IKM uke 22

Førstegangsmammaa

Forelsket i forumet
Velkommen til ikm uke 22-gruppa :D Krysser fingrene for dere alle, lykke til med en ny PP!

Skriv inn, så setter jeg deg på lista:
Nick - alder - PP - barnet du prøver på - EL - IKM


29.mai:

• Villblomsten - 29 - PP 5 etter MA - EL 15/5 - IKM 29/5
• Mamima - 33 - B4 - PP5? - EL16/5 - IKM29/5
• K.B - 36 - B1 - PP7 (etter MA i okt, tot PP10) EL 15.5 - IKM 29.5


30.mai:
• Juliii - 27 - PP?? - B2 - EL: temper så vet ikke enda (setter den midlertidig 17.5) - IKM30.5
• Jeanabanana - 26 - PP5- B1- EL ca 15.5.- IKM 30.5
• •LL• - 31 - PP4 - 2 - EL13.05 - IKM30.05
• Cowgirl - 37 - PP3 - B3 - El ca 18/5 - IKM ca 30/5

• Hattifnatt - 30 - PP1 - B2 - el 13.05 - IKM 30.05
• Timmi - 34 - PP1 - B1 - EL 16/5 - IKM ca 30/5
• Drømmerombaby - 40 - PP 3 - Barn 1 - EL 16 mai - IKM 30 mai
• Håpefullmh - 25 - PP11 - IKM 29.-31.05


31.mai:
• Jente88- 34- PP1 - B3 - El 15-17/5 - IKM ca 31/5
• ElskerJesus♡ - 34år - PP5 - barn nr 4, EL 18.05 - IKM 31.05



1.juni:
• MOK - 32- PP4 - B1- EL 18-19.05 - IKM ca 01.06
• Zyxl - 30 - PP 7 - B1 - EL 15.05. - IKM 01.06


2.juni:
• Babydream87 - 35 - P5 - b3 - 21.Mai 02.Juni
• Nittitre - 30 år, PP1 - 1 barnet - EL 19.05 - IKM 02.05


3.juni:
• Perleonske_94 - 29 - PP1 med aktiv hjemmeprøving - B2 - EL 24-26 mai - IKM 3 juni
• Pusemjau- 35- PP2- B3- EL ca 19.5.- IKM 3.6.
• SKims- 35 - PP5 - B2 - EL 20.05 - IKM 03.06
• Filifjonk - 37 - PP1 - B1 - ivf innsett 19/5 - IKM 3/6
• Førstegangsmammaa - 28 - B1 - PP2 (etter liten pause) - EL 18./19.05 - IKM 03.06


4.juni:




GRAVID :Heartred:

• Hattifnatt - 30 - PP1 - B2 - el 13.05 - IKM 30.05
• Villblomsten - 29 - PP 5 etter MA - EL 15/5 - IKM 29

• Jente88- 34- PP1 - B3 - El 15-17/5 - IKM ca 31/05
• Håpefullmh - 25 - PP11 - IKM 29.-31.05
• ElskerJesus♡ - 34år - PP5 - barn nr 4, EL 18.05 - IKM 31.05
• K.B - 36 - B1 - PP7 (etter MA i okt, tot PP10) EL 15.5 - IKM 29.05

• Pusemjau- 35- PP2- B3- EL ca 19.5.- IKM 3.6.
• Babydream87 - 35 - P5 - b3 - 21.Mai 02.Juni
• Fløttershy


TR :facepalm::
• •LL• - 31 - PP4 - 2 - EL13.05 - IKM30.05
Perleonske_94 - 29 - PP1 med aktiv hjemmeprøving - B2 - EL 24-26 mai - IKM 3 juni
• MOK - 32- PP4 - B1- EL 18-19.05 - IKM ca 01.06
• Zyxl - 30 - PP 7 - B1 - EL 15.05. - IKM 01.06

• Nittitre - 30 år, PP1 - 1 barnet - EL 19.05 - IKM 02.05
• Juliii - 27 - PP?? - B2 - EL: temper så vet ikke enda (setter den midlertidig 17.5) - IKM30.05
• Cowgirl - 37 - PP3 - B3 - El ca 18/5 - IKM ca 30/5
• Timmi - 34 - PP1 - B1 - EL 16/5 - IKM ca 30/5
• Førstegangsmammaa - 28 - B1 - PP2 (etter liten pause) - EL 18./19.05 - IKM 03.06
• SKims- 35 - PP5 - B2 - EL 20.05 - IKM 03.06
 
Last edited:
Da melder jeg meg inn i enda en ny ikm gruppe og krysser fingrene denne ganger og håper atter igjen denne gangen så kanskje det er gullegget sin tur :dance008



Juliii - 27 - PP?? - B2 - EL: temper så vet ikke enda (setter den midlertidig 17.5) - IKM30.5
 
Tar utgangspunkt i FF sine beregninger foreløpig.
Perleonske_94 - 29 - PP1 med aktiv hjemmeprøving - B2 - EL 24-26 mai - IKM 3 juni

Hatt lange sykluser i cirka 3 år nå. Prøvd meg på temping siden abortblødningen stoppet opp for en måneds tid siden. Fortsetter med det og venter på EL-tester i posten. Går også på metformin. Gleder meg til å finne ut hvordan syklusen min er fremover og om FF har beregnet rett.
 
Tar utgangspunkt i FF sine beregninger foreløpig.
Perleonske_94 - 29 - PP1 med aktiv hjemmeprøving - B2 - EL 24-26 mai - IKM 3 juni

Hatt lange sykluser i cirka 3 år nå. Prøvd meg på temping siden abortblødningen stoppet opp for en måneds tid siden. Fortsetter med det og venter på EL-tester i posten. Går også på metformin. Gleder meg til å finne ut hvordan syklusen min er fremover og om FF har beregnet rett.
Velkommen :love017
 
Blødning var slutt på lørdag. Nå håper jeg eggløsningstestene snart kommer i posten slik jeg får begynt å teste :happy:

Tester eller temper dere?
 
Blødning var slutt på lørdag. Nå håper jeg eggløsningstestene snart kommer i posten slik jeg får begynt å teste :happy:

Tester eller temper dere?
Testet ikke etter EL i forrige syklus, men nå har jeg bestilt cb digital for å følge med :) Forrige gang jeg ble gravid brukte jeg cb digital, ikke prøvd temping før. Begynner å teste til helgen tenker jeg! Hvilke tester bruker du?
 
Testet ikke etter EL i forrige syklus, men nå har jeg bestilt cb digital for å følge med :) Forrige gang jeg ble gravid brukte jeg cb digital, ikke prøvd temping før. Begynner å teste til helgen tenker jeg! Hvilke tester bruker du?
Bestilte meg babyplan. Aldri holdt på med slik testing før. Nå er det mest for å få kontroll på syklus, så får vi se om det klaffer med aksjelegging.
Teste litt under fryseforsøk bare for gøy. Da brukte jeg makesure sine :)
 
Temper med apple watch :dance008 Så blir den virkelig ordentlige syklusen her jeg temper fra starten da jeg begynte midt i forje syklusen
Blir spennende å se om det blir store forskjeller fra det du tempet sist til nå :p
 
Bestilte meg babyplan. Aldri holdt på med slik testing før. Nå er det mest for å få kontroll på syklus, så får vi se om det klaffer med aksjelegging.
Teste litt under fryseforsøk bare for gøy. Da brukte jeg makesure sine :)
Skjønner! Blir spennende dette, ser frem til ny PP nå :D Var lei av å teste, men en måneds tid med pause gjorde godt. Lett å bli stresset etter MA med å få det til på nytt…
 
Skjønner! Blir spennende dette, ser frem til ny PP nå :D Var lei av å teste, men en måneds tid med pause gjorde godt. Lett å bli stresset etter MA med å få det til på nytt…
Det kan jeg tro. Slike prosesser tærer på kropp og psyke.
Stresset voldsomt selv de første ukene. Nå har vi lagt en plan for veien videre og kjenner skuldrene endelig har sunket litt.

Hvor lenge har dere prøvd? Lenge siden du gikk gjennom det?
 
Det kan jeg tro. Slike prosesser tærer på kropp og psyke.
Stresset voldsomt selv de første ukene. Nå har vi lagt en plan for veien videre og kjenner skuldrene endelig har sunket litt.

Hvor lenge har dere prøvd? Lenge siden du gikk gjennom det?
Ble gravid i 1. PP, så MA i nov 2022 (8+3). Positive g-tester ut desember, så prøving i jan, feb og april. Føles lenge, men vet jo at jeg ikke har noe å klage på enda.
Du skrev noe om abortblødning? Trist å høre at du også nylig har gått gjennom en slik prosess. Godt å ha en plan, og bra at skuldrene har senket seg litt :)
 
Ble gravid i 1. PP, så MA i nov 2022 (8+3). Positive g-tester ut desember, så prøving i jan, feb og april. Føles lenge, men vet jo at jeg ikke har noe å klage på enda.
Du skrev noe om abortblødning? Trist å høre at du også nylig har gått gjennom en slik prosess. Godt å ha en plan, og bra at skuldrene har senket seg litt :)
Gikk også gjennom en MA i april 8+1 :sad010
Venter TR eller positiv test 17 mai uka forhåpentlig . Fikk negativ test to uker etter MA. Masse lykke til :)
 
Ble gravid i 1. PP, så MA i nov 2022 (8+3). Positive g-tester ut desember, så prøving i jan, feb og april. Føles lenge, men vet jo at jeg ikke har noe å klage på enda.
Du skrev noe om abortblødning? Trist å høre at du også nylig har gått gjennom en slik prosess. Godt å ha en plan, og bra at skuldrene har senket seg litt :)
Naturlig å føle på det tenker jeg. Kjennes nok litt ekstra når du vet du skulle vært så så langt på vei, men istede er tilbake til start. Stakk litt når jeg innså her for litt siden jeg skulle vært 12 uker liksom.

Ja, mistanke om MA på ul 7+3, bekreftet uken etter. Vekst stoppet uke 6+ noe, hjerte mellom de to ultralydene. Aborten startet spontant 9+0, to dager før planlagt medisinsk abort. Dette var nå i slutten av mars. Gravid på første søskenforsøk med fryst tint embryo.
 
Gikk også gjennom en MA i april 8+1 :sad010
Venter TR eller positiv test 17 mai uka forhåpentlig . Fikk negativ test to uker etter MA. Masse lykke til :)
Åh, trist å høre.. Føler med deg! Tusen takk, masse lykke til med deg også :Heartred Positivt å få negative tester såpass raskt da, sånn at det kanskje blir kortete ventetid :love017
 
Åh, trist å høre.. Føler med deg! Tusen takk, masse lykke til med deg også :Heartred Positivt å få negative tester såpass raskt da, sånn at det kanskje blir kortete ventetid :love017
Ja , jeg var super redd for å ha positiv i evigheter . Blødde bare fem dager så etter 24 timer begynte vi på nytt . Tok test da en uke etter og den var da halvert i styrke . En uke senere var den knapt å se. Så har lagt inn aksjer så og si hver dag her og på fredag og lørdag var det en del EL slim så da kan jeg vel teste 18-19 mai ?? Hvis ikke TR renner ut av høna da :nailbiting:
 
Naturlig å føle på det tenker jeg. Kjennes nok litt ekstra når du vet du skulle vært så så langt på vei, men istede er tilbake til start. Stakk litt når jeg innså her for litt siden jeg skulle vært 12 uker liksom.

Ja, mistanke om MA på ul 7+3, bekreftet uken etter. Vekst stoppet uke 6+ noe, hjerte mellom de to ultralydene. Aborten startet spontant 9+0, to dager før planlagt medisinsk abort. Dette var nå i slutten av mars. Gravid på første søskenforsøk med fryst tint embryo.
Ja. Flere som ble gravide samtidig, så litt rart å se de store magene deres nå.

Uff, føler med deg. Håper den sitter neste gang for oss begge! Skjønner at det er ekstra kjedelig når prosessen er litt lengre, og krever mer planlegging i tillegg :Heartred
 
Ja. Flere som ble gravide samtidig, så litt rart å se de store magene deres nå.

Uff, føler med deg. Håper den sitter neste gang for oss begge! Skjønner at det er ekstra kjedelig når prosessen er litt lengre, og krever mer planlegging i tillegg :Heartred
Skjønner det må være sårt :Heartred

Gir ikke opp håpet om å klare det selv enda. Gleder meg til å komme inn i prøvebobla jeg ble frarøvet sist, selvom jeg vet sjansen er veldig lav. I tillegg prøver samboer seg i en jobb hvor han er borte annenhver uke. Spent hvordan det vil klaffe med eggløsning :wacky:
 
Ja , jeg var super redd for å ha positiv i evigheter . Blødde bare fem dager så etter 24 timer begynte vi på nytt . Tok test da en uke etter og den var da halvert i styrke . En uke senere var den knapt å se. Så har lagt inn aksjer så og si hver dag her og på fredag og lørdag var det en del EL slim så da kan jeg vel teste 18-19 mai ?? Hvis ikke TR renner ut av høna da :nailbiting:
Spennede :D
 
Back
Topp