg regnet den som positiv/peak.
 
Hei :happy: usikker på om jeg hører hjemme i ikm 24 eller 25, men melder meg forsiktig inn her. Opplevde ma for 1,5 uke siden, men er straks klare for å prøve igjen!

prøvernr3- 36 år- pp2 (ma i pp1)- el usikker- ikm- usikker.

Har fra før en jente på 10 og gutt på 7, så dette blir en attpåklatt. Har blitt gravid på første forsøk med alle de tre graviditetene jeg har hatt, så
håper det klaffer fort nå og at spiren sitter til mål! Absolutt ikke klar for en ma til
 
Hei :happy: usikker på om jeg hører hjemme i ikm 24 eller 25, men melder meg forsiktig inn her. Opplevde ma for 1,5 uke siden, men er straks klare for å prøve igjen!

prøvernr3- 36 år- pp2 (ma i pp1)- el usikker- ikm- usikker.

Har fra før en jente på 10 og gutt på 7, så dette blir en attpåklatt. Har blitt gravid på første forsøk med alle de tre graviditetene jeg har hatt, så
håper det klaffer fort nå og at spiren sitter til mål! Absolutt ikke klar for en ma til

Velkommen ❤️ Trist å høre om ma, håper det går bedre denne gangen ❤️
 
Morsomt å lese at så mange nærmer seg EL :happy: her har jeg ingen anelse lenger, mistenkte at EL kom litt tidligere, grunnet begynnende ELslim, men det tok seg liksom ikke opp, og nå, etter to dager med aksjer, er det umulig å tolke :joyful: så nå har jeg bestemt meg for å la være... Å tolke altså :happy: legger inn aksjer igjen på mandag, og håper at vi treffer :happy:
 
Endelig litt stigning! Ser ut som eggløsning kan komme som forventet på onsdag :happy:
 

Vedlegg

  • 7D0934CA-1A6B-47B4-A137-CB5355A74584.jpg
    7D0934CA-1A6B-47B4-A137-CB5355A74584.jpg
    82 KB · Visninger: 34
Hei :happy: usikker på om jeg hører hjemme i ikm 24 eller 25, men melder meg forsiktig inn her. Opplevde ma for 1,5 uke siden, men er straks klare for å prøve igjen!

prøvernr3- 36 år- pp2 (ma i pp1)- el usikker- ikm- usikker.

Har fra før en jente på 10 og gutt på 7, så dette blir en attpåklatt. Har blitt gravid på første forsøk med alle de tre graviditetene jeg har hatt, så
håper det klaffer fort nå og at spiren sitter til mål! Absolutt ikke klar for en ma til
Leit å høre om din MA, jeg ble gravid rett etter MA på denne tiden for tre år siden, håper på klaff for deg også :)
 
Ingenting å tape på å legge inn en siste innsats i alle fall! Lykke til ❤️
Fordi eggløsning skjer jo først 24-48 etter positiv test. Så da skader vel ikke tenkte jeg og :) Har vi hvertfall gjort vårt denne PP. Har vært noen stressende dager faktisk :hungover: Derfor har sexen og blitt veldig planlagt
 
Last edited:
Morsomt å lese at så mange nærmer seg EL :happy: her har jeg ingen anelse lenger, mistenkte at EL kom litt tidligere, grunnet begynnende ELslim, men det tok seg liksom ikke opp, og nå, etter to dager med aksjer, er det umulig å tolke :joyful: så nå har jeg bestemt meg for å la være... Å tolke altså :happy: legger inn aksjer igjen på mandag, og håper at vi treffer :happy:
Heier på deg! :smiley-bounce016
 
Hei :happy: usikker på om jeg hører hjemme i ikm 24 eller 25, men melder meg forsiktig inn her. Opplevde ma for 1,5 uke siden, men er straks klare for å prøve igjen!

prøvernr3- 36 år- pp2 (ma i pp1)- el usikker- ikm- usikker.

Har fra før en jente på 10 og gutt på 7, så dette blir en attpåklatt. Har blitt gravid på første forsøk med alle de tre graviditetene jeg har hatt, så
håper det klaffer fort nå og at spiren sitter til mål! Absolutt ikke klar for en ma til
En stor god klem til deg :love7
 
Prøver å tvinge Premom til å registrere denne som mer enn 0.7 :hilarious: Selv om det ikke spiller noen rolle, el kommer jo når el kommer.. og de pleier å bli mye sterkere, så er nok enda en stund igjen. Er bare så utålmodig :wacky:
 

Vedlegg

  • F55E72BF-3A3B-4BF3-A6BA-4FF3057C6BF4.jpeg
    F55E72BF-3A3B-4BF3-A6BA-4FF3057C6BF4.jpeg
    293,4 KB · Visninger: 37
Prøver å tvinge Premom til å registrere denne som mer enn 0.7 :hilarious: Selv om det ikke spiller noen rolle, el kommer jo når el kommer.. og de pleier å bli mye sterkere, så er nok enda en stund igjen. Er bare så utålmodig :wacky:

Ja, jeg som skulle ta denne prøvinga så rolig. :rolleyes: Lykke til med det. :hilarious: Har veldig lyst på akkurat denne terminen, så hausa meg selv litt ekstra opp gitt. Men har jo uansett vært nyttig å se at eggløsningen min kanskje er et par dager senere enn det jeg trodde da.
 
Back
Topp