IKM uke 22

Denne frøkena har brent av sikkert 7 tester igår og idag… alle med en nydelig fin strek!

Jeg kan settes på Gravid

Herregud jeg kan ikke tro det - dette blir vårt forhåpentligvis første barn sammen og en skikkelig attpåklatt. mannen er helt i ekstase! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Gratulerer!

Vi får se :Heartred Klarte det i mars hvert fall (og nesten april haha) :love017 Jeg har kommet til det punktet at noe «skjer det så skjer det»-holdning ikke funker, derfor jeg tenker at full avkobling kanskje må til. Dette er så altoppslukende :hilarious: Skal aldri si aldri da, plutselig sees vi! Tusen takk, kos deg du også :Heartred
Er så enig! Dette blir veldig altoppslukende! Men samtidig vil jeg nyte denne spesielle tide, da dette blir vår siste❤️ men jeg må prøve å koble av litt. Denne pp blir der ikke temping, mulig rundt el for å bekrefte bare.

Nå vet jeg ikke helt om syklusen min kan defineres som ustabil da syklusene mine varrierer mellom 24/25 - 27, eller er dette litt ustabilt?

Nå skal det også sies at jeg ikke 100% vet når egget slippes dog med positive el tester tidligere når jeg har testet. Om egget slippes for sent i syklusen eller ei. Så må vell belage meg på å tempe noen måneder kanskje før jeg ser noe som helst mønster på helheten til syklusen min. Føler bare det tar evighet å bli kjent med dette :wideyed:
Hørtes ut som fin syklus det, så lenge lutealfasen er stor nok til at egget kan feste seg. Håper du klarer å finne el med teming denne gang ❤️
Jeg bruker salvie te for å fremskynde el. Sist pp kom den på cd 22, håper salvie te kan få det ned til cd 15-18. Jeg drakk salvie te i pp2 og da kom el på cd 19.

I dag vises streken gjennom vinduet på testen :joyful:

Vedlegg

• IMG_8377.jpeg
    IMG_8377.jpeg
    1.013,8 KB · Visninger: 106
Back
Topp