Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til, håper dette blir fulltreffer for oss alleDa prøver jeg lykken i uke 22
Cowgirl - 37 - PP3 - B3 - El ca 18/5 - IKM ca 30/5
Lykke til, til deg også det hadde vært veldig kjekt om vi alle kunne tussle over til februar 2024Lykke til, håper dette blir fulltreffer for oss alle
Melder meg inn her da tr kom i dag
Pusemjau- 35- PP2- B3- EL ca 19.5.- IKM 3.5.
Si fra hvis du vil være på lista her ogsåKjekt å se deg her vi prøver også igjen nå (pp1). jeg henger i IKM uke 21 nå, selv om eggløsningen kom seint og IKM blir rundt 30. mai. Er 1-2 dpo i dag
Si fra hvis du vil være på lista her også
Så spennende! Kanskje vi plutselig havner i februar sammenKjekt å se deg her vi prøver også igjen nå (pp1). jeg henger i IKM uke 21 nå, selv om eggløsningen kom seint og IKM blir rundt 30. mai. Er 1-2 dpo i dag
Vil anta du hadde EL 24-48 timer etter fast smileyHei Tror jeg tilhører denne gruppen, men trenger litt hjelp. Jeg er på første ordentlige PP og har brukt clearblue sin digitale EL-test denne runden. Hvilken dag regner dere som EL-dag når dere får positiv test (stille smiley/maksimal fertilitet). Hadde østrogenstigning (blinkende smiley søndag og mandag morgen og testen slo ut på LH-stigning i mandag kveld. Noen som har noen innspill til en nybegynner?
Takk for svar Tok en strimmeltest nå etter jobb og den er HELT klart positiv, sååå da hiver jeg meg på gruppen her!Vil anta du hadde EL 24-48 timer etter fast smiley
Cd 19, el testen gir håpe om at el er på vei, bare det ikke er pcos som kødder igjen!! Men jeg har mye el smerter, vondt når jeg går, drikker og puster tar en ny i kveld, håper den er positiv!
Vis vedlegget 405508
Den sank igjen, kjenner jeg blir så oppgitt!!! Fremdeles mye el smerter da..Dette ser jo veldig lovende ut da!
Den sank igjen, kjenner jeg blir så oppgitt!!! Fremdeles mye el smerter da..
Jeg tolker testen på samme måte som deg! Bare å legge inn aksjer Tror eggløsning skjer i dag eller i morgen til meg også.Jeg vil også gjerne melde meg inn her
EL har vær litt treigere denne PP og jeg har derfor bommet totalt på dato de siste ukene. Nå vil jeg si EL er her i dag/ila dagen eller morgendagen Hvordan tolker dere EL- testen?
MOK - 32- PP4 - B1- EL 18-19.05 - IKM ca 01.06