IKM uke 24 - 2021

Såvidt:p kun 2 ganger de siste fem dagene, men det skal jo holde hvis eggløsning er i dag. Tempen steg i dag, så litt merkelig, men jeg sov veldig dårleg også, så det kan jo spille inn.
Legger ved bilde av charten i premom. Den følger el-testene, men tempen steg jo også. Blir spennende å se hva den er i morgen:rolleyes:
Screenshot_20210529-183528.jpg
 
F8219A08-9271-4AC5-9EC7-09C0B12647C2.jpeg
Jenter, trenger litt hjelp med denne. For meg er den tydelig positiv, siden teststreken er mørkere enn kontrollstreken. Men premom mener denne er high o_O
 
Last edited:
CD 11 i dag, har hatt El-slim siden i går. Kjente at det stakk litt i eggetokkene på telttur. Pleier ikke å ha symptomer på EL før CD 13, så testet med en gang jeg kom hjem igjen, og jammen var den positiv. :nailbiting: La inn aksjer ASAP! Nå krysser jeg fingrer og tær :shy::facepalm:
 
Den er positiv. High er positiv i Premom ☺️ Den setter peak når du begynner å få lavere tester igjen.
Takk! Da vet jeg det :happy: Søren. Fikk ikke hatt sex siste 3-4 dager. Håper det holder med å legge inn aksjer i kveld og i morgen :oops: Er det for drøyt å teste igjen i natt? :hilarious: Har testet to ganger allerede
 
Last edited:
Takk! Da vet jeg det :happy: Søren. Fikk ikke hatt sex siste 3-4. Håper det holder med å legge inn aksjer i kveld og i morgen :oops: Er det for drøyt å teste igjen i natt? :hilarious: Har testet to ganger allerede

Hvis du ender opp med peak i dag eller i morgen(ettersom hva Premom tolker testene dine i morgen som), er jo det perfekt aksjeinnlegging! :p Du tester så mye du vil, men jeg tenker at en test i natt vil ikke fortelle deg noe mer enn en test i morgen tidlig. Er først når du får low igjen at du blir klokere på når EL kan ha vært :rolleyes:
 
Takk! Da vet jeg det :happy: Søren. Fikk ikke hatt sex siste 3-4 dager. Håper det holder med å legge inn aksjer i kveld og i morgen :oops: Er det for drøyt å teste igjen i natt? :hilarious: Har testet to ganger allerede

Det er jo de to dagene før og eggløsningsdagen som er de mest fruktbare, så god timing hvis du får det til!
 
Samme her, fortsatt langsom stigning, men ikke positiv el-test. CD13 i dag. Men tester bare morgen og kveld da, orker ikke noe oftere enn det. Men har hatt mye eggløsningssmerter, stikking og mild verk, de siste to dagene, så var overrasket over at testen ikke var positiv ennå. Aksje-legging 6 dager på rad hittil, så der mangler det ikke i hvert fall. :hilarious:
 
Trenger råd fra kloke damer.:shy: Når tenker dere at EL er?

CD 8: 36,08 C
CD 9: 36,18 C
CD 10: ikke målt
CD 11: ikke målt, OPK 1,03 kveld (la inn aksjer)
CD 12: 36,48 C, OPK 1,28 morgen

Hvis jeg kan velge: Bør jeg legge inn aksjer i dag eller holder det med i morgen?
 

Vedlegg

  • 1F0F4856-C094-40FA-A29A-1461AD0B1335.jpeg
    1F0F4856-C094-40FA-A29A-1461AD0B1335.jpeg
    356,2 KB · Visninger: 27
  • 7FD55938-8FED-4251-BE99-966E931D48A8.jpeg
    7FD55938-8FED-4251-BE99-966E931D48A8.jpeg
    303,2 KB · Visninger: 27
Last edited:
Trenger råd fra kloke damer.:shy: Når tenker dere at EL er?

CD 8: 36,08 C
CD 9: 36,18 C
CD 10: ikke målt
CD 11: ikke målt, OPK 1,03 kveld (la inn aksjer)
CD 12: 36,48 C, OPK 1,28 morgen

Hvis jeg kan velge: Bør jeg legge inn aksjer i dag eller holder det med i morgen?

Jeg kan ikke med temperatur-greiene, men ut i fra eggløsningstestene kan man ikke si når el er enda, må vente til de begynner å synke igjen :)
 
Samme her, fortsatt langsom stigning, men ikke positiv el-test. CD13 i dag. Men tester bare morgen og kveld da, orker ikke noe oftere enn det. Men har hatt mye eggløsningssmerter, stikking og mild verk, de siste to dagene, så var overrasket over at testen ikke var positiv ennå. Aksje-legging 6 dager på rad hittil, så der mangler det ikke i hvert fall. :hilarious:

Kanskje den blir positiv hvert øyeblikk :happy: er veldig imponert over innsatsen deres altså, haha. Hvis det ikke klaffer denne måneden er det i alle fall ikke derfor!
 
Back
Topp