IKM uke 22

Ikke helt sikker faktisk, jeg blir ganske nedfor av blendatester så jeg gjør nok meg selv en tjeneste med å vente litt - men jeg vet jo hvor vanskelig det er når testene bare ligger og roper i skuffen! Jeg reiser bort på fredag, og da er jeg 9 eller 10 dpo, så jeg skal prøøøøve å holde meg til fredagen iallefall! Men man vet aldri, haha.

Det aller beste er jo å vente hvis man klarer!❤️ men 10 dpo kan det jo være en grei sjanse for en positiv test!

Jeg er sååååå oppblåst i dag!! Kan ikke huske jeg har vært så full noen gang før, så smertefult! Men jeg er bare 3 dpo, så føler ikke det kan være symptom heller :facepalm:

9 dpo her i dag. Hadde skygger på alle testene i går, og fikk det i morges også. Knipset et bilde i farten i dagmorges, men ser det er litt uklart. Jeg poster det likevel siden det er det eneste bidraget jeg har per nå. Føler det er noe veldig svakt der, men jeg har et velutviklet streksyn da :hilarious: Brystene er mye ømmere enn vanlig i dag, så jeg prøver å være positiv og hååååper dette er begynnelsen på en strek :angelic: Jeg er tom for tidligtester, men venter vanlig Make Sure levert på døren i kveld. Tabbe å gå tom allerede :hilarious:

Vedlegg

• Snapchat-610099247.jpg
    Snapchat-610099247.jpg
    212,2 KB · Visninger: 79
9 dpo her i dag. Hadde skygger på alle testene i går, og fikk det i morges også. Knipset et bilde i farten i dagmorges, men ser det er litt uklart. Jeg poster det likevel siden det er det eneste bidraget jeg har per nå. Føler det er noe veldig svakt der, men jeg har et velutviklet streksyn da :hilarious: Brystene er mye ømmere enn vanlig i dag, så jeg prøver å være positiv og hååååper dette er begynnelsen på en strek :angelic: Jeg er tom for tidligtester, men venter vanlig Make Sure levert på døren i kveld. Tabbe å gå tom allerede :hilarious:

Syns også jeg skimter noe, men jeg har jo også et velutviklet streksyn :p du får holde oss oppdatert!

Jeg er sååååå oppblåst i dag!! Kan ikke huske jeg har vært så full noen gang før, så smertefult! Men jeg er bare 3 dpo, så føler ikke det kan være symptom heller :facepalm:

Det kan jo være et symptom etter eggløsning også, eller generelt hormonelle endringer! Oppblåsthet er noe jeg ikke savner ved å være gravid :p

Synes jeg ser noe svakt! Spent på neste test, i et bedre merke :hilarious:

Det kan jo være et symptom etter eggløsning også, eller generelt hormonelle endringer! Oppblåsthet er noe jeg ikke savner ved å være gravid :p
Enig! Helt forferdelig å være oppblåst. Vondt og ubehagelig og føler jeg blir avslørt med en gang :hilarious:
Har vært på shopping med noen venninner i dag, men det var ikke noe poeng i å prøve klær for meg, måtte jo opp 1 størrelse :hilarious:

I dag gikk tempen med ett skikkelig hopp opp. Sånn jeg ser det så har EL vært cD13/CD14. Så håper veldig gullegget er på vei :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 :smiley-angelic001 Så er 4DPO sånn jeg regner. Er vell for tidlig å se på verken strimmeltest eller blodprøve?? Hva tenker dere om tempen? Har så lyst til å teste men prøver å holde meg til tross for skikkelig krampetak nederst i magen i går og kjenner det litt i dag også. Om dette er positivt tegn?Det er et stort spørsmål jeg stiller meg selv:confused005:confused005
Høyst sjeldent at egget fester seg før 5dpo, ofte ikkje før 7-9dpo. Sist eg var gravid så testa eg positivt på strimmel den dagen eg hadde 6 i hCG i blodet, så vil tru ein ser det på strimmel like kjapt som i blodet faktisk :happy: dei aller fleste som er gravide og beviste på kroppen sin merker symptomer før positiv test faktisk. Er rart kor kjapt kroppen omstiller seg :woot: kramper i magen kan komme av så mangt, så usikkert om det er eit positivt tegn eller berre noko anna :) iallefall ingen vits å teste før 6dpo, det er penger ut vinduet :cool:

Høyst sjeldent at egget fester seg før 5dpo, ofte ikkje før 7-9dpo. Sist eg var gravid så testa eg positivt på strimmel den dagen eg hadde 6 i hCG i blodet, så vil tru ein ser det på strimmel like kjapt som i blodet faktisk :happy: dei aller fleste som er gravide og beviste på kroppen sin merker symptomer før positiv test faktisk. Er rart kor kjapt kroppen omstiller seg :woot: kramper i magen kan komme av så mangt, så usikkert om det er eit positivt tegn eller berre noko anna :) iallefall ingen vits å teste før 6dpo, det er penger ut vinduet :cool:

Kan legge til at sist jeg tok hcg-prøve fikk jeg negativ test den dagen jeg hadde 5 i hcg. Avhenger nok litt av type test og urinkonsentrasjon også når man får utslag

Sist jeg var gravid i 2020 hadde jeg så vidt symptomer som ømme nipler og mer trøtt, men hadde ustabil søvnmønster da så vet ikke om det var grunnet trøtthet eller graviditeten. Så får se om kroppen gir noe andre symptomer eller hva syklusen vil denne gangen :hilarious: :hilarious: Kroppen gir jo også typ symptomer på alt og ingenting når man ønsker ting litt for mye

Jeg er 90
% sikkert ikke gravid. Kjennes ikke gravid ut tiltross for at jeg har både ovitrielle og progresteron hormoner i kroppen. Erfaring min tilsier at Jeg pleier å merke om jeg er gravid på det her tidspunktet. Kjedelig, for hadde håpet så veldig at vi slapp prøvrør denne gangen. Lite vits å prøve mer på hjemmeforsøk, når hvert hjemmeforsøk kommer til å koste ca 15 000

Jeg er 90
% sikkert ikke gravid. Kjennes ikke gravid ut tiltross for at jeg har både ovitrielle og progresteron hormoner i kroppen. Erfaring min tilsier at Jeg pleier å merke om jeg er gravid på det her tidspunktet. Kjedelig, for hadde håpet så veldig at vi slapp prøvrør denne gangen. Lite vits å prøve mer på hjemmeforsøk, når hvert hjemmeforsøk kommer til å koste ca 15 000
Svarer megselv jeg, haha. Vent nå litt jeg har jo hatt prøvrør så eggene har vært bwfruktet og 3 dager når dem har blitt satt inn. Kanskje jeg må gi det 3 dager til. Nå ble jeg glad

Jeg er 90

Så frustrerende å måtte gjennom hele den prosessen for å få barnet dere ønsker dere. Det har jeg stå stor respekt for ❤️ hver graviditet kan vel oppleves ulik, så tenker det enda er håp for deg, men skjønner at du blir motløs!

Så frustrerende å måtte gjennom hele den prosessen for å få barnet dere ønsker dere. Det har jeg stå stor respekt for ❤️ hver graviditet kan vel oppleves ulik, så tenker det enda er håp for deg, men skjønner at du blir motløs!
Takk :) Vet ikke om forholdet og familien har godt av en til prøvrørsrunde som kan vare lenge.Jeg hadde så troa på at dette skulle fungere

Back
Topp