IKM uke 24 - 2021

10C08EFF-9708-43AC-8E74-78D82C4CE124.jpeg
8B57699D-7AA9-44E3-9271-4EF774E4055F.jpeg
Mer test-spam fra meg:
Her er kveldens test. Synes den er bittelitt sterkere enn den var kvelden for to dager siden, så da tror jeg at jeg slår meg til ro med at jeg er gravid til tross for litt spotting og en svakere test på morgenurinen. Har sett flere av dere kommentere at dere får sterkere test om kvelden, og det ser ut til å gjelde for meg også! Eller hva synes dere? (Den øverste er fra onsdag kveld, den nederste fra i kveld)
 
Vis vedlegget 359245 Vis vedlegget 359246 Mer test-spam fra meg:
Her er kveldens test. Synes den er bittelitt sterkere enn den var kvelden for to dager siden, så da tror jeg at jeg slår meg til ro med at jeg er gravid til tross for litt spotting og en svakere test på morgenurinen. Har sett flere av dere kommentere at dere får sterkere test om kvelden, og det ser ut til å gjelde for meg også! Eller hva synes dere? (Den øverste er fra onsdag kveld, den nederste fra i kveld)

Jeg tenker at så lenge du har positive tester og ikke har fått mensen så er det noe på gang. Du kan jo ha hatt sen implantasjon også, slik at hcg-produksjonen ennå er i tidlig fase? Når var det du fikk første positive da? For meg tok det i hvert fall 3 døgn fra 7 dpo til 10 dpo før jeg så en tydelig økning, og så til 14-15 dpo altså 7-8 dager før det kom en kraftig økning. :)
 
Jeg tenker at så lenge du har positive tester og ikke har fått mensen så er det noe på gang. Du kan jo ha hatt sen implantasjon også, slik at hcg-produksjonen ennå er i tidlig fase? Når var det du fikk første positive da? For meg tok det i hvert fall 3 døgn fra 7 dpo til 10 dpo før jeg så en tydelig økning, og så til 14-15 dpo altså 7-8 dager før det kom en kraftig økning. :)
Fikk første positive på tidligtest på onsdag, så er nok litt sen i produksjonen, ja! Positiv EL-test 1. juni, og føltes som eggløsning om kvelden 2. juni, men kan jo selvsagt ha vært seinere likevel.
 
Fikk første positive på tidligtest på onsdag, så er nok litt sen i produksjonen, ja! Positiv EL-test 1. juni, og føltes som eggløsning om kvelden 2. juni, men kan jo selvsagt ha vært seinere likevel.

Da er du fremdeles tidlig i løypa ja! Og man kan jo ikke sammenligne dpo med andre, for alt avhenger av ens egen syklus og implantasjon og alt det der, så økningen er jo alt. Ser andre som skriver at ulike typer tester viser ulike styrke også, og det er ikke reliabelt å måle stigning med graviditetstester, det må man ha blodprøve for å gjøre. Krysser fingrene for deg! :)
 
Ikke så rart at du bekymrer deg ekstra nå, det er jo en ganske stor livshendelse i sving ja. Jeg håper virkelig at det bare en en sen stigning og at det går bra allikevel, men det er vel bare de kommende dagene som kan gi svaret ja. Håper masse for deg i hvert fall! :Heartred
Hvordan går det med deg?:Heartpink
Jeg henger meg på bekymringen til Hattifnatt. I dag var streken svakere, så begynner å bli bekymret for at dette ikke går veien likevel… Har du fått mensen enda, Hattifnatt? Eller har testene blitt sterkere igjen?
Hvordan går det? Tenker på deg❤️

Dette endte dessverre ikke godt.. Jeg hadde så dårlig magefølelse (selv om jeg hadde mange positive tester osv), og tok meg en pause her for å prøve å koble litt av. Det endte dessverre i SA :arghh: selv om vi bare har visst det i overkant av en uke, og det var veldig tidlig enda, syns jeg det er både skuffende og trist. ❤️
 
Dette endte dessverre ikke godt.. Jeg hadde så dårlig magefølelse (selv om jeg hadde mange positive tester osv), og tok meg en pause her for å prøve å koble litt av. Det endte dessverre i SA :arghh: selv om vi bare har visst det i overkant av en uke, og det var veldig tidlig enda, syns jeg det er både skuffende og trist. ❤️
Ånei :( stor klem til deg ❤️
 
Dette endte dessverre ikke godt.. Jeg hadde så dårlig magefølelse (selv om jeg hadde mange positive tester osv), og tok meg en pause her for å prøve å koble litt av. Det endte dessverre i SA :arghh: selv om vi bare har visst det i overkant av en uke, og det var veldig tidlig enda, syns jeg det er både skuffende og trist. ❤️
Uff føler med deg ❤️ Den sier sjansen etter en SA er mye større. Men ikke hos meg siden vi ikke har prioritert å prøve Så mye desverre! Men masse lykke til! Plutselig sitter lille spire ❤️❤️❤️
 
Spotter enda, så forventer mensen innen to dager! Bare å sette meg opp på TR! Bedre lykke neste mnd ❤️
 
:Heartred
Dette endte dessverre ikke godt.. Jeg hadde så dårlig magefølelse (selv om jeg hadde mange positive tester osv), og tok meg en pause her for å prøve å koble litt av. Det endte dessverre i SA :arghh: selv om vi bare har visst det i overkant av en uke, og det var veldig tidlig enda, syns jeg det er både skuffende og trist. ❤️
Uff, så trist! Føler med deg :Heartred Var veldig gøy å følge med deg og testene dine, og håpet virkelig det skulle gå for deg. Godt du endte med å fortelle det til mannen din, så du har noen å støtte deg på nå og slipper å bære på det alene. Håper det går bedre neste gang :Heartred
 
Uff føler med deg ❤️ Den sier sjansen etter en SA er mye større. Men ikke hos meg siden vi ikke har prioritert å prøve Så mye desverre! Men masse lykke til! Plutselig sitter lille spire ❤️❤️❤️

Ja, det sa legen min også! At man har «graviditetsbevarende» hormoner enda hvis det ikke går for lang tid til neste el. Så vi er motiverte for det i alle fall, det hadde vært en drøm om vi ble gravide igjen raskt. ❤️ Må få bestilt nye eggløsningstester snart. Håper det snart går for deg også.
 
Ja, det sa legen min også! At man har «graviditetsbevarende» hormoner enda hvis det ikke går for lang tid til neste el. Så vi er motiverte for det i alle fall, det hadde vært en drøm om vi ble gravide igjen raskt. ❤️ Må få bestilt nye eggløsningstester snart. Håper det snart går for deg også.
Se der ja! Ja men da krysser man for det :)

takk! Håper sommer, ferie og litt mer hvilke vil gjøre susen her :)
 
Dette endte dessverre ikke godt.. Jeg hadde så dårlig magefølelse (selv om jeg hadde mange positive tester osv), og tok meg en pause her for å prøve å koble litt av. Det endte dessverre i SA :arghh: selv om vi bare har visst det i overkant av en uke, og det var veldig tidlig enda, syns jeg det er både skuffende og trist. ❤️

Huff, det var veldig leit å høre. :( Det er så trist. :Heartred Håper sånn for dere at de hormonene dytter på og at dere blir gravide igjen fort!! Masse, masse, masse lykke til å neste pp i hvert fall!! Krysser fingrene for dere!!
 
Alle dere som har passert ikm og som jeg ikke har hørt fra har jeg nå satt på TR. Gi beskjed om det er feil, så endrer jeg med det samme! :):Heartred Hva med deg @Irrgrønn? Skal jeg sette deg på gravid? :)
 
Dette endte dessverre ikke godt.. Jeg hadde så dårlig magefølelse (selv om jeg hadde mange positive tester osv), og tok meg en pause her for å prøve å koble litt av. Det endte dessverre i SA :arghh: selv om vi bare har visst det i overkant av en uke, og det var veldig tidlig enda, syns jeg det er både skuffende og trist. ❤️
Så leit å høre. Godt at du er positiv til ny runde, så satser vi på at det blir full klaff med en gang!
 
Alle dere som har passert ikm og som jeg ikke har hørt fra har jeg nå satt på TR. Gi beskjed om det er feil, så endrer jeg med det samme! :):Heartred Hva med deg @Irrgrønn? Skal jeg sette deg på gravid? :)

Her er mens 1 dag forsinket, temp er fortsatt høy, men har likevel ikke store forhåpninger. Regner med at TR kommer i morgen. Drister meg til en test i morgen tidlig om ikke mensen kommer først.
 
Dette endte dessverre ikke godt.. Jeg hadde så dårlig magefølelse (selv om jeg hadde mange positive tester osv), og tok meg en pause her for å prøve å koble litt av. Det endte dessverre i SA :arghh: selv om vi bare har visst det i overkant av en uke, og det var veldig tidlig enda, syns jeg det er både skuffende og trist. ❤️

Masse lykke til videre. Håper på terminspire for oss begge:Heartbigred
 
8F7A0223-1B4E-44E6-8824-2C6CC71CEA47.jpeg
Alle dere som har passert ikm og som jeg ikke har hørt fra har jeg nå satt på TR. Gi beskjed om det er feil, så endrer jeg med det samme! :):Heartred Hva med deg @Irrgrønn? Skal jeg sette deg på gravid? :)
Nå trenger jeg ikke en gang å lete etter streken lenger, så nå tror jeg du kan sette meg på gravid :joyful::Heartred Nå er det til og med synlig strek på vanlig test, ikke bare tidligtest! Ovenfra på bildet: EL-test, tidligtest, vanlig test :happy: Satser på at det kommer en liten februarbaby :smiley-bounce016
 
Vis vedlegget 359381
Nå trenger jeg ikke en gang å lete etter streken lenger, så nå tror jeg du kan sette meg på gravid :joyful::Heartred Nå er det til og med synlig strek på vanlig test, ikke bare tidligtest! Ovenfra på bildet: EL-test, tidligtest, vanlig test :happy: Satser på at det kommer en liten februarbaby :smiley-bounce016

Hurra!!!! Så fantastisk!!!! Gratulerer sååå mye!!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:wav
 
Back
Topp