IKM uke 24 - 2021

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av _Konstanse_, 16 Mai 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Rainbow Baby 2022 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

Da venter jeg til resultatene er litt sterkere. Er fortsatt veldig lave :wtf:

• Liker Liker x 2
  2. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Mine også! Satser på stigning i morgen eller dagen etter :happy:

• Liker Liker x 1
  3. Rainbow Baby 2022 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

Samme her. Litt redd for at EL vil være senere enn antatt denne syklusen. Dette er første syklus uten p-piller. Regner egentlig med at kroppen vil bruke litt tid på å komme seg :wacky: Bare å fortsette å teste. Så kommer det seg nok :)

4. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Ja, kan jo ta litt tid å komme inn i naturlig syklus. Jeg hadde spiral, og tok 6-7 uker før eggløsningen kom! Det var mange eggløsningstester det:hilarious:

• Informativ Informativ x 1
  5. Rainbow Baby 2022 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

Omg! 6-7 uker! :eek: det er mye det! Huff, jeg hadde blitt helt gærn jeg. Hats off til deg :hello2
    Kanskje lenge til, men det begynner endelig å skje ting her :smiley-bounce022
    25C9CA01-FCFE-4CBB-B979-A28194A3EA2A.jpeg

• Hjertelig Hjertelig x 2
  6. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Haha, ja, det var veldig lenge syns jeg! Særlig når vi endelig hadde bestemt oss, og ventet ganske lenge på spiraluttak siden det måtte gjøres på sykehuset.

Ser ut som du nærmer deg! Jeg skal snart gå og ta en test selv☺️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Cornelialill Flørter med forumet

Jeg er nå på dag 12 og har tydelige ELsymptomer og fikk dette resultatet på testen jeg tok nå. Skal ta en til i kveld, også i en annen type. Veldig uvanlig for meg å ha eggløsning sååå tidlig i syklusen, men det passet meg ypperlig. Synes jeg nettopp satt og ventet mellom EL og mens, og nå er vi her igjen. Pleier å ha EL på dag 17 som regel. Men har hatt på dag 14 og 21 også. Krysser alt jeg har for at dette er gode sjanser!!

Vedlagte filer:

• Optimistisk Optimistisk x 3
  8. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Krysser fingrene for deg! Lykke til med prøvingen!

9. Rainbow Baby 2022 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

Hurra!!! Håper det klaffer :woot:

10. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Ingen stigning her enda. Forrige syklus begynte det rundt denne tiden, så hadde forventet det nå. Blir spennende å se i morgen :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  11. _Konstanse_ Forelsket i forumet Februarlykke 2022❄️

Samme her, fortsatt den samme teststreken som er litt for svak. Tester morgen og kveld og legger merke til at testene systematisk er sterkest på morningen. Men har vel med konsentrasjon på urin å gjøre. Ahhrrrrr. Hvorfor er den kvinnelige syklusen så laaaang? :banghead:

På vår kant har "sex week" blitt utvida med forskjøla og sliten mann (neg koronatest), men vi har nå klart å få en skikkelig fin stund sammen (utrolig nok) fire dager på rad nå da. Så gjenstår det de viktigste CD13-CD16 nå da, :hilarious: Kjenner jeg har begynt å bli sår i halsen selv. :angelic:

12. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Så kjedelig med sykdom! Blir imponert over innsatsen deres. Vi tar det foreløpig helt med ro, sparer kruttet til slutten av helgen/begynnelsen av uken :hilarious:

13. _Konstanse_ Forelsket i forumet Februarlykke 2022❄️

Sikker veldig lurt! Det er jo nå fremover det gjelder. :) Tror dette blir den første og siste gangen jeg bruker el-tester, synes det bidrar med unødvendig stress. Jeg vet jo at syklusen går 28 dager som ei klokke, så da MÅ jo eggløsningen finnes et eller annet sted midt inni der. Men nå som jeg først tester denne pp'en, så klarer jeg liksom ikke å stoppe før jeg har "funnet" den. :hilarious:

14. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Ja, hvis syklusen er så regelmessig og dere har relativt hyppig sex er det jo ingen vits i!

• Enig Enig x 2
  15. Rainbow Baby 2022 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

176FDF42-D655-4AE6-97E7-434CF9C8881E.jpeg Her skjer det ting! :woot: Legger inn aksjer idag :hilarious:

• Vinner Vinner x 4
  16. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Så gøy! Bare å kjøøøre på!

• Morsom Morsom x 1
  17. _Konstanse_ Forelsket i forumet Februarlykke 2022❄️

Herlig!!!! :woot:

18. Pæresaft Forelsket i forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Hmm. Enten har jeg misset toppen i går eller så har jeg lav peak i dag:p

Noe begynner å skje i hvert fall:happy:

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 3
  19. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Spennende! Gøy å følge dere som har eggløsning tidligere i uken enn meg. Får du lagt inn aksjer?

20. Cornelialill Flørter med forumet

Det ble tidlig eggløsning denne gangen. Helt perfekt!! Tydelige symptomer på det også, så her er det ingen tvil. Pliiiis si at dette går!

Vedlagte filer:

• Vinner Vinner x 3
    • Optimistisk Optimistisk x 2

Del denne siden