IKM uke 24 - 2021

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av _Konstanse_, 16 Mai 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Pæresaft Forelsket i forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Såvidt:p kun 2 ganger de siste fem dagene, men det skal jo holde hvis eggløsning er i dag. Tempen steg i dag, så litt merkelig, men jeg sov veldig dårleg også, så det kan jo spille inn.

• Liker Liker x 2
  2. Pæresaft Forelsket i forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Legger ved bilde av charten i premom. Den følger el-testene, men tempen steg jo også. Blir spennende å se hva den er i morgen:rolleyes: Screenshot_20210529-183528.jpg

3. Rainbow Baby 2022 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

F8219A08-9271-4AC5-9EC7-09C0B12647C2.jpeg Jenter, trenger litt hjelp med denne. For meg er den tydelig positiv, siden teststreken er mørkere enn kontrollstreken. Men premom mener denne er high o_O

• Vinner Vinner x 2
    Last edited: 29 Mai 2021
  4. Pæresaft Forelsket i forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Den er jo veldig positiv! Kanskje premom byttet om på strekene?

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  5. Rainbow Baby 2022 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

Ja, det virker litt sånn :dead: Pleier det å skje? Legger jo inn aksjer uansett. Tester igjen imorgen og. Får se hva som skjer :)

6. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Den er positiv. High er positiv i Premom ☺️ Den setter peak når du begynner å få lavere tester igjen.

• Enig Enig x 3
    • Informativ Informativ x 1
  7. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Tok en ny test nå i kveld (tester om morgenen). Litt stigning, så gikk rett på soverommet :hilarious: men er nok noen dager igjen til el.

• Liker Liker x 2
  8. brevdua Forelsket i forumet

CD 11 i dag, har hatt El-slim siden i går. Kjente at det stakk litt i eggetokkene på telttur. Pleier ikke å ha symptomer på EL før CD 13, så testet med en gang jeg kom hjem igjen, og jammen var den positiv. :nailbiting: La inn aksjer ASAP! Nå krysser jeg fingrer og tær :shy::facepalm:

• Optimistisk Optimistisk x 2
    • Liker Liker x 1
    • Vinner Vinner x 1
  9. Rainbow Baby 2022 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

Takk! Da vet jeg det :happy: Søren. Fikk ikke hatt sex siste 3-4 dager. Håper det holder med å legge inn aksjer i kveld og i morgen :oops: Er det for drøyt å teste igjen i natt? :hilarious: Har testet to ganger allerede

• Optimistisk Optimistisk x 1
    Last edited: 30 Mai 2021
  10. Magnolia85 Flørter med forumet

Hvis du ender opp med peak i dag eller i morgen(ettersom hva Premom tolker testene dine i morgen som), er jo det perfekt aksjeinnlegging! :p Du tester så mye du vil, men jeg tenker at en test i natt vil ikke fortelle deg noe mer enn en test i morgen tidlig. Er først når du får low igjen at du blir klokere på når EL kan ha vært :rolleyes:

• Liker Liker x 2
  11. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Det er jo de to dagene før og eggløsningsdagen som er de mest fruktbare, så god timing hvis du får det til!

• Liker Liker x 2
  12. Pæresaft Forelsket i forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Da tenker jeg det nærmer seg på ordentlig:D Screenshot_20210530-091822.jpg

• Vinner Vinner x 2
    • Liker Liker x 1
  13. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Ser veldig bra ut! :shy: har begynt med litt stigning her også nå, men ikke veldig sterke. Hadde mye sterkere tester samme sted i syklus forrige mnd, men kan vel variere litt. Håper el likevel kommer som «planlagt» onsdag!

• Hjertelig Hjertelig x 1
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  14. _Konstanse_ Forelsket i forumet Februarlykke 2022❄️

Samme her, fortsatt langsom stigning, men ikke positiv el-test. CD13 i dag. Men tester bare morgen og kveld da, orker ikke noe oftere enn det. Men har hatt mye eggløsningssmerter, stikking og mild verk, de siste to dagene, så var overrasket over at testen ikke var positiv ennå. Aksje-legging 6 dager på rad hittil, så der mangler det ikke i hvert fall. :hilarious:

• Liker Liker x 1
  15. brevdua Forelsket i forumet

Trenger råd fra kloke damer.:shy: Når tenker dere at EL er?

CD 8: 36,08 C
    CD 9: 36,18 C
    CD 10: ikke målt
    CD 11: ikke målt, OPK 1,03 kveld (la inn aksjer)
    CD 12: 36,48 C, OPK 1,28 morgen

Hvis jeg kan velge: Bør jeg legge inn aksjer i dag eller holder det med i morgen?

Vedlagte filer:

Last edited: 30 Mai 2021
  16. Ma3 Betatt av forumet

Ma3- 38 - PP7 - B2- EL 03/06- IKM 15/6

• Hjertelig Hjertelig x 2
  17. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Jeg kan ikke med temperatur-greiene, men ut i fra eggløsningstestene kan man ikke si når el er enda, må vente til de begynner å synke igjen :)

18. Hattifnatt♡ Elsker forumet Marshmallows 2022

Kanskje den blir positiv hvert øyeblikk :happy: er veldig imponert over innsatsen deres altså, haha. Hvis det ikke klaffer denne måneden er det i alle fall ikke derfor!

• Morsom Morsom x 1
  19. Rainbow Baby 2022 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

Gleder meg til å følge med :love7

• Hjertelig Hjertelig x 1
  20. Rainbow Baby 2022 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

• Liker Liker x 1

Del denne siden