Hattifnatt♡
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Jeg kan bare settes på tr. Negative tester og mye murringer, så den er nok rett rundt hjørnet.
Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan bare settes på tr. Negative tester og mye murringer, så den er nok rett rundt hjørnet.
Tr kom i natt, takk som spør greit å slippe å vente mer. Nå skal jeg slappe av å nyte juni, prøve å trappe opp metformin å se om det kan hjelpe for å få kortere syklus, + drikke salvie-te 2 ganger dagligHvordan går det med deg?
Tr kom i natt, takk som spør greit å slippe å vente mer. Nå skal jeg slappe av å nyte juni, prøve å trappe opp metformin å se om det kan hjelpe for å få kortere syklus, + drikke salvie-te 2 ganger daglig
Tr kom i natt, takk som spør greit å slippe å vente mer. Nå skal jeg slappe av å nyte juni, prøve å trappe opp metformin å se om det kan hjelpe for å få kortere syklus, + drikke salvie-te 2 ganger daglig
Her kan du lese litt om denble veldig nysgjerrig, men hva gjør den te drikken du skriver? Og hvor får man kjøpt dette?
Jeg har pcos, så jeg tar metformin for å få el. Vil prøve større dose denne gang for å se om det gjør syklusen kortere, at el kommer tidligereDet var synd, men godt å kunne se framover mot ny pp også når det først gikk den veien hva er metrormin for/mot?
Jeg har pcos, så jeg tar metformin for å få el. Vil prøve større dose denne gang for å se om det gjør syklusen kortere, at el kommer tidligere
Det hadde vært fantastisk! Blir så lei når syklusen er så lang, venter jo i en evighet på elÅå, håper det funker!
Det hadde vært fantastisk! Blir så lei når syklusen er så lang, venter jo i en evighet på el
Den streken ser jo lovende utHar egentlig bare gått å ventet på TR her.. med bare negative tester..
Er bare 8-9 dpo med sen EL..
Men det dukket opp en svaaaak strek her så kanskje alt håp ikke er ute likevelVis vedlegget 406799
Sniker, bare pass på så det ikke blir for mye, jeg drakk 2 ganger daglig og ble såå kvalm og måtte kaste opp typJeg har pcos, så jeg tar metformin for å få el. Vil prøve større dose denne gang for å se om det gjør syklusen kortere, at el kommer tidligere
Oi, går det også an takk for du ga beskjed, da skal jeg være obs å følge medSniker, bare pass på så det ikke blir for mye, jeg drakk 2 ganger daglig og ble såå kvalm og måtte kaste opp typ
Been there skal snike i den IKM'gruppa og heie på degJada.. jeg som tenkte å koble av litt denne pp'en har nettopp opprettet min første ikm tråd! Hva skjedde der liksom
haha, been there og! Når eg prøvde iherdig å komma inn i julestjernene så drakk eg salviete til eg spydde drakk 1-2 kopper i 10 dagar, spydde som om eg var matforgifta den 10ende dagen. Står forøvrig varsel om det på sida du referere til ogOi, går det også an takk for du ga beskjed, da skal jeg være obs å følge med
Åh, du virka kjent! Har du barn fra før?Heihei!
Jeg har ikke meldt meg inn her da jeg bruker Femar, og derfor har vært usikker på el og IKM. Men nå mistenker jeg at IKM er denne uken
Har hatt litt symptomer de siste dagene, derav ømme pupper.. bare blendahvite tester siden jeg startet testingen, men nååå lurer jeg litt..!
I løpet av nattevakta har puppene blitt vondere og vondere, så jeg tok en test når jeg kom hjem. EN time etter sist jeg var på do Og jeg skimter endelig noe på testen! Svakt… men noe!
Så koselig med heiagjeng jeg er inne å sniker på dere i februar og heier på terminspirerBeen there skal snike i den IKM'gruppa og heie på deg