Tusen takk Tør fortsatt ikke helt å tro at det er sant flør jeg får det bekreftet med UL, men det lover bra! Satser på UL 1. juli.Hurra!!!! Så fantastisk!!!! Gratulerer sååå mye!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Tør fortsatt ikke helt å tro at det er sant flør jeg får det bekreftet med UL, men det lover bra! Satser på UL 1. juli.Hurra!!!! Så fantastisk!!!! Gratulerer sååå mye!!!
Gratulerer så mye!! Må være fantastisk å se sånne strekerVis vedlegget 359381
Nå trenger jeg ikke en gang å lete etter streken lenger, så nå tror jeg du kan sette meg på gravid Nå er det til og med synlig strek på vanlig test, ikke bare tidligtest! Ovenfra på bildet: EL-test, tidligtest, vanlig test Satser på at det kommer en liten februarbaby
Ja, særlig når det er første gang og 9. forsøk!Gratulerer så mye!! Må være fantastisk å se sånne streker
Alle dere som har passert ikm og som jeg ikke har hørt fra har jeg nå satt på TR. Gi beskjed om det er feil, så endrer jeg med det samme! Hva med deg @Irrgrønn? Skal jeg sette deg på gravid?
TR kom i dag her, så blir en ny pp her også.
Tusen takk Tør fortsatt ikke helt å tro at det er sant flør jeg får det bekreftet med UL, men det lover bra! Satser på UL 1. juli.
Litt frustrasjon fra meg. 16 dpo (bekreftet med både temp og El-tester), ingens mens, fortsatt høy temp, men negativ test. Har aldri hatt lenger enn 14 dager lutealfase på drøye 3 år med samlet statistikk (denne teknologien dere!) Det eneste nye er letrozol. Jeg skjønner ikke hva som skjer! Hadde ikke høye forhåpninger, men synes mensen bare kunne komme så jeg kunne startet på PP 11
Tenker at med negativ test i dag, kan jeg bare bli stående på TR.
Var det vanlig test eller tidligtest? Jeg testet ikke positivt på vanlig test før 19 dpo, og fikk veeeeeldig svak strek på tidligtest om kvelden 15 dpo (samme dag som IKM). Så hvis mensen ikke har kommet, er det fortsatt håp, tenker jegLitt frustrasjon fra meg. 16 dpo (bekreftet med både temp og El-tester), ingens mens, fortsatt høy temp, men negativ test. Har aldri hatt lenger enn 14 dager lutealfase på drøye 3 år med samlet statistikk (denne teknologien dere!) Det eneste nye er letrozol. Jeg skjønner ikke hva som skjer! Hadde ikke høye forhåpninger, men synes mensen bare kunne komme så jeg kunne startet på PP 11
Huff, det var leit å høre, og frustrerende at syklusen tuller seg til. Har ikke noe erfaring med letrozol, men ville bare sende over en klem og aller beste ønsker for neste pp. Håper syklusen kommer på plass straks!
Var det vanlig test eller tidligtest? Jeg testet ikke positivt på vanlig test før 19 dpo, og fikk veeeeeldig svak strek på tidligtest om kvelden 15 dpo (samme dag som IKM). Så hvis mensen ikke har kommet, er det fortsatt håp, tenker jeg
Litt frustrasjon fra meg. 16 dpo (bekreftet med både temp og El-tester), ingens mens, fortsatt høy temp, men negativ test. Har aldri hatt lenger enn 14 dager lutealfase på drøye 3 år med samlet statistikk (denne teknologien dere!) Det eneste nye er letrozol. Jeg skjønner ikke hva som skjer! Hadde ikke høye forhåpninger, men synes mensen bare kunne komme så jeg kunne startet på PP 11
Har alltid hatt syklus på 28 dager. Prøvde Letrozol et par ganger og etter det ble syklusen på 32 dager. Vet ikke når den kommer tilbake til 28 igjen eller om det vil skje i det hele tatt masse lykke til videre
Takk for gode ord Gratulerer så mye med bøllefrøet til deg og alle her inne med to streker! Håper svangerskapet går fint. Til resten: Holdt håpet oppe! Det er vår tur snart!
Jeg tror jeg straks tar sommerferie fra forum. Trenger å fokusere mer på her og nå enn prøving for en stund. Selv om det alltid ligger i bakhodet, kjenner jeg at det blir litt mye når man er på forum hver dag…